Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg mangler en søge side ala annoncelight til costadelsol.

Område Marbella, Fuengirola og Malaga.

Jeg har hørt der skulle være en sted med asiatiske piger i Fuengirola......gerne japanske.....nogen som kender det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pasion.com

 

Ellers køb deres version af ekstra-bladet, dernede den hedder "El Sur", udkommer også på engelsk hver fredag...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold dig væk fra swinger klubberne der nede. Det er ren pengemaskiner og virkelig ucharmerende. Var der i april mdr. Besøgte 3 forskellige klubber og alle var der mega dårlig stemning. De er flotte. Men mega dyre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

..Men er det spanske piger?

Supersonic skrev, for 4 timer siden:

Skulle efter sigende vælte med piger langs kystvejen i Malaga

Men er det spanske piger eller har dem ved kysten typisk taget båden over fra Afrika?

Der er ingen spansk udgave af eroguide.dk?..Det kunne være ret fedt!

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

spalumi.com

Check iøvrigt at dit hotel tilbyder gratis wifi på værelset. På vores koster det, ellers er man henvist til lobbyens uhyggeligt langsomme net. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxxx6000 skrev, den 28/6/2016 at 08:08:

Hej

Jeg mangler en søge side ala annoncelight til costadelsol.

Område Marbella, Fuengirola og Malaga.

Jeg har hørt der skulle være en sted med asiatiske piger i Fuengirola......gerne japanske.....nogen som kender det?

 

 

 

Hvis Estark92 stadig findes er det helt sikkert et besøg værd, piger fra det meste af verden, minder lidt om FKK. Estark 92

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 9 timer siden:

tror de er lukket.....hjemmesiden er i hvert fald nede.

 

Hvis Estark92 stadig findes er det helt sikkert et besøg værd, piger fra det meste af verden, minder lidt om FKK. Estark 92

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hjorten

nu er det måske lidt of topik da costadel sol er et vidt begreb , er der nogle seriøse erfaringer fra malaga /marebella ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers kan vi jo hente Marbella pigerne herop:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/59060-gangbang-5-juli-i-århus-med-sm-undertoner/

Jeg fandt hendes veninde via pasion.com - endte med at bo en uge i december ganske gratis i deres villa i Marbella.
 

Pasion er at anbefale fordi søgemaskinen er ret effektiv - brug google translate til at finde ud af hvad dine interesser hedder - og søg løs.
Mange af pigerne bruger whatsapp - men kan ikke stave til det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kigger på pasion  lige nu, men der er nogle annoncer med de samme billeder. Så skal man vel søge de mere unikke...?  Forhåbentlig får man også adressen med det samme, mit spanske rækker ikke til at blive guidet rundt. (må altså tage mig sammen til det online spansk kursus...) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
curiousdan skrev, for 13 timer siden:

Kigger på pasion  lige nu, men der er nogle annoncer med de samme billeder. Så skal man vel søge de mere unikke...?  Forhåbentlig får man også adressen med det samme, mit spanske rækker ikke til at blive guidet rundt. (må altså tage mig sammen til det online spansk kursus...) 

Google translate er din ven :-) 
Det er derfor Whatsapp er at foretrække

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...