MEG 22 Skrevet 9. Juli, 2016 Bare lige til info Skønne Clara er tilbage på Sexyclub med nye patter - jeg kan ikke vente til jeg får givet hende en tur i alle tre huller 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Marqui 362 Skrevet 9. Juli, 2016 Bare lige til info Skønne Clara er tilbage på Sexyclub med nye patter - jeg kan ikke vente til jeg får givet hende en tur i alle tre huller ...besnærende poetisk formuleret ... 7 Del dette indlæg Link til indlæg
MEG 22 Skrevet 9. Juli, 2016 ...besnærende poetisk formuleret ... Hvis du kender Clara så er det poetisk udtrykt 3 Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 9. Juli, 2016 Hold da OP!! http://www.sexyclub.dk/girls/clara/index.php Hvor er Askålen henne?? Hmm. Lidt "Piv" men de er nu flot lavet! Tillykke Clara!! Du er bare SÅ dejlig! Der står "onanishow med fist" på menuen..Nogle der har prøvet det og er det hende selv der fister sig selv eller hvordan? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 9. Juli, 2016 ppd skrev, for 6 timer siden: Hold da OP!! http://www.sexyclub.dk/girls/clara/index.php Hvor er Askålen henne?? Hmm. Lidt "Piv" men de er nu flot lavet! Tillykke Clara!! Du er bare SÅ dejlig! Der står "onanishow med fist" på menuen..Nogle der har prøvet det og er det hende selv der fister sig selv eller hvordan? Har ik prøvet, men iflg hende selv er det kun hende der fister 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Krumpik 9 Skrevet 21. Juli, 2016 Ville da ellers gerne fiste den frække super skønne babe 1 Del dette indlæg Link til indlæg
fallara 137 Skrevet 22. Juli, 2016 Hun er væk fra http://www.sexyclub.dk/pigerne.php Nogen der ved om det bare er midlertidigt? Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 22. Juli, 2016 Jeg besøgte Clara for 16 dage siden i Vojens. Hun skulle på ferie her i slutningen af juli. Så mon ikke det er derfor hun er væk. Del dette indlæg Link til indlæg
Dangro 52 Skrevet 22. Juli, 2016 Lange skrev, for 11 minutter siden: Jeg besøgte Clara for 16 dage siden i Vojens. Hun skulle på ferie her i slutningen af juli. Så mon ikke det er derfor hun er væk. Det lyder da lidt sjov ,at springe fra, fordi der er lidt ferie.. Måske er der andre grunde hun hænger da stadig på hos Vojenspigerne. Del dette indlæg Link til indlæg
Dangro 52 Skrevet 22. Juli, 2016 Men det er måske den politik på hver enkel klinik. Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 22. Juli, 2016 Tja måske. Ellers prøv at skrive til hende. Hun har profil herinde. Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 22. Juli, 2016 (edited) Stopper hun nu hvor hun har netop har fået nye flotte bryster? Virker underligt.. Laura er interesseret i at lave endnu et GB på et tidspunkt, ikke nu, sammen med Clara/Kira, så jeg håber da hendes ønske går i opfyldelse sammen med Clara. Forstår ikke hvorfor SC fjerner profilerne. De kunne godt skrive: "Ferie fra.." og "absolut sidste dag er.." eller "Pigen stopper helt i branchen pr..." osv. Ellers sidder vi her og får helt ondt i maven... Redigeret 22. Juli, 2016 af ppd Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Græskelskende Clara Skrevet 22. Juli, 2016 Hej banditter.. Holder lige ferie de næste par uger... Og nej er ikke stoppet pga mine nye bryster hvis i følger mig herinde kan i se hvor i dk i kan finde mig på vagt . Forsat god sommer knus Clara Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 22. Juli, 2016 Græskelskende Clara skrev, for 21 minutter siden: Hej banditter.. Holder lige ferie de næste par uger... Og nej er ikke stoppet pga mine nye bryster hvis i følger mig herinde kan i se hvor i dk i kan finde mig på vagt . Forsat god sommer knus Clara YEAY!! Rigtig god ferie, Clara! Håber virkelig du får ladt batterierne ordentligt op og får slappet godt af. Det er sgu' flot af dig at tage land og rige rundt for at pleje os mænd. Dét skal du have tak for. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 23. Juli, 2016 Græskelskende Clara skrev, for 9 timer siden: Hej banditter.. Holder lige ferie de næste par uger... Og nej er ikke stoppet pga mine nye bryster hvis i følger mig herinde kan i se hvor i dk i kan finde mig på vagt . Forsat god sommer knus Clara Dejligt du er tilbage Igen det vil være helt fantastisk hvis dig og Laura gentog GB successen igen - det var sgu rigtigt frækt og sjovt - frække jer og fed stemning mere af det vil være godt for vores livskvalitet Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 23. Juli, 2016 anders Jensen skrev, for 3 timer siden: Dejligt du er tilbage Igen det vil være helt fantastisk hvis dig og Laura gentog GB successen igen - det var sgu rigtigt frækt og sjovt - frække jer og fed stemning mere af det vil være godt for vores livskvalitet Håber der kommer et GB med de to skønne. Tror de kunne holde GB hver måned og så få booket huset op af liderlige mænd. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Juli, 2016 Hej Clara Skulle du, jeg og Miss Nasty ikke have en trekant? Del dette indlæg Link til indlæg
udlandsdansker 1 Skrevet 6. August, 2016 Nogle der ved om Clara fra SC og VojensD er denne Clara ?? http://www.tube8.com/teen/danish-teen-clara-anal-debut/2508631/ Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Morisot Skrevet 7. August, 2016 udlandsdansker skrev, for 10 timer siden: Nogle der ved om Clara fra SC og VojensD er denne Clara ?? http://www.tube8.com/teen/danish-teen-clara-anal-debut/2508631/ Der er ikke Clara fra SC Del dette indlæg Link til indlæg