Hop til indhold

Ten tidligere Fredericia snart Vejle

Featured Replies

• Svar 54
  • Visninger 14k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• jeg har nok sendt Tens nr til 30-35 personer så det undre mig lidt at der er så stor debat om hun er her eller ej, der må da være andre end mig der har været i kontakt med hende, folk har da været rim

• Ved du hvor i Vejle hun starter?

• jeg vil ikke have hendes nr

Skrevet
Energy skrev, for 1 time siden:

Sumaswellness reklamere med at ten starter ved dem

Ah ... de lister at en af deres piger hedder Ten. Det er ikke helt det samme ... og jeg køber stadig ikke at 'den' Ten er i landet ...

Skrevet
møgsvinet skrev, for 3 timer siden:

Ah ... de lister at en af deres piger hedder Ten. Det er ikke helt det samme ... og jeg køber stadig ikke at 'den' Ten er i landet ...

Ok det havde jeg ikke lige tænkt på

Skrevet

Jeg har også besøgt hende på Vesterbrogade 29c, men hun er dog ikke lige min type og hun forlangte 1200 kr samt hun er ryger, så det bliver ikke til et gensyn.

Det skal dog tilføjes at hendes massage er af den bedre og hårde type, samt at hun gav den gas på ekstra delen, så pengene var ikke helt spildt, ville dog hellere have brugt dem på et besøg hos Ann i Frederica.

Redigeret af Thaikurt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.