Brutus 2040 Skrevet 2. Juli, 2016 Kender i det? Når jeg læser anmeldelser og andre indlæg på Eroguide, så er det der pludselig noget der virker genkendeligt. Som om jeg aner konturen om en person jeg kender; en kollega, en ven eller ligefrem et familiemedlem. Det kan være en særlig formulering, et specielt nic, en sammenhæng i tid og sted, interesser eller valg af pige. Helt udelukkes kan det vel ikke, at det er en man kender, men sandsynligheden er nok lille. Det er lidt som med konspirationsteorier, hvor man kan få næsten alle detaljer til at passe, og alligevel kan det være helt skævt. Skulle det vise sig, at det vitterligt er en man kender, SKAL der så bare være pli nok til aldrig at røbe det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13995 Skrevet 2. Juli, 2016 Brutus skrev, for 20 minutter siden: SKAL der så bare være pli nok til aldrig at røbe det. Ja, men mest for din egen skyld, da du jo så også røber dig selv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chessmann 37 Skrevet 2. Juli, 2016 Hej Brutus, Kender det - og afhængig af den context det er i, så kan man jo enten lægge en diskret føler ud, eller bekende kulør. Man er jo på sitet med samme baggrund (og diskrete baggrund). Måske vil vedkomne gerne vide, at man kan genkendes, så det kan ændres hvis vedkomne IKKE ønsker at blive genkendt. Men altid respektfuld kommunikation og med den plii, men finder korrekt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 2. Juli, 2016 Brutus skrev, for 5 timer siden: Kender i det? Ja. Har prøvet det 2 gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 2. Juli, 2016 Ja jeg kender det, en ret så lækker kollega kom ind i arbejdsværelset på bordellet, ........den tog vi begge med ophøjet ro, vi talte lidt sammen og blev enige om at et sted var vi kolleger, og her var vi begge diskrete i vores respektive roller som kunde/GP, fungerede fint i et par år, så skiftede jeg job og hun stoppede i den branche...men damm hun var lækker... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Juli, 2016 Alkoholikeren skrev, 1 time siden: Ja jeg kender det, en ret så lækker kollega kom ind i arbejdsværelset på bordellet, ........den tog vi begge med ophøjet ro, vi talte lidt sammen og blev enige om at et sted var vi kolleger, og her var vi begge diskrete i vores respektive roller som kunde/GP, fungerede fint i et par år, så skiftede jeg job og hun stoppede i den branche...men damm hun var lækker... Det er vist ikke det tråden handler om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 3. Juli, 2016 Problematikken er jo lidt det samme. hvis man møder en bekendt eller en nabo til et GB eller i swingerklubben. Herregud. I er begge interesseret i sex. Big deal!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 719 Skrevet 17. Juli, 2016 Jeg må ærligt indrømme at jeg synes det er frækt. Hvis begge parter gør det i det skjulte, så har de lige pludselig en fræk hemmelighed sammen. Elsker ting som er tabu! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 30. Juli, 2016 Jeg siger til personen jeg skriver på Ero kender du den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg