Hop til indhold
GP Nyderen

Slugeren i Hillerød

Recommended Posts

GP Nyderen skrev, for 45 minutter siden:

Er der nogen der har besøgt hende? Hun ser virkelig godt ud på billederne, og jeg overvejer at besøge. Er der nogen der har en erfaring at dele?

Du kunne prøve at søge eller spørge i rette forum ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er fræk og en lækker milf. 

Hun sluger det hele og siger hun er helt vild med sperm og det passer i den grad. Hendes blow er lidt average, så jeg plejer at tage varianten, hvor jeg bare selv spiller og tømmer det hele i munden. Hun suger dog altid helt ren efterfølgende. Det er en speciel oplevelse , men bestemt et besøg værd. Har været der 3 gange og kommer gerne igen, når lysten melder sig og jeg er i nabolaget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
GP Nyderen skrev, for 31 minutter siden:

Der skrives om at hendes mand er tilsted. Er det rigtigt?

har selv besøgt hende et par gang og aldrig set skyggen af manden, det er også kun hende jeg vil se :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
GP Nyderen skrev, for 3 timer siden:

Der skrives om at hendes mand er tilsted. Er det rigtigt?

Har besøgt hende en del gang efterhånden og nej har aldrig set manden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er rigtigt, hun giver et godt blowjob, og sluger, men det er forbudt at røre, og da jeg var forbi, havde hun lige fået lavet bryster, så de var pakket forsvarligt ind...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aloha

Har også været der nogle gange - blow er i mine øjne under middel, så jeg har prøvet alle varianter og holder mig til de billigere løsninger, men selve konceptet er lidt frækt - nu kan man også få lov at slikke hende, det har jeg dog ikke prøvet og heller ikke været der efter hun har fået lavet nye kasser. Men en rigtig pæn kvinde med et frækt ansigt - kunne godt fristes til at køre forbi en dag.

Nogen der har prøvet hendes nye fantasi? :) så høre jeg gerne om jeres oplevelser :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...