Hop til indhold
Fisseslikkeren

Hvor meget fisse får og køber du?

Recommended Posts

Jeg er nysgerrig i forhold til, hvor ofte andre får/køber fisse, og i det hele taget, hvor mange knald man når i løbet af et år.

Hjemme varierer det lidt. I perioder kan der gå 3 uger uden fisse, og så pludselig er det bare 5 dage i træk og nogle gange 2 gange om dagen. I gennemsnit ender det med at være ca. 2,3 gange om ugen.

Af gratis fisse ude i byen, får jeg ca. 1 gang om måneden med en fast pige - dartaften:-D, og så er der en, som jeg knepper 2 gange om året i forbindelse med kursus i København. One night bliver det vel til 1 enkelt gang om året.

I forbindelse med grænsehandel i Flensborg købe fisse der 3-4 gange om året. Endelig er der  ca. 6-9 ture mod betaling, når jeg er på den årlige knep i Tyskland. Alt i alt får jeg vel stukket pikken ind 140-150 gange i løbet af året med 15-20 forskellige kvinder. Det er jeg sådan nogenlunde tilfreds med;-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 4 timer siden:

Alt i alt får jeg vel stukket pikken ind 140-150 gange i løbet af året med 15-20 forskellige kvinder.

Fantastisk billedsprog :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er holdt op med at tælle. Når det endelig sker derhjemme har jeg glemt hvad jeg kom til.

Ude: 1-2 gange om måneden er det ved at ligge på sådan gennemsnitligt. Det kommer an på hvad piger der er hos Daisyclub :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt indlæg

For mig: derhjemme cirka hver 14. dag - elskerinden cirka 1 gang om måneden . Glædespiger i perioder, nogengange kan der gå flere måneder, for så pludselig at besøge en 4-5 stykker indenfor ganske kort tid, så vi er vel oppe på cirka 15-20 årlige besøg også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 38 minutter siden:

For lidt! Jeg har kun prøvet frække Ida en gang til et GB hvor jeg kom en dildo i hendes fisse og røv. Men for 100% alt alt for lidt fisse og pik. Men var det ikke feder at hører om folk får nok?

Så starter du bare en ny tråd søde TrineMuz 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det varierar mycket beroende i vilket förhållande jag har varit. Just nu har jag en ung studentska som fast sugarbaby. Vi brukar oftast träffas varannan weekend och då knullar vi som regel två gånger, men ibland mer. Under sommarferien brukar vi göra någon resa tillsammans och då knullas det en till två gånger per dag. Kanske blir det 70 knull på ett år. Därutöver blir det någon träff med en GP när jag reser ensam i jobbet så totalt blir det kanske 80 samlag på ett år. Innan dess var jag helt singel ett tag och då köpte jag sex ungefär en gång i veckan vilket som bekant är lite omständligt att göra i Sverige. Därutöver blev det ibland upp till fem knull på en vecka när jag reste i jobbet och således inte var i Sverige. Totalt blev det också kanske en 70-80 köpta samlag under ett år under den tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmmm - synes egentlig det spørgsmål er for personligt for mig til at dele.

Men ift. at købe fisse. Det er dæleme en del billigere at købe fisse end at være gift.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Den er sgu svær!!

Jeg spiller for det meste pik 1 gang om dagen (Ofte til Marc Dorcels fantastiske piger og film)

Køber når jeg vil prøve noget ungt  ellers...HMMM...tager jeg på Natcafeen i Gothersgade...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er fraskilt, men i mit seneste ægteskab var der 'aktivitet' 3-4 gange om ugen ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 7 timer siden:

Er fraskilt, men i mit seneste ægteskab var der 'aktivitet' 3-4 gange om ugen ;-)

 

Det var ikke så lidt. Måske man skulle overveje et ægteskabs tilbud til Dem Mizzzzzzz 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, den 28. jun. 2016 at 23:02:

Det var ikke så lidt. Måske man skulle overveje et ægteskabs tilbud til Dem Mizzzzzzz 

Smiler. De, hr. Cage, får (fornemmer jeg) lige præcist al den sex, som De har lyst til, når De har lyst. Elskerinder, GP'ere og andre lækre kvinder defilerer ind og ud af Deres liv efter for godt befindende,,så hvorfor dog gifte sig og 'nøjes med' mig - en enkelt skøn Q. Det ville sikkert gå fint i seks måneder ++, men derefter ville De savne variationen, uanset hvor opfindsom jeg måtte være i og udenfor sengen, smiler. 

Men tak for tanken, tror det kunne være et super halvt år. Måske De i stedet skulle inkludere mig i deres harem af elskerinder, smiler superfrækt. Den rolle mestrer jeg til UG med kryds og slange. 

Frækkere tilbud får De vist ikke herinde i dag, Cage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, den ‎27‎-‎06‎-‎2016 at 12:09:

For lidt! Jeg har kun prøvet frække Ida en gang til et GB hvor jeg kom en dildo i hendes fisse og røv. Men for 100% alt alt for lidt fisse og pik. Men var det ikke feder at hører om folk får nok?

Måske man burde hjælpe dig med at dække dit behov

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg har aldrig fået en Fisse.

Det hænder at en kvinde stiller HENDES fisse til rådighed som jeg må lege lidt med :-) Og så har vi HAFT sex 

 

 

 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en veninde, der giver sin fisse til 7-8 forskellige mænd hver måned.

Alt afhængig af hvor mange hun kan støve op på forskellige datingsites.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, 1 time siden:

Ja, tak:wub:

hvor og hvornår må vi tage i PB ;)

Det er da ikke tit at høre en kvinde som siger at hun får for lidt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, den 30/6/2016 at 22:42:

Jeg har aldrig fået Fisse.

 

 

 

 

 

Mærkeligt og synd for dig, jeg får fisse næsten ugentligt...:-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Liderlig-fyr skrev, den 30. juni 2016 at 22:42:

Jeg har aldrig fået en Fisse.

Det hænder at en kvinde stiller HENDES fisse til rådighed som jeg må lege lidt med :-) Og så har vi HAFT sex 

 

 

 

Ha, ha. Ugen grammatiske brøøøøøøler. HENDES. 

Så det er ikke sin egen fisse hun udbyder? Hi hvor kinky ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...