Hop til indhold
hvem-er-det

Hvordan får man deres opmærksomhed

Recommended Posts

Jeg synes at jeg ret ofte mangler svar fra GP, når jeg skriver via e-mail. Jeg tænker derfor om min fremgangsmåde kan skræmme dem væk. Hvad er jeres erfaringer, og hvordan starter i kontakten? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg laver altid aftaler på mail, så tænker da ikke umiddelbart det skræmmer nogen væk;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna

Nu ved jeg ikke hvad du skriver i de mails, men jeg svarer ikke på en mail eller sms, hvor der f. eks. bare står "hej" eller "du er fræk", medmindre jeg virkelig keder mig :D.

Husk at være seriøs og stille et eller flere konkrete spørgsmål, så hun har noget at svare på.

En anden grund kan være at du ryger i spam-indbakken, hvis du ikke har en almindelig outlook/hotmail eller gmail :) 

Redigeret af Danske Nanna

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Storpik33

Sarah decilica hvornår har du tider og har du et sommer/ferie tilbud til en sød fræk m på 33

Del dette indlæg


Link til indlæg
hvem-er-det skrev, for 9 timer siden:

hvordan starter i kontakten? 

Det bedste er vel at starte med at skrive at man gerne vil booke en tid, selv komme med konkrete forslag til tidsrum, + evt. angive om man er int. i specielle ydelser, påklædning mv. og ikke så meget hanky panky om noget man burde have læst sig til i pigens beskrivelse/annonce.

E-mail er dog en lidt langsom kommunikationsform i forhold til SMS, som jeg tror pigerne bruger mere - så start evt. med E-mail, men oplys evt. tlf. nr. ved konkret tidsbestilling, så I hurtigt kan kontakte hinanden, hvis der kommer forhindringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Storpik33 skrev, for 50 minutter siden:

Sarah decilica hvornår har du tider og har du et sommer/ferie tilbud til en sød fræk m på 33

Foreslår at du sender den slags spørgsmål som pm fremover, din promovering af dit ego er lidt pinlig. :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

I min annonce står der jeg ikke svare mail, brev og SMS. At jeg er til de personlig telefon samtaler, har ses vi er flere der har det sådan. Og omvendt er der nogle piger der kun svare over fx mail. Derved er det en god ide du som mand har læs hvordan du laver en aftale med denne pige.  

Selv om jeg har frabedt mail og SMS dukker der nogle op her og der. Nogle får et kort svar de kan bruge, fordi de har skrevet pæn, kort om hvad de vil. 

Hej JiLL . 1 spørgsmål evt 2 på noget der kke står i min annonce . Og Hvornår fx kan ringe, hvornår ønske et besøg. Hilsen X 

Jeg sletter, svare ikke på dem der skriver som fx 

Hej Fække ( og ikke andet ) 

eller - Hvad er adr ( og ikke andet ) 

eller - Hvad kan jeg få uden gummi ( og ikke andet ) 

Jeg synes det er en uhøflig besked, og siger noget om han ikke har læs min annonce. Derved ingen retur svar fra mig. Og tror vi er en del der har det på denne måde. 

God takt og tone bør gælde over alt, både ude i fx dit job, hobby og hos os glæde piger :-) Jeg selv glæder mig til mine gæster besøger mig, fordi vi have en god snak i tlf og derved er jeg i hopla til at vi får en fælles fræk oplevelse :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Storpik33 skrev, den 13. juli 2016 at 22:26:

Sarah decilica hvornår har du tider og har du et sommer/ferie tilbud til en sød fræk m på 33

Som skrevet før i denne tråd laver jeg kun aftaler på mail;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vigtigt at læse GPs annonce / tekst godt igennem og skriv eller ring ud fra hvad GP ønsker af kommunikation.

Jeg skriver (hvis det er mail/sms eller PM herinde) altid, at jeg ønsker en aftale og dato (skriver gerne mere end et alternativ), skriver lidt om hvem jeg er og alt i et pænt sprog. Skriver min mail adresse og telefon nummer, hvis det fremgår af annoncen at vi lige skal tale sammen inden vores aftale.

Generelt så er det en meget kedelig tekst, som ikke ligefrem får nogen op og ringe (kan godt finde på at skrive, at jeg er vild med at slikke) men ellers så er det den første kontakt, som jo handler om, at få aftalen landet :-)

Der kan så godt komme retur spørgsmål fra GP og her svarer jeg ærligt på spørgsmålene og igen i et pænt sprog (afstemt med GPs sprog og frækhed:-P i sprogbrug)

På selve aftale dagen ved samværet, der kan alt det frække tages frem og vise at det ikke er kedeligt, men meget intensivt;-), men det er jo en anden historie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sarahdelicia skrev, den ‎13‎-‎07‎-‎2016 at 13:34:

Jeg laver altid aftaler på mail, så tænker da ikke umiddelbart det skræmmer nogen væk;)

Hvad er fremgangsmåden så når du ikke ankommer til ens aftale og efterfølgende ikke svare på mails?

Del dette indlæg


Link til indlæg
S.Archer skrev, for 1 time siden:

Hvad er fremgangsmåden så når du ikke ankommer til ens aftale og efterfølgende ikke svare på mails?

Det er nu ikke min erfaring med Sarah. Synes hun flink til at svare på mails. 

Hun er da mødt op hver gang vi har haft en aftale. 

Hun har en enkelt gang aflyst på grund af sygdom og afbudet kom dagen før. Det er vel fair nok, jeg har jo selv meldt mig syg på mit arbejde et par gange ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melkor1973 skrev, for 4 timer siden:

Det er nu ikke min erfaring med Sarah. Synes hun flink til at svare på mails. 

Hun er da mødt op hver gang vi har haft en aftale. 

Hun har en enkelt gang aflyst på grund af sygdom og afbudet kom dagen før. Det er vel fair nok, jeg har jo selv meldt mig syg på mit arbejde et par gange ;-)

Ja det er så ikke helt min oplevelse af Sarah.

Selfølgelig er det helt iorden hvis det er sygdom eller sådan, ja også hvis hun ændrer mening og ikke vil se en. Jeg savnede bare et afbud eller en grund til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...