Mirko 35 Skrevet 30. Juni, 2016 (edited) Så er der nyt fra Ten, hun er ankommet til dk og starter arbejde i næste uge. Redigeret 1. Juli, 2016 af Extinguisher 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 30. Juni, 2016 FEST tak for god info skriv gerne mere når tid kommer venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 30. Juni, 2016 Sikke en kø vi kommer til at lave ha ha ha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søvnig 3 Skrevet 1. Juli, 2016 Mirko skrev, for 9 timer siden: Så er der nyt fra Ten, hun er ankommet til dk og starter arbejde i næste uge. Ved du hvor i Vejle hun starter? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mirko 35 Skrevet 2. Juli, 2016 Hun sterter i morgen søndag på fredericiavej 3. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 2. Juli, 2016 Mirko skrev, for 35 minutter siden: Hun sterter i morgen søndag på fredericiavej 3. Dejligt Ten er tilbage i DK hun yder en fantastisk god kundeservice, noget mange andre thai massører kunne lære noget af bare en skam det er på fredericiavej noget af det mest trafikerede , og lidt diskrete sted i vejle. håber hun finder et bedre sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søvnig 3 Skrevet 3. Juli, 2016 (edited) knaldehunden skrev, den 02-07-2016 at 10:13: Dejligt Ten er tilbage i DK hun yder en fantastisk god kundeservice, noget mange andre thai massører kunne lære noget af bare en skam det er på fredericiavej noget af det mest trafikerede , og lidt diskrete sted i vejle. håber hun finder et bedre sted. Hun var der ikke i dag, så måske er hun er et andet sted. Redigeret 3. Juli, 2016 af Søvnig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 4. Juli, 2016 nogen der ved hvor hun er ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 6. Juli, 2016 nogen der har været der ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 6. Juli, 2016 Icemand skrev, for 5 minutter siden: nogen der har været der ? Nok bare en and, der er ikke nogen annonce fra fredericiavej 3 i EB, som det plejer at være når der er aktivitet på stedet. kunne da være lækkert at have hende tilbage i det jydske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
all 183 Skrevet 7. Juli, 2016 vi må gøre noget Ja...Mirko, hvorfra har du din info? Kan vi få en opdatering? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mirko 35 Skrevet 7. Juli, 2016 Ja...Mirko, hvorfra har du din info? Kan vi få en opdatering? Hej jeg har det fra hestens egen mund, nu har jeg godt nok ikke selv tjekket om hun er startet, men det bad hun mig skrive. Jeg har et tlf nr til hende, jeg har fået lov at give det vider, men ved ikke om jeg må her inde. Men ellers kan det vel klares pr pb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
all 183 Skrevet 7. Juli, 2016 Hej jeg har det fra hestens egen mund, nu har jeg godt nok ikke selv tjekket om hun er startet, men det bad hun mig skrive. Jeg har et tlf nr til hende, jeg har fået lov at give det vider, men ved ikke om jeg må her inde. Men ellers kan det vel klares pr pb. Jeg vil gerne have nummeret i en PB...Jeg er 100 på at Ten vil synes det er helt OK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
black53 22 Skrevet 7. Juli, 2016 Hej du må også gerne give mig nummeret, på en pm , takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sanistål Skrevet 8. Juli, 2016 smid gerne det nummer til mig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vltj 12 Skrevet 8. Juli, 2016 du må meget gerne smide nummeret i PB til mig også tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 8. Juli, 2016 Jeg vil gerne have nummeret i en PB...Jeg er 100 på at Ten vil synes det er helt OK Vi er alle klar på det nr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg