Hop til indhold
BlueEyedSon

Lara. Super skøn pige i Århus

Recommended Posts

qqq skrev, for 25 minutter siden:

Hvor i Århus holder hun til?

Gå-afstand fra Vesterbro Torv.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 1 minut siden:

Gå-afstand fra Vesterbro Torv.

KF.

Arh...mange tak :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror netop hun har meldt sig på. Hun var ikke på tidligere idag, da jeg overvejede et besøg. 
Hun er i perioder "ude af drift" da hun hyppigt bliver smidt ud, når naboerne finder ud af, hvad der forgår. 
Jeg vil da helt bestemt se om jeg ikke kan få en tid i morgen - Hun er i min top 3:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay. Jeg har kun været forbi hende en enkelt gang for noget tid siden, men hun er klart også en af mine top oplevelser, hun er virkelig lækker. Håber hun holder standarden. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er os dejlig har blot haft et enkelt problem med hende som jeg skal undersøge lidt i 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 9 timer siden:

Hun er os dejlig har blot haft et enkelt problem med hende som jeg skal undersøge lidt i 

Det lyder ikke betrykkende. Noget du kan dele med os andre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde lavet en aftalt med hende om en trekant med en af mine veninder skrev til hende at jeg havde lavet en aftalt den dag og på det tidspunkt der kom ikke noget svar hvilke jeg tog som om hun havde travlt med en kunde eller lignende 

Det var først en uge senere ca hvor jeg finder ud sf gennem eroguide at hun er taget hjem og har deaktiveret sin profil så nu kunne jeg godt tænke mig et svar på hvorfor. siden mange gp skriver at man skal give besked i god tid hvis man ikke kan komme 

Men det er det eneste problem jeg nogensinde har haft med hende 

Ellers er hun skam skide sød og rar og smukke lækker lille tøs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, 1 time siden:

Havde lavet en aftalt med hende om en trekant med en af mine veninder skrev til hende at jeg havde lavet en aftalt den dag og på det tidspunkt der kom ikke noget svar hvilke jeg tog som om hun havde travlt med en kunde eller lignende 

Det var først en uge senere ca hvor jeg finder ud sf gennem eroguide at hun er taget hjem og har deaktiveret sin profil så nu kunne jeg godt tænke mig et svar på hvorfor. siden mange gp skriver at man skal give besked i god tid hvis man ikke kan komme 

Men det er det eneste problem jeg nogensinde har haft med hende 

Ellers er hun skam skide sød og rar og smukke lækker lille tøs

Arh ja, det er godt nok ikke særlig prof! Hun kunne i det mindste have skrevet retur

Del dette indlæg


Link til indlæg

præcis nu prøvede jeg og kontakt hende igår aftens men ingen svar så prøver idag kunne godt tænke mig en begrundelse 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay tror nok det hum forklarede var hun havde nogen problem 

Som hun selv skrev 

 I was out of track a long period because life's circumstances and I am sorry, it wasn't my fault.

Forstår den delvist men det skulle være okay nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...