Hop til indhold

Recommended Posts

Bebop skrev, for 3 minutter siden:

Er der nogen bydele i København man ikke kan lave satire over?

Der er forskel på satire og stigmatisering/generalisering. Jeg ser ikke 91t's indlæg, som satire, men uvidenhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henry8 skrev, for 16 timer siden:

Der er forskel på satire og stigmatisering/generalisering. Jeg ser ikke 91t's indlæg, som satire, men uvidenhed.

Har du et argument? Eller er det bare dit mavesår, der taler?

Udpluk:

  • Underligt som alle derude tror at en sort Audi der holder still, kan sælge dem stoffer.
  • en Thairestaurant. Grinede lunt i skægget. Kundernes disposition af deres overførsel, vil formentlig føre til tyndmave om mindre end en time
  • Viste i at Hollændere grundlage Dragør. - Var det også dem der bragte Hash og horehuse til øen?

(Pointen med hollændere er endda korrekt)
Det er en åbenlyst tilstræbt morsom skrivestil. Man kan synes det ikke er morsomt, men det er svært at tvivle på, at det er intentionen.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Har du et argument? Eller er det bare dit mavesår, der taler?

Udpluk:

  • Underligt som alle derude tror at en sort Audi der holder still, kan sælge dem stoffer.
  • en Thairestaurant. Grinede lunt i skægget. Kundernes disposition af deres overførsel, vil formentlig føre til tyndmave om mindre end en time
  • Viste i at Hollændere grundlage Dragør. - Var det også dem der bragte Hash og horehuse til øen?

(Pointen med hollændere er endda korrekt)
Det er en åbenlyst tilstræbt morsom skrivestil. Man kan synes det ikke er morsomt, men det er svært at tvivle på, at det er intentionen.

Det er afhængig af øjnene, som ser (eller hvad man ønsker at se).

Udpluk:

  • man køre modvilligt udad Amagerbrogade. Ikke en bydel man kommer i, når man ikke har en Hummer.
  • Tager kun modvilligt flere kontanter med derud, end dem der lige nøjagtigt skal bruges på lorteøen

Og lad os så ikke afspore tråden mere.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr
Henry8 skrev, den 13 July 2016 at 22:18:

Det er afhængig af øjnene, som ser (eller hvad man ønsker at se).

Udpluk:

  • man køre modvilligt udad Amagerbrogade. Ikke en bydel man kommer i, når man ikke har en Hummer.
  • Tager kun modvilligt flere kontanter med derud, end dem der lige nøjagtigt skal bruges på lorteøen

Og lad os så ikke afspore tråden mere.

 

 

Jeg er ked af at mit lille skriv om et ellers udemærket sted på Amager, er faldet folk for brystet. Den humoristiske vinkel, må jeg erkende, kan være svær. Hvis det kan tjene som en trøst, mener jeg at kan huske at jeg engang har brugt ligende udtryksform, ifbm et sted nede i Hellerup. - Håber at jeg er tilgivet. Her vedhæftet een gjort af en proff. Den må være iorden.

IMG_0317.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg
91tr skrev, den 12. jul. 2016 at 03:34:

Først of fremmest tak fordi at du tager dig tid til at besvare mit indlæg.

- Der havde vi nok en Amarkaner uden humor! Er det flystøjen der går ud over humøret, eller er det fordi at der er 17 dage til der er til et skrald endnu?

- Tingene er ikke altid så tunge som de ser ud til... Op på hesten igen

Bor ikke på Amager min ven.. og det gør dig ikke til et mindre dumt svin at svare som du gør.. du er som tidligere nævnt en fantastisk ubehagelig fætter.. Helt igennem skidt karl som de siger ude på landet !!. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stålmanden skrev, for 13 timer siden:

Bor ikke på Amager min ven.. og det gør dig ikke til et mindre dumt svin at svare som du gør.. du er som tidligere nævnt en fantastisk ubehagelig fætter.. Helt igennem skidt karl som de siger ude på landet !!. 

Måske en smule unødvendigt at skælde 91tr ud endnu engang efter som han jo faktisk HAR undskyldt sin skriveform:

Citat
91tr skrev, den 7/19/2016 at 00:15:

Jeg er ked af at mit lille skriv om et ellers udemærket sted på Amager, er faldet folk for brystet. Den humoristiske vinkel, må jeg erkende, kan være svær. Hvis det kan tjene som en trøst, mener jeg at kan huske at jeg engang har brugt ligende udtryksform, ifbm et sted nede i Hellerup. - Håber at jeg er tilgivet.

 

 

Godt nok er det agurketid 8-) men skal vi ikke holde os til emnet i tråden i stedet for at blive ved at skælde ud? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikko123 skrev, den 10. juli 2016 at 18:10:

Med "hun mener jag ejeren, altså May.  Det blev lidt fejl.. ;)

May er tilsyneladende en meget populær kvinde ;)

....Er May stadigvæk aktiv.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@91tr... Jeg forstår din humor. Dejligt befriende skrevet, med massere små spidsfindigheder. Topsjovt.

Hop op og fald ned på forargelsens svinehund, dit oprindelige indlæg i tråden er topdollar.

Et lille hip får du også - hold dig for god til at blive personlig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, den 7/20/2016 at 09:08:

....Er May stadigvæk aktiv.....

Også i den grad :-)  Hade fornøjelsen igår, fuldpakke med indlevelse :-) Men foretrækker Linda, hun er en meget fræk pige :-)

Mikko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikko123 skrev, 1 time siden:

Også i den grad :-)  Hade fornøjelsen igår, fuldpakke med indlevelse :-) Men foretrækker Linda, hun er en meget fræk pige :-)

Mikko

....Hvad stod sådan en oplevelse i, sådan finansielt....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose
91tr skrev, den 29. juni 2016 at 22:52:

Kender i det, man køre modvilligt udad Amagerbrogade. Ikke en bydel man kommer i, når man ikke har en Hummer. Underligt som alle derude tror at en sort Audi der holder still, kan sælge dem stoffer. - Overvejede at begynde at køre over for rødt.

Ankom til adressen. Tog chancen og parkerede semi-lovlig lige om hjørnet overfor en Thairestaurant. Grinede lunt i skægget. Kundernes disposition af deres overførsel, vil formentlig føre til tyndmave om mindre end en time. - Ca. det samme tidspunkt som jeg ville ligge med en finger i møllen og lave kaskader af hjemmelavet softice... - Hvis tingene skulle gå som jeg havde planlagt. 

Fandt døre, blev lukket indenfor af en ung og meget sød trunte. Pæn lejlighed. Der var to andre piger. Blev vist nedenfor, sikrede mig at de var hende den søde som skulle forstå grisseriet.., - Det var det. De tager mobilpay. Praktisk. Tager kun modvilligt flere kontanter med derud, end dem der lige nøjagtigt skal bruges på lorteøens, tvivlsome pangdang til Benny's. 

Massagen var fantastisk. Olie ryg og ben. Pirrende. På et tidspunkt trak hun en negl fra min nakke, ned af ryggen, forbi stjernen, rundt løgposen og op af skaftet. Alt i en glidende og pirrende bevægelse. - Jeg tvivler på at den efterfølgende rejsning nogen sinde ligger sig helt igen.

Vendte mig rundt. Pirrende. Hun er fræk og charmerende. Så glat at jeg mistænker hende for at vokse koteletten.

Kommer jeg igen!!!! Tror nok at min næste tur i en Taxa hjem fra Kastrup, skal enden med et kulminerende skænderi med taxachaufføren lige der midt på Amarbronxgade, således at jeg kan få mig en hyrdetime og en Uber for resten.

Pas på jer selv derud!!

 

P.S. 

Viste i at Hollændere grundlage Dragør. - Var det også dem der bragte Hash og horehuse til øen?

 

Over and out

Røvhuller!

God humor - det gør det lidt mere farverigt at læse lange anmeldelser.

Anyway - bor (næsten) på Lorteøen, så lokationen skal prøves. Får man alt det du beskriver med i dem almindelige pakke, eller skal der smides ekstra oveni?

og hvor gammel (ung) var massøsen ca?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...