Hop til indhold
Vicksblaa

Er ikke på SD men søger SG

Recommended Posts

Hej 

kommer aldrig på siden grundet den hjemlige situation. Synes konceptet lyder frækt. 

Er der en anden måde man kan komme i kontakt med pigerne på. 

Står og skal til KBH onsdag 29/6 med overnatning og synes det kunne være spændende. 

Gode forslag modtages! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd

Så du spørger om en af vi andre vil være alfons for dig - fordi du selv er for nærig :-)

find dig en luder i stedet for..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det er præcist hvad jeg har svaret også ret klamt han tror andre kan sige god for ham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare glem mit forslag. Hvorfor skal det altid være sådan nogle sure svar, bare fordi man sidder bag et keyboard. 

Det handler ikke om penge, men mere det er svært at være på SD når man har fælles økonomi, hvis I forstår  

Så jeg stiller egentlig bare et spørgsmål da der måske er en anden vej ind. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

du kan jo bare sige til din kone du trænger til forandring, måske er hun med på det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vicksblaa skrev, for 33 minutter siden:

Bare glem mit forslag. Hvorfor skal det altid være sådan nogle sure svar, bare fordi man sidder bag et keyboard. 

Det handler ikke om penge, men mere det er svært at være på SD når man har fælles økonomi, hvis I forstår  

Så jeg stiller egentlig bare et spørgsmål da der måske er en anden vej ind. 

 

Gætter på, at du har overvejet hvad du evt. er på vej ud i når du vil på Sugardaters bag din kones ryg.

Beløbet vil fremgå som "Datech ApS" på dit kontoudtog; køb en dims, USB-nøgle fx, og fortæl din kone om den, nævn prisen og at den er købt online bla. bla.

Alternativt, opret en konto i en anden bank og få et dankort hertil.

Uanset hvad, er det en dårligt idé at gå bag om ryggen på sin partner - men nok svært at acceptere givet den situation man nu måtte være i. At blive skilt er ikke det værste - det værste er at blive snydt af nogen man stolede på, eller snyde nogen der stoler på en  ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensfun skrev, for 20 minutter siden:

opret en kvindeprofil...den er gratis....så kan du kontakte de du vil

Fed ide med at oprette en kvindeprofil.. Så kan han da kun kontakte mænd haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
Vicksblaa skrev, for 1 time siden:

Bare glem mit forslag. Hvorfor skal det altid være sådan nogle sure svar, bare fordi man sidder bag et keyboard. 

Det handler ikke om penge, men mere det er svært at være på SD når man har fælles økonomi, hvis I forstår  

Så jeg stiller egentlig bare et spørgsmål da der måske er en anden vej ind. 

 

Tag din kone med på swinger klub, så får hun da også noget fremmed :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...