Guest Søren Brun Skrevet 14. Juli, 2016 EG tillader flere profiler men naturligvis med restriktioner. Jeg synes egentlig at det er en god ide, så jeg har selv 2. Jeg kan selv være ret impulsiv og skrive noget, jeg senere fortryder, derfor har jeg oprettet en læseprofil og en skriveprofil. Det kræver selvfølgelig lidt disciplin, så læseprofilen kun bruges til at læse indlæg, og jeg derfor skal skifte til 'skriveprofilen', hvis jeg har noget på hjerte. Det betyder, at jeg lige får tænkt mig om en ekstra gang, før jeg skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 14. Juli, 2016 Sletter du så også læseprofilen når du har læst nok vås eller er det bare tilfældet når skrive profilen har skrevet for meget af den slags 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren Brun Skrevet 14. Juli, 2016 Bing skrev, for 17 minutter siden: Sletter du så også læseprofilen når du har læst nok vås eller er det bare tilfældet når skrive profilen har skrevet for meget af den slags Der har du nok fået en udfordring for jeg synes at dine spørgsmål er tåbelige, så du kan selv vælge de(t) svar, der passer dig bedst til din dagsorden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5092 Skrevet 14. Juli, 2016 En 'læseprofil'? ? Er det ikke det samme som en 'skriveprofil', hvor man blot ikke besvarer indlæg?. Du ved godt, der er ikke nogen der kan se, hvilke profiler der læser indlæggene, ikke? Bedste hilsner Forundret i Jylland.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren Brun Skrevet 14. Juli, 2016 KF skrev, for 2 minutter siden: En 'læseprofil'? ? Er det ikke det samme som en 'skriveprofil', hvor man blot ikke besvarer indlæg?. Du ved godt, der er ikke nogen der kan se, hvilke profiler der læser indlæggene, ikke? Bedste hilsner Forundret i Jylland.. Jo, og læs lige hvad jeg skriver om hvorfor jeg har to profiler og hvad de bruges til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5092 Skrevet 14. Juli, 2016 Søren Brun skrev, for 3 minutter siden: Jo, og læs lige hvad jeg skriver om hvorfor jeg har to profiler og hvad de bruges til. Ja, du har en 'Søren Brun' profil, som du lystigt benytter. Og så har du en 'hemmelig' profil, som ikke er mere hemmelig, end at du bare måtte oprette en tråd, kun for at fortælle os om denne herlige profil. Men, og nu har jeg læst det to gange, kan du sige mig, hvad der får en voksen mand til at oprette en særlig profil, som han logger på når han ikke vil skrive indlæg??. KF. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marqui 362 Skrevet 14. Juli, 2016 KF skrev, for 59 minutter siden: Ja, du har en 'Søren Brun' profil, som du lystigt benytter. Og så har du en 'hemmelig' profil, som ikke er mere hemmelig, end at du bare måtte oprette en tråd, kun for at fortælle os om denne herlige profil. Men, og nu har jeg læst det to gange, kan du sige mig, hvad der får en voksen mand til at oprette en særlig profil, som han logger på når han ikke vil skrive indlæg??. KF. måske findes den "hemmelige profile" slet ikke, og tråden her blot for at give andre indtryk af hvor velovervejede hans bidrag faktisk er? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 15. Juli, 2016 Søren Brun skrev, for 6 timer siden: EG tillader flere profiler men naturligvis med restriktioner. Jeg synes egentlig at det er en god ide, så jeg har selv 2. Jeg kan selv være ret impulsiv og skrive noget, jeg senere fortryder, derfor har jeg oprettet en læseprofil og en skriveprofil. Det kræver selvfølgelig lidt disciplin, så læseprofilen kun bruges til at læse indlæg, og jeg derfor skal skifte til 'skriveprofilen', hvis jeg har noget på hjerte. Det betyder, at jeg lige får tænkt mig om en ekstra gang, før jeg skriver. Nu vi reklamerer for os selv: Jeg har en profil - det er nok til mig. Mon ikke også alle andre normale medlemmer kan klare sig med det. Normale: alle minus de grønne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Juli, 2016 Hvis man altid afholder sig fra at blive personlig i debatten, og iøvrigt blot ignorerer profiler, der ikke kan finde ud af det - så har man kun brug for een profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Juli, 2016 Cage skrev, for 50 minutter siden: Hvis man altid afholder sig fra at blive personlig i debatten, og iøvrigt blot ignorerer profiler, der ikke kan finde ud af det - så har man kun brug for een profil. Yahhh, and don´t get the blues Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5092 Skrevet 15. Juli, 2016 Marqui skrev, for 6 timer siden: måske findes den "hemmelige profile" slet ikke, og tråden her blot for at give andre indtryk af hvor velovervejede hans bidrag faktisk er? Missionen mislykkedes KF. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 15. Juli, 2016 KF skrev, 1 time siden: Missionen mislykkedes KF. Jeg har også to profiler. Midtjylland og KF, så kan jeg diskutere med mig selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5092 Skrevet 15. Juli, 2016 Midtj skrev, for 1 time siden: Jeg har også to profiler. Midtjylland og KF, så kan jeg diskutere med mig selv. Du/Jeg/Vi må ikke bruge begge profiler i samme tråd! Shit mand, nu får Du/Jeg/Vi et rap i måsen KF. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 15. Juli, 2016 KF skrev, for 43 minutter siden: Shit mand, nu får Du/Jeg/Vi et rap i måsen KF. Det er jo det vi kan lide. Hvis der bliver problemer vælger jeg nok at slette KF Profilen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5092 Skrevet 15. Juli, 2016 Midtj skrev, for 21 minutter siden: Det er jo det vi kan lide. Hvis der bliver problemer vælger jeg nok at slette KF Profilen. Ejj, hvem skal jeg ævle med, fra WG profilen? Nobody. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 15. Juli, 2016 KF skrev, for 4 timer siden: Du/Jeg/Vi må ikke bruge begge profiler i samme tråd! Nu begynder vores meddebatører nok at forstå, hvorfor vi imod alle odds har erklæret, at den anden også er normalbegavet. Shit jeg er skizofren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 15. Juli, 2016 (edited) Cage skrev, for 14 timer siden: Hvis man altid afholder sig fra at blive personlig i debatten, og iøvrigt blot ignorerer profiler, der ikke kan finde ud af det - så har man kun brug for een profil. Hvad nu hvis man har så stort et Ego man ikke kan rumme sig selv, det kan jo være at det er tilfældet, men mon det er læseprofilen der giver skriveprofilen mundkurv på og hvad med skriveprofilen, kan den gøre læseprofilen snæversynet og læser læseprofilen det skriveprofilen har skrevet? Mon der er en Mainprofil Redigeret 15. Juli, 2016 af Bing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Juli, 2016 Bing skrev, 1 time siden: Hvad nu hvis man har så stort et Ego man ikke kan rumme sig selv, det kan jo være at det er tilfældet, men mon det er læseprofilen der giver skriveprofilen mundkurv på og hvad med skriveprofilen, kan den gøre læseprofilen snæversynet og læser læseprofilen det skriveprofilen har skrevet? Mon der er en Mainprofil Øhhh what? Kan normalt godt læse noget med højt lix tal. Men tabte du mig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 15. Juli, 2016 Cage skrev, for 3 minutter siden: Øhhh what? Kan normalt godt læse noget med højt lix tal. Men tabte du mig! Det er bare fis og ballade, ikke møntet på dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Juli, 2016 Bing skrev, Lige nu: Det er bare fis og ballade, ikke møntet på dig Ok - så er jeg mere rolig Fangede hat.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren Brun Skrevet 16. Juli, 2016 (edited) Imponerende kommentarer. Det lader jo mest til, at der ikke er nogen der har en mening om selve indholdet af indlægget men mere om 'min person', desværre nok noget der er kendetegnet for niveauet af debatindlæg på EG i øjeblikket. Og her er der så nogen, der afslører sig selv. Selvpromovering er åbenbart vigtig. Og jo, jeg var nok klar over hvem der nok ville svare, måske. Og nu kan kan jeg kan så sidde og læse evt svar fra min læseprofil uden at føle mig forpligtiget til at svare på evt tåbelige kommentarer.. Redigeret 16. Juli, 2016 af Søren Brun Skrivefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 17. Juli, 2016 hvis der er nogle der føler behov for flere profiler...så fred være med det må jo være op til hver enkelt, i min verden er en profil rigelig og hvis man har valgt at være sig selv, og stå ved sig selv så kommer man også til at fremstå som en ærlig person....temmelig grineren de profiler der forlader EG med fuld musik, og i samme øjeblik opretter en ny profil som kører videre med samme falske attitude... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3Forever 92 Skrevet 18. Juli, 2016 (edited) Krølle Bølle Jr. skrev, den 15/7/2016 at 05:57: Jeg har en profil - det er nok til mig. Det er vist en sandhed med modifikationer. Du er vist også indehaver af profilen Krølle Bølle. https://www.eroguide.dk/forum/profile/13987-krølle-bølle/ Redigeret 18. Juli, 2016 af 3Forever Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 18. Juli, 2016 (edited) 3Forever skrev, for 3 timer siden: Det er vist en sandhed med modifikationer. Du er vist også indehaver af profilen Krølle Bølle. https://www.eroguide.dk/forum/profile/13987-krølle-bølle/ Sikke dog et arbejde, du har lavet. Registreret for ganske få timer siden. Burde du ikke have undersøgt sagen bare lidt bedre. Min tidligere profil har været inaktiv et halvt års tid JEG har forgæves forsøgt at få den slettet Kan ikke logge ind på profilen. Årsagen til skiftet er underordnet. Brug nu lidt til at kigge på den. Også der gå jeg ind for 1 profil. Redigeret 18. Juli, 2016 af Krølle Bølle Jr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg