Hop til indhold

Recommended Posts

Guest anders Jensen
Grisen skrev, for 3 timer siden:

Hej 1955, jeg forstår dit indlæg som at du er dine hustru /kæreste utro - hvorfor ? Elsker du hende ikke mere, og orker bare ikke at blive skilt ? Jeg blev faktisk lidt målløs da jeg læste dit indlæg... Men måske er jeg bare sippet og gammeldags. Jeg har aldrig været gift, men har da haft kærester jeg var forelsket i - og elskede. Nu er jeg single, og nyder disse thaipiger. Jeg var blot nysgerrig. 

Mvh Grisen 

Seriøst : tag Den her under general debat - er find bare et helt andet forum - fx femina :)) 

der kan jo være 1000 grunde - fx kan det jo være han elsker konen og derfor vælger en glædespigerne Til sine utroskaber. 

Måske har han bare andre behov en sin kone .... 

Det hele behøver sgu ikke være helt i orden for at man ikke kan elske sin kone og sit liv 

måske er det din firkantede holdning til at alt skal være i orden før du kan give dig hen der gør at du sidder alene? Hvem ved

men tag disse ting under general debat istedet for at ødelægge en god anmeldelse 

mvh Anders - der også er godt gift men nyder en GP eller et GB fra tid til anden for at få det hele til at hænge sammen :))) og ja det er utroskab og nej min kone ved det ikke - er det ok ? Aner det ikke nogle vil mene det er nogle vil mene det ikke er 

i do not give a fuck ! Det er nu en gang min måde og 1955 har sin - 

det kan i tage i general debat :))) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grisen skrev, for 10 timer siden:

Hej 1955, jeg forstår dit indlæg som at du er dine hustru /kæreste utro - hvorfor ? Elsker du hende ikke mere, og orker bare ikke at blive skilt ? Jeg blev faktisk lidt målløs da jeg læste dit indlæg... Men måske er jeg bare sippet og gammeldags. Jeg har aldrig været gift, men har da haft kærester jeg var forelsket i - og elskede. Nu er jeg single, og nyder disse thaipiger. Jeg var blot nysgerrig. 

Mvh Grisen 

ej Gris - va faen bilder du dig ind at blande dig i mit liv? - læs herinde og kommenter pigerne og de oplevelser du måtte have med dem, men undlad venligst at forholde dig til eller gætte på hvordan vores liv ellers udenfor dette forum.

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grisen skrev, den Wednesday, July 27, 2016 at 11:35:

Mvh Grisen 

Hop i havet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FranzJäger

Til dem som har besøgt Helen for nyligt, hvor up-2-date er hendes billeder på hjemmesiden? Hun ser jo mega sprød ud, og jeg kunne forestille mig, at selvom billederne måske er et par år gamle, så er hun som en fin rødvin der yndes ved ælde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
FranzJäger skrev, 1 time siden:

Til dem som har besøgt Helen for nyligt, hvor up-2-date er hendes billeder på hjemmesiden? Hun ser jo mega sprød ud, og jeg kunne forestille mig, at selvom billederne måske er et par år gamle, så er hun som en fin rødvin der yndes ved ælde :)

lige som dit pengeskab et sikkert valg som med de rette remedier kan åbnes og indholdet nydes i fulde drag:-) Billederne er rimelig nye

Del dette indlæg

Link til indlæg
1955 skrev, den 2/11/2016 at 10:40:

lige som dit pengeskab et sikkert valg som med de rette remedier kan åbnes og indholdet nydes i fulde drag:-) Billederne er rimelig nye

Tjekket originalen ud her til aften og hun gør sine billeder til skamme, hun er meget smukkere:-) vil ikke gentage mine tidligere anmeldelser selvom Helen fortjener det :-)

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg
FranzJäger skrev, for 1 minut siden:

Dejligt.. Jeg må snart afsted :)

Kan anbefale Pa er dog genert når der er tale om tøj af men prøv en B2B måske tøjet så kommer af. Hun er også meget smuk

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg
1955 skrev, Lige nu:

Kan anbefale Pa er dog genert når der er tale om tøj af men prøv en B2B måske tøjet så kommer af. Hun er også meget smuk

1955

Pa  = Anna:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FranzJäger

Ja, måske :) hun ser meget godt ud på billederne, men der er noget ved Helen jeg slet ikke kan stå for. Det må naturligvis efterprøves, og jeg skal nok komme med mit besyv herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
FranzJäger skrev, for 16 timer siden:

Ja, måske :) hun ser meget godt ud på billederne, men der er noget ved Helen jeg slet ikke kan stå for. Det må naturligvis efterprøves, og jeg skal nok komme med mit besyv herinde.

Kan bekræfte at alle billederne er ægte og nutidige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TboneDK skrev, den 28/6/2016 at 19:50:

tilbyder hun også "Hele pakken"?

Ja. Jeg var selv forbi Top Thai Massage i går. Jeg ville have besøgt Anna, men hun var der ikke. Så Helen spurgte om hun ikke måtte massere mig i stedet. Og da mange har rost hende herinde, sagde jeg ja-tak. Jeg bad om 45 min B2B-massage til 800 inkl handjob.

Da jeg var blevet masseret et stykke tid på ryggen af en nøgen Helen, lagde hun sig ned ved siden af mig. Jeg kyssede hendes bryster og gik længere ned og slikkede hende. Hun smagte dejligt og det virkede til, at hun nød det i fulde drag. Måske kom hun - i hvert fald trak hun mig op til sig og spurgte mig, om jeg ikke havde lyst til mere. På det tidspunkt var jeg ret tændt, så jeg stønnede bare: "I want to get inside you". Hun rejste sig straks og gik ud, men kom hurtigt tilbage med kondom, som hun gav mig på (med munden). Desværre ikke noget øko-blow, men det blev til et par minutters blow med gummi på, inden hun besteg dyret.

Hun var sjaskvåd, men faktisk rimelig stram. Vi var begge helt oppe og og køre, og stønnede højlydt indtil jeg kom allerede efter få minutter. Det var meget intenst og dejligt.

Bagefter lå vi lidt og snakkede, inden vi tog et brusebad sammen.

Da jeg skulle til at gå, var der gået over en time. Jeg spurgte hvor meget ekstra, jeg skulle betale (hun havde ikke på noget tidspunkt bedt om betaling for "den ekstra service"). Hun sagde, at jeg ikke behøvede at give mere, da jeg havde "made her feel good". Jeg er aldrig glad for at modtage noget gratis, så jeg gav hende 500,- ekstra, hvilket hun selvfølgelig blev glad for.

Alt i alt en dejlig oplevelse.

Nogle har spurgt til hendes alder og udseende. Jeg tror, at billederne er ret nye, da bla. Anna (som er md på nogle af billederne) kun har været der halvt års tid. Hun så dog lidt ældre ud i virkeligheden. Jeg vil tro 38-45 (det er svært med Thai-piger). Men det dunkle lys kan også narre. Men hun er sød og smilende og har humor. Jeg kan varmt anbefale hende, med mindre man kun er til de helt unge 20-årige.

Jeg lovede hende forøvrigt at komme tilbage og prøve både hende og Anna sammen - can't wait  :-D:-D

Redigeret af Martindrengen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martindrengen skrev, for 11 timer siden:

Ja. Jeg var selv forbi Top Thai Massage i går. Jeg ville have besøgt Anna, men hun var der ikke. Så Helen spurgte om hun ikke måtte massere mig i stedet. Og da mange har rost hende herinde, sagde jeg ja-tak. Jeg bad om 45 min B2B-massage til 800 inkl handjob.

Da jeg var blevet masseret et stykke tid på ryggen af en nøgen Helen, lagde hun sig ned ved siden af mig. Jeg kyssede hendes bryster og gik længere ned og slikkede hende. Hun smagte dejligt og det virkede til, at hun nød det i fulde drag. Måske kom hun - i hvert fald trak hun mig op til sig og spurgte mig, om jeg ikke havde lyst til mere. På det tidspunkt var jeg ret tændt, så jeg stønnede bare: "I want to get inside you". Hun rejste sig straks og gik ud, men kom hurtigt tilbage med kondom, som hun gav mig på (med munden). Desværre ikke noget øko-blow, men det blev til et par minutters blow med gummi på, inden hun besteg dyret.

Hun var sjaskvåd, men faktisk rimelig stram. Vi var begge helt oppe og og køre, og stønnede højlydt indtil jeg kom allerede efter få minutter. Det var meget intenst og dejligt.

Da jeg skulle til at gå, var der gået over en time. Jeg spurgte hvor meget ekstra, jeg skulle betale (hun havde ikke på noget tidspunkt bedt om betaling for "den ekstra service"). Hun sagde, at jeg ikke behøvede at give mere, da jeg havde "made her feel good". Jeg er aldrig glad for at modtage noget gratis, så jeg gav hende 500,- ekstra, hvilket hun selvfølgelig blev glad for.

Nogle har spurgt til hendes alder og udseende. Jeg tror, at billederne er ret nye, da bla. Anna (som er md på nogle af billederne) kun har været der halvt års tid. Hun så dog lidt ældre ud i virkeligheden. Jeg vil tro 38-45 (det er svært med Thai-piger). Men det dunkle lys kan også narre. Men hun er sød og smilende og har humor. Jeg kan varmt anbefale hende, med mindre man kun er til de helt unge 20-årige.

Jeg lovede hende forøvrigt at komme tilbage og prøve både hende og Anna sammen - can't wait  :-D:-D

En underligf ølelse af jalousi breder sig her, men klart hun er jo en virkelig dygtig og indlevende proff som elsker at være sammen med mænd. Anna er der tirsdag til torsdag og en tur med dem samtidig  er bare dejligt, har dog ikke oplevet sex med dem samtidig - Anna siger hun er for genert.

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FranzJäger
Martindrengen skrev, for 12 timer siden:

Rigtig fed anmeldelse.  Jeg har ikke selv besøgt Helen endnu,  men det gipper helt klart i de nedre regioner når jeg læser det du skriver.  

Jeg glæder mig meget til at møde hende,  og det med hun ikke er ung men en dejlig moden kvinde er bare et stort plus. 

Go' dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
1955 skrev, 1 time siden:

En underligf ølelse af jalousi breder sig her, men klart hun er jo en virkelig dygtig og indlevende proff som elsker at være sammen med mænd. Anna er der tirsdag til torsdag og en tur med dem samtidig  er bare dejligt, har dog ikke oplevet sex med dem samtidig - Anna siger hun er for genert.

1955

Nej, Anna er vist ikke til sex (hun er gift) :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FranzJäger

Ja, så kom jeg også forbi Helen, og vil da lige komme med min beretning hvordan det gik.

Jeg bookede en aftale hos Helen aftenen før, til kl. 13 til dagen efter. En kort korrespondance over SMS bekræftede vi havde en aftale. 

På selve dagen, op henad middagstid får jeg en sms fra Helen om vi kan udskyde tiden til kl. 14.30 fordi der var kommet "noget i vejen". Ja ja tænkte jeg, det er sikkert en stamkunde der booket hende hele dagen, men sagen skulle vise sig at være en helt anden.

Nu var gode råd jo dyre, for jeg var jo allerede på vej ind imod storbyen, og jeg havde jo ikke lyst til at sidde i bilen og vente i 1.1/2 time. Så hvordan fordriver man tiden inden en thaimassage? 

Selvfølgelig med en anden thaimassage. Jeg var på vej ind ad Roskildevej, og kom i tanke om at der holdt Pailin Thai Massage jo til. Ind på sidevejen, heldigvis var der parkeringsplads. Og banke på hos Pailin. Jeg havde ikke bestilt tid, men heldigvis var hun ledig.

Wau en sød lille petit kvinde. Meget smilende og imødekommende. Jeg bestilte en time med tantra massage, og uden afslutning. Krudtet skulle jo gemmes til Helen senere. Pailin fik mig dog overtalt til for 200kr ekstra smed hun tøjet, og jeg må erkende jeg blev en smule overrasket over at se hvor store bryster hun egentlig har. 

Tantra massage - tjah, det er nok en kende overdrevet at kalde det for det. Jeg har selv kommet i Tantra Templet dengang de lå i Valby, og det var en helt anden slags tantra jeg fik her. Det var nærmere blive strøg og lidt kilden med neglene. Bestemt ikke dårligt, og egentlig meget god måde at tilbringe ventetiden til Helen på.

Pailin forsøgte flere gange med klask i måsen, og de karakteristiske strejfen på pikken/bollerne, men jeg var fast besluttet at der skulle ikke skydes noget af her.

Fin Fin nuldren/kilden på ryg/forsiden, og god afvaskning efterfølgende. Jeg var ude efter lige knap en time. Så længe oplevelsen bare er god, så kigger jeg bestemt ikke på uret. Pailin skal helt klart besøges igen, og så tager jeg den store pakke med hende.

Nå nu skulle kursen sættes imod Valby og Top Thai Wellness. Og nu har dem som har læst med i mine tidligere bedrifter i Thai verdenen jo nok indset at jeg er en erfaren rotte i dette her. Men alligevel skulle det vise sig med sved i håndfladen og pulsen oppe, at jeg til den nye aftalte tid ringede på hos Helen.

Og så er det her, at tiden bliver sat i stå. De næste 90 minutter eller ca.

Jeg vil sige: Gutter, I skal ikke besøge Helen. Tag hellere et andet sted hen. Hun har skæve tænder, er halt, og så lugter hun kraftigt af hyldebær. 

Men; det mener jeg jo slet ikke, det er blot fordi jeg egentlig allerhelst vil have hende for mig selv :)

Helen, oh my god. For det første, kan jeg lige som andre skribenter herinde bekræfte, at hun ligner fuldstændig sig selv som på billederne.

Jeg blev lukket ind af Tina, og ført ind i rummet for enden af gangen. She will be with you in a  moment sagde hun, og knap var døren lukket, før jeg kunne høre Helen's høje hælde ude i gangen. Banke-på Banke-på og ind i rummet kom den aller mest petit lille Thai sag, med et kæmpe smil og "hiii 'Franz' what you want to do today". 

Det var som om at Helen og mig altid havde kendt hinanden, og det var et glædelidt gensyn. Hun var i super godt humør og sprudlede af energi.

Jeg ville gerne have B2B i 90 minutter, med efterfølgende afslutning af hvad der nu kunne lade sig gøre. Helen foreslog at vi kunne starte med 2 piger, 4 hånds massage, og så efterfølgende "make love" you and me alone. Jeg prøvede at bede om Helen alene, men hun insisterede. Og hvordan kan man sige nej til fire dejlige hænder, når nu en så smuk kvinde som Helen insisterer :)

Og her kommer så årsagen til at aftalen først blev skubbet. Helen havde været i lufthavnen og hente sin veninde, som mistænkeligt meget ligner hende den nye pige på deres hjemmeside der hedder Pinkie (første billede i listen). 

Så Helen og Pinkie går i gang, og jeg bliver seriøst gennemæltet af to top professionelle massører. Det er tydeligt at de kan deres kram, og på et tidspunkt hvisker Helen mig frækt i øret "soft or hard massage?" - jeg kan lige akkurat få fremstammet "soft", og så fortsætter de den ellers rimelige hårde massage. Jeg tør ikke tænke på hvis jeg havde bedt om "hard" :)

Efter en god halv times tid, slipper det ene sæt hænder, og siger "bye", og jeg er alene tilbage med Helen. BH'en ryger hurtigt og den dejligeste B2B massage begynder. Helen drejer på et tidspunkt blit mit hovede, og jeg opdager pludselig et kæmpe spejl på væggen hvor jeg kan følge med i hele herligheden. I samme omgang ryger trusserne, og en helt nøgen Helen er over/under/på siden af mig, hun er overalt. Meget kælen og indlevende. Stille og roligt ligger Helen pludselig ned ved siden af mig, og vi ender i en varm omfavnelse, hvor ben/arme/kroppe nærmest er filtret ind i hinanden. 

Selve afslutningen synes jeg egentlig ikke jeg behøver at berette om, men lad mig bare ganske kort sige at vi var pænt rundt omkring i Europa, på nær i det græske øhav, og det passede mig helt fint.

Da det hele var overstået, kom Pinkie ind igen, og begge piger skiftevis vaskede mig af, samtidig jeg fik varme håndklæder på mig, så jeg ikke skulle ligge og fryse. Jeg blev tilbudt brusebad, men afslog da jeg bedst kan lide at bade hjemme.

Helen smuttede ud og nettede sig selv, og jeg kom tilbage til hverdagen i hyggelig snak sammen med Pinkie. Helen kommer ind efterfølgende, og jeg trykker et par ekstra sedler diskret ind i hendes hånd da vi er på vej ud, det bryder hun sig ikke om men her insisterede jeg ...

Wau! siger jeg bare. Hvilken stjerne på Thai himlen. Og dette var blot første besøg. Jeg tør slet ikke tænke på hvad det kan udvikle sig til.

På vej ud fik jeg hilst på Anna, hun er også meget smuk, og jeg kunne forstå på Helen at næste gang skulle vi lege noget frækt sammen med Anna.

Can't wait ......

Åh ja, en lille sjov detalje jeg lagde mærke til. På væggen, foran sengen sidder der også en række spejle. På et af disse spejle, var der indtørret rester af fra en anden broders afskudte begejstring, og hvis man dømmer på afstanden fra sengen til spejlene, så er det et pænt langt skud han har præsteret der. Ku' ikke lade være med at grine lidt over det :) men de dejlige damer der kan jo også deres kram :)

Over and out.

/Franz

Redigeret af FranzJäger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FranzJäger
Martindrengen skrev, for 1 time siden:

Dejligt at høre, at du havde en god oplevelse, når du nu havde haft så store forventninger :) Det kunne have gået begge veje.

Ja jo, men man kan jo også gøre sit til at det bliver en god oplevelse, gå i bad, barbere sig, etc. før besøget. Men indrømmet, mange gange bunder det jo i ren og skær kemi, om det bliver en god eller dårlig oplevelse. Se f.eks. Pennie i Tåstrup, mange giver hende drøje hug, men jeg har nu haft nogle gode oplevelser med hende. 

Men ellers er jeg super glad for min dejlige oplevelse hos Helen, og frygter lidt måske at det gør at jeg kun besøger hende det næste lange stykke tid. Jeg har ellers en to-do liste som jeg gerne vil have prøvet af hen ad vejen :)

/Franz

Del dette indlæg

Link til indlæg
FranzJäger skrev, for 19 timer siden:

Men ellers er jeg super glad for min dejlige oplevelse hos Helen, og frygter lidt måske at det gør at jeg kun besøger hende det næste lange stykke tid. Jeg har ellers en to-do liste som jeg gerne vil have prøvet af hen ad vejen :)

Ja, det er et af livets store dilemmaer :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FranzJäger skrev, den 11.11.2016 at 20:04:

Wau! siger jeg bare. Hvilken stjerne på Thai himlen. Og dette var blot første besøg. Jeg tør slet ikke tænke på hvad det kan udvikle sig til.

På vej ud fik jeg hilst på Anna, hun er også meget smuk, og jeg kunne forstå på Helen at næste gang skulle vi lege noget frækt sammen med Anna.

Can't wait ......

Franz, fik du nogensinde vendt tilbage? Og evt prøvet den 3-kant med Anna?

Jeg har ikke været der siden - ikke pga manglende lyst, men der har bare hele tiden været noget andet....jeg havde ellers tidligere haft en fræk og dejlig seance med Anna, som jeg gerne ville have gentaget. Men ak... ved ikke engang, om de er aktive mere!?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Martindrengen skrev, for 14 minutter siden:

Franz, fik du nogensinde vendt tilbage? Og evt prøvet den 3-kant med Anna?

Jeg har ikke været der siden - ikke pga manglende lyst, men der har bare hele tiden været noget andet....jeg havde ellers tidligere haft en fræk og dejlig seance med Anna, som jeg gerne ville have gentaget. Men ak... ved ikke engang, om de er aktive mere!?

Brugeren har status Guest i brugernavnet, så profilen er ikke aktiv længere. 

Iøvrigt er det en 6 år gammel tråd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agurken skrev, for 16 timer siden:

Brugeren har status Guest i brugernavnet, så profilen er ikke aktiv længere. 

Iøvrigt er det en 6 år gammel tråd. 

Ah...jeg bemærkede ikke, at han ikke længere er aktiv, Han var ret aktiv dengang.

Jeg er med på at opslaget er gammelt, men jeg faldt over det i anden forbindelse og fandt det interessant at blive opdateret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...