Hop til indhold
Sentinel

"Må man gerne kalde en luder for luder?"

Recommended Posts

Er det uhøfligt at kalde en prostitueret for luder, hvis man ikke mener det på en negativ måde eller lyder nedladende i tonefaldet? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, for 4 minutter siden:

Er det uhøfligt at kalde en prostitueret for luder, hvis man ikke mener det på en negativ måde eller lyder nedladende i tonefaldet? :)

Det er et varmt emne, jeg har fuld respekt for pigerne og synes ikke der er noget negativt i ordet, men det er der jo en gammel "tradition" for at der er. Luder ordet har været brugt negativt og bliver det også stadig. Der er nogle piger der taler for, at de godt må kalde sig ludere, men vi må ikke bruge det, det er noget fis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Sentinel skrev, for 5 minutter siden:

Ja, for os nye er det vel... ;) 

Personligt kalder jeg dem glædespiger - altså GP'er - og det gør vist de fleste herinde. Og det støder ikke nogen af pigerne, som osse ofte selv kalder sig dette!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig kaldt pigerne for ludere eller for glædespiger. Jeg snakker betragter dem som dig og mig eller var det min nabo. Altså ved navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slow mover

Kunne aldrig drømme om at bruge ordet 'Luder' om en prostitueret, lige så lidt som om alle andre. Det er nedsættende og uhøfligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, for 39 minutter siden:

Er det uhøfligt at kalde en prostitueret for luder, hvis man ikke mener det på en negativ måde eller lyder nedladende i tonefaldet? :)

Ville du bryde dig om at blive kaldt luderkarl, når du besøger en GP'ER? 

Nej vel! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 2 minutter siden:

Ville du bryde dig om at blive kaldt luderkarl, når du besøger en GP'ER? 

Nej vel! 

Hehehe... Hvis det er hvad jeg "er", så kan man vel kalde mig det og så skal jeg bare stikke piben ind, nu hvor jeg selv har valgt det ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Hvis det er nødvendigt at spørge om det er ok, så er det vel fordi der er et issue ved det - lad være, så er du på den sikre side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 31 minutter siden:

Hvis det er nødvendigt at spørge om det er ok, så er det vel fordi der er et issue ved det - lad være, så er du på den sikre side.

Er jo lidt mohammed tegningene om igen de fleste synes det er på grænsen men i yttringsfriheden navn så skal man på liv og død benytte sig af det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, 1 time siden:

Ja, for os nye er det vel... ;) 

Kunne du så ikke læse en af de utallige tråde, der allerede er om emnet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er overhovedet ikke som muhammed tegningerne...Der er forskel på mennesker af en religion, der forsøger at tryne og true andre til ikke at kritisere eller fornærme deres profet, og så at bruge et unødvendigt skældsord.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest OleOleOle

Er problemet ikke, at når nogen kaldes "luder", så tillægges der at man ser ned på dem som om de var mindre værd som mennsesker........så kunne man istedet bruge ordet glædelses pige hvor ordet ikke kan bruges til at trampe på persons identitet.

Redigeret af OleOleOle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
warmgun skrev, for 14 minutter siden:

Kunne du så ikke læse en af de utallige tråde, der allerede er om emnet?

Hvorfor læser du overhovedet med og kommenterer - når du åbenlyst synes, det er spild af tid, tråde og spaltreplads?

Jeg har selv god erfaring med kun at deltage, der hvor jeg synes, det giver mening!

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor læser du overhovedet med og kommenterer - når du åbenlyst synes, det er spild af tid, tråde og spaltreplads?

Jeg har selv god erfaring med kun at deltage, der hvor jeg synes, det giver mening!

Det er i håbet om, at nogle (mange) vil indse det tåbelige i at genoplive denne frugtesløse debat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
warmgun skrev, Lige nu:

Det er i håbet om, at nogle (mange) vil indse det tåbelige i at genoplive denne frugtesløse debat.

Men det er jo dit perspektiv - ikke trådstarters? Og derfor er vel i overkanten at kalde det frugtesløst. Jo længere man har deltaget her - eller på så mange andre debatsites - jo mere vil man jo synes, at tingene går i ring - og så kan man bare holde sig væk - eller hvad siger du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 14 minutter siden:

Men det er jo dit perspektiv - ikke trådstarters? Og derfor er vel i overkanten at kalde det frugtesløst. Jo længere man har deltaget her - eller på så mange andre debatsites - jo mere vil man jo synes, at tingene går i ring - og så kan man bare holde sig væk - eller hvad siger du?

Jeg vil overlade tråden til dem, der gider, så skal vi ikke stoppe vores meta-debat her?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

men..hvad synes trådstarter selv ? Du må vel selv have en fornemmelse for , om du finder det uhøfligt ? Har du da ingen pli, knægt ? :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Kamilla K skrev, for 6 minutter siden:

men..hvad synes trådstarter selv ?

Det er desværre ofte sådan at trådstarter ikke selv giver udtryk for nogen mening ovewrhovedet, hvis han har en, men bare er nysgerrig.:? Egentlig dårlig stil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad være hvis du er usikker. En nedladende besked med det ord er ikke fedt. Men en sød og dejlig besked er det ok.

du er den bedste luder jeg har besøgt, eller du er for god til at være luder osv. Der ville det aldrig genere mig.

men hvis nogen skriver en masse beskeder og jeg ikke besvare da jeg har fri og de så skriver. Så svar mig dog din fucking luder!!! Så bliver jeg sur. Og så det lige meget hvor liderlig han var og ikke kunne tænke klart. Nr er blokeret med det samme.

håber det gir mening:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...