Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Tina i Skive. Dejlig og fræk. Jeg fik en body to body, og den var elegant og erotisk udført. Hun gav den gas og fik mig godt og grundigt fedtet ind. Efter jeg sprøjtede op af hendes lår, vaskede hun mig med en vaskeklud, for at fjerne olien. Det var i sig selv en ret lækker oplevelse. 

Hun har ikke ret store bryster og det var lidt ærgerligt. Hun kyssede heller ikke, men man kan jo ikke få alting ;)

næste gang jeg skal besøge hende, så tror jeg helt sikkert, at jeg skal have den store pakke. Hendes ladyboy klit var dejlig fræk. 

http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=1810&lan=en

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, for 3 timer siden:

Så fik jeg besøgt Tina i Skive. Dejlig og fræk. Jeg fik en body to body, og den var elegant og erotisk udført. Hun gav den gas og fik mig godt og grundigt fedtet ind. Efter jeg sprøjtede op af hendes lår, vaskede hun mig med en vaskeklud, for at fjerne olien. Det var i sig selv en ret lækker oplevelse. 

Hun har ikke ret store bryster og det var lidt ærgerligt. Hun kyssede heller ikke, men man kan jo ikke få alting ;)

næste gang jeg skal besøge hende, så tror jeg helt sikkert, at jeg skal have den store pakke. Hendes ladyboy klit var dejlig fræk. 

http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=1810&lan=en

Ja hun er dejlig og utroligt sød at være sammen med :-)
Jeg besøgte hende her på sjælland på sallingvej, men fik aldrig dyrket noget frækkere med hende end gensidige berøringer, men hun er virkelig smuk og utroligt indlevende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Har været hos hende et par gange siden hun kom til det vestjyske. Sød og behagelig at være sammen med, og det var en super fed oplevelse hver gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
swlabr skrev, for 7 timer siden:

Er hun i Skive eller Herning, som der står på shemalewiki?

Tror hun skifter lidt mellem Skive/Ilskov/Århus. I annoncen her kan man se hendes program.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
HG Wells skrev, den 3. jul. 2016 at 09:48:

Så fik jeg besøgt Tina i Skive. Dejlig og fræk. Jeg fik en body to body, og den var elegant og erotisk udført. Hun gav den gas og fik mig godt og grundigt fedtet ind. Efter jeg sprøjtede op af hendes lår, vaskede hun mig med en vaskeklud, for at fjerne olien. Det var i sig selv en ret lækker oplevelse. 

Hun har ikke ret store bryster og det var lidt ærgerligt. Hun kyssede heller ikke, men man kan jo ikke få alting ;)

næste gang jeg skal besøge hende, så tror jeg helt sikkert, at jeg skal have den store pakke. Hendes ladyboy klit var dejlig fræk. 

http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=1810&lan=en

Hvor lang tid vare sådan en body 2 body med Tina?

1 time + happy end? 

Hvad betalte du?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nope, en halv time. Og 600kr. Hvis man vil slikke diller og have hende til at gøre det samme, så kostet det 200 mere. 

Jeg spurgte om hun leverede b2b på en time, men ak desværre ikke. Det er ellers super lækkert med en lang erotisk massage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
 

Nope, en halv time. Og 600kr. Hvis man vil slikke diller og have hende til at gøre det samme, så kostet det 200 mere. 

Jeg spurgte om hun leverede b2b på en time, men ak desværre ikke. Det er ellers super lækkert med en lang erotisk massage. 

Det lyder sku enestående :) 

hvordan er hendes stemme, er den meget feminin eller? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
 

Ja den var sådan set udmærket. Hun havde nogle bittesmå bryster - det var faktisk det eneste minus.

Det lyder sku godt, jeg er rimelig overbevist om hun kunne være en god oplevelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pede_d skrev, for 13 timer siden:

Aaaw jeg kan ikke finde hende længere, hendes profiler er blevet slettet :/

Hendes profil på Shemalewiki er da stadig aktiv. Her kan du også læse min anmeldelse af hende. Dejlig pige!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
juipui skrev, for 7 timer siden:

Hendes profil på Shemalewiki er da stadig aktiv. Her kan du også læse min anmeldelse af hende. Dejlig pige!

Jeg kunne bare ikke finde hende i går overhovedet :/ (jeg kan godt se den nu)

men tak for læse stof det vil jeg straks hoppe ud i

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Kan se at hendes priser er steget et nøk, men dog ikke så meget at det gør noget 8-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Tina i Ilskov i søndags, lidt nervøs var jeg, men det var hun god til at fange og få mig til at slappe af, vi fik aftalt en ½ time og gav 1000kr, hvad jeg syntes var en god pris når jeg tænker på hvad jeg fik, først massage af hele ryggen også det nederste af ryggen, hende nøgen oven på mig, kunne mærke og fornemme hendes lækre pik køre omkring min anus, blev pirret mere og mere, pludselig hun mente nok jeg var smurt og klar mærkede jeg pikken ind i mig, hun tog min mødom der, frækt og ikke sidste gang, fik faktisk smag for det, hun bollede og nød det, jeg nød det, aldrig tror jeg min pik har været større og stivere, fik mig vendt da jeg var super liderlig, fik smagt hendes lækre pik suttede som jeg aldrig har prøvet andet, ikke det samme som en våd fisse, men det var alligevel sådan at jeg er klar til det igen, kunne mærke at klimakset snart kom, hun suttede og slikkede mig, slikkede og suttede imens jeg sprøjtede kaskader af sperm ud, samtid kom hun ud over mit hoved og jeg smagte sperm for første gang, super dejligt og bestemt ikke sidste gang jeg besøger Tina, hun er vanvittig sød og utrolig dejlig, små bryster eller ej, hun er en steg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...