Hop til indhold

Recommended Posts

Om andre kan lide at vente eller ej, kommer vel ikke rigtig sagen ved. 

Klinikken gav et løfte. Klinikken brød løftet, og gjorde intet for at reparere skaden. Det kan måske have sine grunde, men klinikken håndterede det ikke specielt godt. Forstår godt trådstarter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg har prøvet hos pg at komme en onsdafaften og ville besøge Tiffany, og fik at vide af tlfdamen at der var en time og tredive min. Ventetid gik igen. Kom så igen i weekenden for at besøge Tiffany og sagde til hende jeg gik forgæves om onsdagen da hun var optaget, det kunne hun ikke forstå da der havde været en stille aften, så hun sagde da hun gik ud med pengene hun ville spørge tlfdamen. Hun kunne sjovt nok ikke huske det. Jeg tror når der er 2 piger på vagt og den ene har meget travlt prøver de nogle gange at sælge den anden pige, ved at sige vores første valg er optaget. Det er kun et gæt kender ikke deres fremgangsmåde måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på PG en håndfuld gange, som regel altid ringet eller booket en pige i forvejen, men også drop inn. Det er som regel altid gået godt.

Men én gang var jeg udenfor at vente 20 min i venteværelset, derefter 15 min i soveværelset før pigen kom ind, og derefter 10 min efter ydelsen var aftalt og hun lige skulle gør sig klar. 

Og jeg skulle bare have en 15 min quickie. Jeg var godt sur bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kayano skrev, for 10 timer siden:

Hej, jeg har prøvet hos pg at komme en onsdafaften og ville besøge Tiffany, og fik at vide af tlfdamen at der var en time og tredive min. Ventetid gik igen. Kom så igen i weekenden for at besøge Tiffany og sagde til hende jeg gik forgæves om onsdagen da hun var optaget, det kunne hun ikke forstå da der havde været en stille aften, så hun sagde da hun gik ud med pengene hun ville spørge tlfdamen. Hun kunne sjovt nok ikke huske det. Jeg tror når der er 2 piger på vagt og den ene har meget travlt prøver de nogle gange at sælge den anden pige, ved at sige vores første valg er optaget. Det er kun et gæt kender ikke deres fremgangsmåde måde. 

Men Tiffany havde ikke travlt, det havde været en stille aften ifølge hende selv. Så kan ikke helt se logikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Phister skrev, for 1 time siden:

Men Tiffany havde ikke travlt, det havde været en stille aften ifølge hende selv. Så kan ikke helt se logikken.

Der var 2 piger på vagt, og den anden var ledig. Og havde måske ikke haft så mange kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kayano skrev, for 14 minutter siden:

Der var 2 piger på vagt, og den anden var ledig. Og havde måske ikke haft så mange kunder.

Man må håbe, det ikke er sådan, for det er i hvert fald uacceptabelt. Både over for Tiffany og kunden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Gad vide om PG vil kommentere på den her tråd, det ville klæde dem meget, også GP kunne kommentere....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige gøre opmærksom på, at jeg IKKE blev genkendt. Telefondamen fortalte mig at jeg kunne bestille en tid til om fredagen hvor Mercedes igen var at finde på vagtplanen. Så det har altså ikke været tilfældet vennerne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
20 and curious skrev, for 5 timer siden:

Vil lige gøre opmærksom på, at jeg IKKE blev genkendt. Telefondamen fortalte mig at jeg kunne bestille en tid til om fredagen hvor Mercedes igen var at finde på vagtplanen. Så det har altså ikke været tilfældet vennerne 

Du fik jo også at vide i telefonen at du komme til med det samme hvis du skyndte dig. Det holdte jo ikke helt stik, så hvorfor tror du at du kan komme til hvis du bestiller tid til et senere møde?

Ingen piger i denne branche siger sandheden. Hverken de danske eller udenlandske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, 1 time siden:

Ingen piger i denne branche siger sandheden. Hverken de danske eller udenlandske.

Der er desværre alt for meget løgn og fortielser fra pigernes og bordellernes side. Rigtigt trist - især når pigerne og bordellerne ønsker at vi kunder er ordentlige mennesker der holder et ord og en aftale. Jeg har dog ofte en fornemmelse at det mere er bordellet (igennem telefondamen) end det er pigerne der er utroligt udspekuleret omkring at narre kunderne når situationen opstår.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...