Hop til indhold

Recommended Posts

J

larsmanutd skrev, for 7 minutter siden:

Måske hende her fra 2013? Nogen, som besøgte hende dengang, og som kan bekræfte billedernes ægthed?

Jeg tror bestemt der er tale om Sweet Julia her i anmeldelsen fra 2013, og ikke den Julia som er her nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vim skrev, for 7 timer siden:

J

Jeg tror bestemt der er tale om Sweet Julia her i anmeldelsen fra 2013, og ikke den Julia som er her nu.

Det kan jeg så også bekræfte (baseret på ProfilID'et på 2013 anmeldelsen) - det var Sweet Julia. Nammenam :-P

Redigeret af Doggie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg besøgt denne Julia. Laver en rigtig anmeldelse om lidt (eller senere).

Umiddelbart så er det overvejende sandsynligt at det er hendes billeder, men for 10 år siden.

Hun har den samme ansigtsstruktur og er en pæn kvinde midt i 30'erne vil jeg skyde på. Brysterne ser også ud til at matche den alder nogenlunde.

Hun var sød og servicemindet selvom jeg kun skulle have 15 minutter og gav et hæderligt om end lidt ivrigt blowjob. Under selve sexen fik jeg fint lov at støde igennem og hun var fint stram så jeg holdt ikke længe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...