Hop til indhold
Jambajamba

Det at smage sig selv

Recommended Posts

Jeg snupper et ingefær shot hver morgen, lavet på ingefær selvfølgelig og gurkemeje + citron og så te breve, har ingen ide om smagen på spermen, men tænker den må være sund ;-)

Så ved levering i mund, der kysser jeg helt sikker bagefter, spændende ide.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr

Fed tråd. Du rammer lige ind i een af mine fetisher. Jeg har gjort det mange gange. Den fedste oplevelse er med piger i fast forhold. At se dem i hovedet, ja og se hvor hurtigt de kommer, når man går ned og slikker en cream pie ren er en san fornøjelse. - Det er dog ikke lige oplagt med en GP. Ikke dem jeg besøger. 

Jeg har et par steder hvor  jeg i forbindelse med bondage, har slikket mit eget af, bryster, støvler etc. alt sammen noget GP har taget initiativ til. 

Det jeg døjer mest med, er at jeg godt kan lide det med thai'er. Men for dem er det så fremmede, at inden man har fået forklaret dem konceptet, er spændingen gået af det. - Har dog et par stykker der er veltrænede...

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, den Thursday, July 14, 2016 at 10:22:

Min sæd smager godt - altid.

Elsker at kysse eller slikke min kvinde, når hun har modtaget mit skud.

Hvad med jer piger. Smager i tit på jer selv?

Men vi mænd smager altså rigtig meget pussy juice. Det smager næsten altid godt, meeeeeen de piger der ryger meget, de smager altså fælt, både fra mund og mis. Sjovt nok smager de hvidløgs spisende thaipiger næsten altid dejligt, hvorimod jeg har haft nogle meget dårlige smagsoplevelser med bolleveninder der havde spist hvidløg.

 

Om jeg smager på mig selv. DÉT KAN I TRO JEG GØR. Det er  LÆKKERT :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jambajamba skrev, den July 13, 2016 at 14:46:

Nej jeg har gjort det 2 gange altså alene  med hver sin gp. 

Nogle gp som har prøvet det med kunder? Uden i skal udlevere kunden

Jeg har prøvet det både uopfordret og opfordret ;) jeg synes det er lidt perverst, på den fede måde :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Filippa

Jeg kan ikke lade være med at smage på mig selv. Når man lige har haft et par fingre inde og så sutte/slikke dem efter. Elsker smagen af mig selv! Lever stort set også af frugt, kan være derfor ;)

Ved også at flere af mine veninder gør det. Tror det er en helt naturlig nysgerrighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Anastasia skrev, den 21/7/2016 at 21:46:

Jeg kan ikke lade være med at smage på mig selv. Når man lige har haft et par fingre inde og så sutte/slikke dem efter. Elsker smagen af mig selv! Lever stort set også af frugt, kan være derfor ;)

Ved også at flere af mine veninder gør det. Tror det er en helt naturlig nysgerrighed.

Sådanne videoer har jeg set - kvinder det tager alt muligt "ombord" :-D og grøntsager :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, den 21/7/2016 at 10:14:

Jeg har prøvet det både uopfordret og opfordret ;) jeg synes det er lidt perverst, på den fede måde :D 

Dejligt. Jeg elsker kvinders smag og hvis hun ønsker at dele er det lækkert. 

Er heller ikke bange for at smage på mig selv. Hvis jeg forventer at hun tar det i munden kan jeg vel også selv gøre det. At kysse hende efter at være kommet i hendes mund er dejligt. Så er man fælles om det, og hey, det er jo love juice. Der kan komme babyer ud af det hvis man placerer den det rette ubeskyttede sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...