Hop til indhold
VenusianSilkeborg

Hetro søger kvinde med en pik! (ikke en mand med bryster)...

Recommended Posts

Jeg er 100% hetro, - men jeg er blevet lidt nysgerrig på shemale området ... 
Har overvejet at prøve, men samtidigt er jeg lidt nervøs, for har jeg oplevelsen af at være sammen med en mand, så ved jeg 100% at det ikke vil virke for mig ... 

Er lidt i tvivl om hvad man kan forvente? 
Er der nogle shemales i danmark der reelt set lever op til at være smukke kvinder med en pik ? 
Eller skal man højst forvente en mand med patter? ha ... 

Hvem kan i så anbefale? ... skal gerne være i midten af Jylland ... 

Redigeret af VenusianSilkeborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

tror personligt ikke, at der er kvinder med pik.. du skal nok regne med, at det er mænd med patter :) Held og lykke med det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg tror ikke rigtig du finder dig en hermafrodit :)

Men gå ind og læs om Malii han/hun for nogle gode anmeldelser for at være meget feminin og for at være en rigtig "kvinde" med pik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil anbefale dig at kigge efter en ladyboy fra Thailand.

De starter traditionelt tidligere med behandlingerne, og resultatet er mere lig det du søger.

De thailandske findes ganske vist også i de mere maskuline typer, og visse her på forummet er vist mere interesseret i størrelsen af pik, end det feminine udtryk.

Jeg har desværre kun bud i Københavnsområdet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Store bryster er et must, ellers er det ikke kvindeligt nok til at det virker for mig hahah ... gerne så store silikoner som muligt nærmest haha! 

Altså, er ikke så stor en ting for mig, at jeg ligefrem vil opsøge tyske kvinder ... 

Hvis der nu var nogen der havde erfaring med en der var meget feminin og havde store bryster ... så var det måske en grænse der bare skulle prøves af ... 
Ville nærmest ønske jeg kunne gå over til mænd haha ... har det desværre bare slet ikke i mig ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
VenusianSilkeborg skrev, den 7/2/2016 at 20:07:

Jeg er 100% hetro, - men jeg er blevet lidt nysgerrig på shemale området ... 
Har overvejet at prøve, men samtidigt er jeg lidt nervøs, for har jeg oplevelsen af at være sammen med en mand, så ved jeg 100% at det ikke vil virke for mig ... 

Er lidt i tvivl om hvad man kan forvente? 
Er der nogle shemales i danmark der reelt set lever op til at være smukke kvinder med en pik ? 
Eller skal man højst forvente en mand med patter? ha ... 

Hvem kan i så anbefale? ... skal gerne være i midten af Jylland ... 

Ved du hvordan en shemale 'bliver til?'

Det er jo mænd der går på hormonkur så deres hårvækts på bryst og skæg stopper, hormonerne gør også at de får lidt talje, røv og bryster og 'kan' også ændre deres ansigt lidt. Derudover er der mange der får opereret silikonebryster samt inlæg i røv for at virke endnu mere kvindelige, ansigtsoperationer er også almindeligt. Langt størstedelen beholder dog deres pik. Så der er i bund og grund tale om en mand med bryster når du har med en shemale at gøre. Det sagt så ja, der er nogen man aldrig ville gætte var shemales indtil man ser dem under bæltestedet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man høre jo nogen gange om kvinder der føler de er fanget i en mande-krop (hvorfor ellers udsætte sig selv for så voldsomme indgreb)... og kroppen på nær pikken, bliver vel tættere på en kvinde krop :o

Dunno ... mine forhåbninger er nok helt ved siden af .... skal nok finde en pige med ordentlige silikoner og en stap on istedet haha ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
VenusianSilkeborg skrev, for 5 timer siden:

Man høre jo nogen gange om kvinder der føler de er fanget i en mande-krop (hvorfor ellers udsætte sig selv for så voldsomme indgreb)... og kroppen på nær pikken, bliver vel tættere på en kvinde krop :o

Dunno ... mine forhåbninger er nok helt ved siden af .... skal nok finde en pige med ordentlige silikoner og en stap on istedet haha ... 

Udgangspunktet for en transkønnet er en person der føler sig fanget i det modsatte køns krop.

For mange er det endelige mål at få fjernet penis og erstattet den med en vagina, eller omvendt!

Det er en lang og bumpet vej, det er forbundet med fordomme og transkønnethed er i Danmark, indtil for ganske nyligt, blevet behandlet som en psykisk sygdom (!).

Læs bare tråden her igen, her er der også en del fordomme.

 

Lad mig gentage min anbefaling: Kig efter en fra Thailand, de kan fremstå meget mere feminine. Endda så feminine at rigtigt mange mænd aldrig vil opdage det, altså lige bortset fra det med penis, med mindre den er opereret bort, for det ender rigtigt mange af de thailandske med at få gjort.

(disclaimer: Ja, der findes nok homoseksuelle mænd i Thailand, der aktivt tilvælger ladyboytilværelsen for en tid, som prostitueret, for senere at vende tilbage til at være mand, dem møder du nok ikke så mange af i Danmark).

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...