Hop til indhold
Heine

Gib Gib.. Hurra PP- Thorvaldsensgade Århus

Recommended Posts

Jeg havde fortjent en gave - det har jeg påfaldende ofte for tiden :)

Og så har man jo valget mellem et par nye sko eller en erotisk oplevelse - og i den situation taber skoene klart  (man er vel en mand)

Jeg fandt let en P-plads hos Netto - satte P-skiven og gik forbi frisøren og hilste pænt på dem  som så mange gange før inden jeg tog plads i døren ved PP.

Efter laaaange 15-20 sekunder blev døren åbnet af Gib iført en beskeden lyserød sag der bestemt ikke skjulte hendes yppige figur.

Jeg blev vist ind i massagerummet - og tog tøjet af - inden det blev tid til en tur i brusebadet.

Da jeg kom tilbage fra badet ventede Gib mig - spritnøgen på alle fire - på sengen med bagdelen vendt direkte imod mig - leende og meget inspirerende.  På trods af den relativt åbenlyse invitation valgte jeg at lægge mig på sengen ved siden af - for jeg synes Gib skulle arbejde for sagen !  Og da hun havde grinet færdig - fik jeg en gang top til tå massage - det er som nogen ved ikke hendes mest oplagte spidskompetence - men det er jo så til gengæld andet der er...

Så efter små 30 minutters let erotisk afslappende og pirrende massage (jeg fik ikke løsnet nogle myoser) gik vi igang med det hun virkeligt mestrer.

Dybt og varieret blowjob knælende med mig siddende på kanten af briksen - vildt god øjenkontakt - og præcist som jeg kan lide det blidt og blødt med maksimal øjenkontakt. Derefter var det min tur til at yde lidt oralservice - og det gik efter montage af kondomet over i sex i de obligatoriske 3-4 stillinger inden jeg langsomt og meget forsigtigt lirkede min glidecreme indsmurte pik ind i hendes lille delikate bagdør.  Gib tog fint imod i en cowgirl  og jeg nød synet af hendes nybarberede mis medens jeg havde min pik dybt inde i hendes fine bagdel. Det holdt jeg ikke så længe til men kom med et brag...

hele seancen inklusiv bad 1 time og 15 minutter

1500 for lidt over entime med sjov, erotik, leg, græsk, 2 bad og en cola ....

Klart Value for money !

Gib fortalte at hendes kusine kom om 14 dages tid - og at hende ville jeg elske .... jeg har svært ved at tro at det skulle være bedre en Gib - men jeg skal nok besøge hende  - i folkeoplysningens navn :)

data: PP Thaimassage Thorvaldsensgade Århus

massøse: Gib - taljelanghåret, 34 år - smuk lattermild og godt engelsk, (ikke ret meget dansk) - store løftede bryster - meget velsmagende mis og røv :)

Genbesøg - But of course !

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heine skrev, for 8 timer siden:

Jeg havde fortjent en gave - det har jeg påfaldende ofte for tiden :)

Og så har man jo valget mellem et par nye sko eller en erotisk oplevelse - og i den situation taber skoene klart  (man er vel en mand)

Jeg fandt let en P-plads hos Netto - satte P-skiven og gik forbi frisøren og hilste pænt på dem  som så mange gange før inden jeg tog plads i døren ved PP.

Efter laaaange 15-20 sekunder blev døren åbnet af Gib iført en beskeden lyserød sag der bestemt ikke skjulte hendes yppige figur.

Jeg blev vist ind i massagerummet - og tog tøjet af - inden det blev tid til en tur i brusebadet.

Da jeg kom tilbage fra badet ventede Gib mig - spritnøgen på alle fire - på sengen med bagdelen vendt direkte imod mig - leende og meget inspirerende.  På trods af den relativt åbenlyse invitation valgte jeg at lægge mig på sengen ved siden af - for jeg synes Gib skulle arbejde for sagen !  Og da hun havde grinet færdig - fik jeg en gang top til tå massage - det er som nogen ved ikke hendes mest oplagte spidskompetence - men det er jo så til gengæld andet der er...

Så efter små 30 minutters let erotisk afslappende og pirrende massage (jeg fik ikke løsnet nogle myoser) gik vi igang med det hun virkeligt mestrer.

Dybt og varieret blowjob knælende med mig siddende på kanten af briksen - vildt god øjenkontakt - og præcist som jeg kan lide det blidt og blødt med maksimal øjenkontakt. Derefter var det min tur til at yde lidt oralservice - og det gik efter montage af kondomet over i sex i de obligatoriske 3-4 stillinger inden jeg langsomt og meget forsigtigt lirkede min glidecreme indsmurte pik ind i hendes lille delikate bagdør.  Gib tog fint imod i en cowgirl  og jeg nød synet af hendes nybarberede mis medens jeg havde min pik dybt inde i hendes fine bagdel. Det holdt jeg ikke så længe til men kom med et brag...

hele seancen inklusiv bad 1 time og 15 minutter

1500 for lidt over entime med sjov, erotik, leg, græsk, 2 bad og en cola ....

Klart Value for money !

Gib fortalte at hendes kusine kom om 14 dages tid - og at hende ville jeg elske .... jeg har svært ved at tro at det skulle være bedre en Gib - men jeg skal nok besøge hende  - i folkeoplysningens navn :)

data: PP Thaimassage Thorvaldsensgade Århus

massøse: Gib - taljelanghåret, 34 år - smuk lattermild og godt engelsk, (ikke ret meget dansk) - store løftede bryster - meget velsmagende mis og røv :)

Genbesøg - But of course !

Hmm..1500 er klart i overkanten - så nej tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
all skrev, for 15 minutter siden:

Hmm..1500 er klart i overkanten - så nej tak :)

Jeg havde samme holdning som du All. Men spar hellere to middelmådige besøg og besøg PP. Waaauw. Især Gib's massage og blows er helt i top. 

Jeg plejer at betale 1200, men jeg har heller ikke snakket græsk ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender Gip ydelser godt. De er absolut pengene værd. Men har den fornemmelse at det er for dyrt, får man selvfølgelig ikke den rette oplevelse.

Gip Gip Hurra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg betaler altid maks. 1000 kr., og det rækker mærkelig nok altid. Også hos Gib - også i Hedemannsgade o.s.v.

Det er efter min mening en rimelig pris, og det bør være markedsprisen. Fuldt forståeligt at de prøver at hive noget mere hjem, og hvis tilstrækkeligt mange er med på den, får vi en ny markedspris.... Jeg oplever aldrig dårlig stemning el.lign. Forhandler heller aldrig om prisen - fortæller blot hvad jeg vil give.

Om nogen vil give 12-1300 eller sågar 1500 kr., kan jeg jo ikke blande mig i, men vi får den alle i nakken til sidst, og derfor tillader jeg mig alligevel at have en holdning til sagen.

mvh

Lang

Del dette indlæg


Link til indlæg
lang skrev, for 35 minutter siden:

Jeg betaler altid maks. 1000 kr., og det rækker mærkelig nok altid. Også hos Gib - også i Hedemannsgade o.s.v.

Det er efter min mening en rimelig pris, og det bør være markedsprisen. Fuldt forståeligt at de prøver at hive noget mere hjem, og hvis tilstrækkeligt mange er med på den, får vi en ny markedspris.... Jeg oplever aldrig dårlig stemning el.lign. Forhandler heller aldrig om prisen - fortæller blot hvad jeg vil give.

Om nogen vil give 12-1300 eller sågar 1500 kr., kan jeg jo ikke blande mig i, men vi får den alle i nakken til sidst, og derfor tillader jeg mig alligevel at have en holdning til sagen.

mvh

Lang

Jeg gør præcis det samme...det er en glidebane når nogle i misforstået "godhed", medvirker til at presse prisen. I Thailand giver jeg heller ikke drikkepenge...uanset at det for mig er småpenge, vil det ødelægge markedet hvis det griber om sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Uanset hvad, drenge, så lyder det som om Gib er et besøg værd een af dagene. De ganske få gange, jeg har været på thaiklinik, har jeg altid taget massagen - uden olie! - først for ligesom at komme i "stødet" ;-) og så tilbudt et ekstra beløb for videre fremfærd, haha, så totalen landede på en tusse. Har aldrig været et problem. Men okay, så har jeg heller aldrig været synderligt interesseret i "bagdøren".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani

Hun var et besøg værd ... der er ingen tvivl om, hvad det går ud på, når hun åbner døren ... hun er

så udfordrende - at der ikke er problemer med at få liv i de nederste regioner ... dejlige bryster, der

er hjulpet på vej .. hvor gammel er hun? Jeg vil tro mellem 30 og 35 ... måske jeg ta'r fejl ... men det

er mit "skud" ... hun taler godt engelsk ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

man kan sagtens argumentere for at 1500 er for dyrt - men for cirka 75 minutters hed aktivitet m/ græsk og en smuk legesyg pige synes jeg det er endog meget rimeligt.

Heldigvis er vi jo forskellige...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gib har overtaget stedet i efteråret 2015 - så det har intet med hende at gøre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heine skrev, for 4 minutter siden:

Gib har overtaget stedet i efteråret 2015 - så det har intet med hende at gøre

Ahh.. det var forbigået min næse. Men det er sørme glædeligt :-), for det gamle setup var skisme Ikk iorden da.

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 15 minutter siden:

Ahh.. det var forbigået min næse. Men det er sørme glædeligt :-), for det gamle setup var skisme Ikk iorden da.

KF. 

Hej kf

tag du bare en tur derned. Det er ikke mere suspekt end andre steder. Men service er i top.

Gib har en utrolig charme.  Hun køre stedet godt og for mig ordentligt. Der er bade muligheder før og efter dog igennem et køkken. Blev budt på mad sidst afslog dog høfligt. Mente ikke jeg var mere sulten.

Massage er i den bløde ende men rigtig dejlig.

Der kommer som skrevet snart en ny pige. Men hun skal stramme balderne hvis hun skal nå Gibs ekspertise.

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

havde en aftale med cream kl 19:00 troppede op kl 18:58 men damen i døren fortalte at cream var taget hjem, selvom damen i døren var cream hende selv :(:( jeg tænker hun lige har lukket en kunde ind fra gaden, der for den røver historie  

Efter som jeg lige var blevet brændt af, af Cream, Ringede jeg til Gib, og aftalte jeg kunne være der om ca. 5 min. Kan kun give de andre ret i at hun levere varen. Massagen var ikke værd at skrive hjem om, så det skal kun være for hanky panky man skal besøge Gib. 

Jeg tror nu ikke jeg besøger Gib igen, da hun af udsende og massage ikke er min type, GFE får jeg andre steder. 

Men forstår absolut godt dem som besøger Gib 2, 3 eller flere gange :)

Redigeret af jadukada

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg i dag, 1200 som aftalt men det var simpelthen så dejligt med massage og så er hun ufattelig stram, så måtte nøjes med at gå efter 30 minutter. Men hun fortjente absolut hver en krone!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderligejyde skrev, for 24 minutter siden:

Jeg var på besøg i dag, 1200 som aftalt men det var simpelthen så dejligt med massage og så er hun ufattelig stram, så måtte nøjes med at gå efter 30 minutter. Men hun fortjente absolut hver en krone!

Så du om den nye pige var ankommet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
Liderligejyde skrev, for 14 timer siden:

Jeg var på besøg i dag, 1200 som aftalt men det var simpelthen så dejligt med massage og så er hun ufattelig stram, så måtte nøjes med at gå efter 30 minutter. Men hun fortjente absolut hver en krone!

Hun er IKKE stram, når man har slikket hende til orgasme ... og hendes massage er efter min mening middelmådig ... den findes bedre andre

steder - håber jeg ...hun var IKKE kommet fredag - den NYE pige ... hun var HELT GLAT, da jeg besøgte hende og duftede dejligt; men det var

også tidligt, inden hun havde været sammen med flere ...

 

Redigeret af Kintamani
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde aftalt morgentid i torsdags, men det havde man (GIB) glemt. Jeg havde en aftale om en yngre massør med naturlige bryster. Det var blevet ændret til en model ældre end GIB. Jeg drog derfor over til Cream i stedet og fik en udsøgt behandling af hende.

GIB får en yngre pige i dag og endnu en (også ung, men lidt ældre :-) ) senere på ugen - torsdag tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Netop hjemvendt fra en rigtig laaaaaaang ferie og inspireret af Heine´s beskrivelse ovenfor så ringede jeg til  PP i går og fik booket Gib til en times massage. Jeg blev modtaget af en rigtig nydelig pige, så jeg tænkte straks, at det ville blive en herlig eftermiddag. Jeg blev eskorteret ind i rummet og den nydelige pige forklarede mig at jeg blot skulle lægge tøjet på stolen så ville hun komme!

Jeg blev derfor noget overrasket og kortvarigt irriteret da en anden pige efterfølgende kom ind i rummet. Det viste sig imidlertid at det var den omtalte Gib som jeg jo havde booket og da jeg efter ganske få sekunder havde set på hendes fantastiske velformede krop - selv om hun havde en stram kjole på - så så jeg virkelig frem til at få tøjet af hende.

Men jeg valgte, at trille om på maven så jeg lige kunne få lidt almindeligt massage først og få snakket lidt med hende. Hun  taler ganske godt engelsk og vi fik en rigtig hyggelig sludder om ferie da hun lige var kommet tilbage fra Thailand i dag.

Nu er jeg nok ikke den rette til at udtale mig om massagen er god eller dårlig da det når alt kommer til alt nok er et spørgsmål om hvad man kan lide. I min optik var den overordentlig blid og meget sensuel ja nærmest erotisk så jeg vendte mig rundt og vi fik aftalt en pris på 1000 kr. med det hele. De penge er de bedste som jeg har givet ud i rigtig lang tid!!

Under kjolen afslørede hun ganske rigtig en særdeles dejlig mørkebrun og meget lækker formet krop. Store dejlige bryster, en helt glat barberet mis, fyldige hofter og en lille lækker fast numse. At hun samtidig er decideret smuk, meget lattermild og let at tale med er for mig bare bonus på bonus. Nå men alt på hende blev tjekket grundigt efter og fundet meget mere en 100% i orden.

Når man er i gode hænder glemmer man let tid og sted, - hvilket senere skulle vise sig at være en knap så god ide!!!!!!!!!!! - så eftermiddagens en times massage blev tæt ved de to timer.

Jeg skal undlade at beskrive alt i detaljer for så bliver jeg aldrig nogensinde færdig med dette indlæg. Hun ved hvad en mand kan lide og hun giver sig mere end 100 %  så man virkelig føler at man er den eneste i verden for hende og hele hende holdning viser, at hun med sikkerhed også nyder det som, hun laver. ALT med tungerne og med fingrene, sex forfra bagfra fra siden, liggende, stående, sidelæns foran spejlet, i alle huller - en så sexet oplevelse som selvfølgelig måtte ende i badet, hvor hun  også ivrigt deltog i bestræbelserne på at få mig vasket og tørret helt ren. Noget udmattet fik jeg mig i tøjet og takkede ja til et glas cola, som hun til min store men behagelige overraskelse servere i noget super sexet rødt halvåbent undertøj og høje røde stiletter 

Alt imens jeg nippede forsigtigt til colaen gjorde hun sit til, at jeg fortsat kunne nyde hendes vidunderlige former. You like sexy underwear like these here spurgte hun? Øøø ja da du ser fantastisk ud i det fik jeg fremstammet!  Så bare sig til næste gang du booker på telefonen eller på SMS for jeg har masser af sexet tøj sagde hun på vejen ud til bagdøren som jeg fik lov til at flygte ud af :-)

Men pas på for desværre blev oplevelsen noget dyrere end  forventet :-(  650 kr. helt præcis må jeg efterfølgende betale da der selv med p-skive kun er en times parkering ved Netto. Nå ja dertil kommer så de mange nye besøg som jeg har tænkt mig at aflægge dernede, hvis jeg kan finde en mere egnet parkeringsplads som kan dække mit behov :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mint?:) hjælp lige min hukommelse... jeg har besøgt Gib et par gange med stor succes, men hr også haft glæden af en anden pige for længe siden. Yngre end Gib, slank, smuk (i min optik) og med store bryster, nok hjulpet lidt på vej:D kunne det være hende? Skal til Århus i morgen så overvejer et besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...