Hop til indhold
Oldtimer

Zenia Sugar - Seductiongirls

Recommended Posts

Her kommer min oplevelse af et besøg hos Zenia. Den er lidt vanskelig at skrive, da man jo nemt kan komme til at skrive noget, der kan misforstås, men her kommer den:

Jeg var blevet en anelse sommerliderlig og var helt alene hjemme, så en udflugt til det københavnske område var en fornuftig løsning. Jeg valgte at køre til Seductiongirls, da jeg har haft adskillige dejlige oplevelser der. Ankommet blev jeg præsenteret for Zenia og Serafina.

Zenia er en høj pige med meget feminine former (Store bryster og velformet bagdel), langt hår og nydelig solbrun farve. Hun har en del blæk under huden, samt nogle piercings forskellige steder. Men særdeles spiselig at se på.

Serafina er også en spiselig pige, men mindede mig mest om naboens unge kone, som man da godt ville være alene med til vejfesten. Men ikke lige mit første valg den dag.

Som den opmærksomme læser sikkert har gættet valgte jeg Zenia. Vi aftalte ½ time efter at jeg lige havde skyllet vejstøvet af. Zenia hentede mig ved badet og vi fulgtes ad ind i legeværelset. Hvorefter hun gik ? med et løfte om at komme tilbage. Det gjorde hun så og så kunne legen begynde. Hun er en nydelig pige, med velformede (hjulpne) bryster, der nærmest kæmpede med BH'en for at komme ud. Zenia skulle have lidt hjælp til corsagen (med hægter og maller, så nu er I advaret), men de små (meget små) trusser fik hun selv viklet sig ud af. Her fulgte lidt leg og kondomet blev monteret på min rejste minitimer (han rejser sig altid for pigerne). Jeg fik et fornuftigt blowjob, med ganske fin øjenkontakt. Herefter ville jeg smage lidt på herlighederne og opdagede lige en piercing mere. Så fik jeg lov til at kneppe og hun er da dejlig at se på, mens pikken glider ind og ud. Efter endte gymnastiske øvelser fra min side, blev kondomet af-monteret og minitimeren tørret af med et stykke køkkenrulle, hvorpå Zenia gav mig to vådservietter til efterrengøringen. Zenia forlod mig igen, mens jeg kom i tøjet. Hun fulgte mig pænt til døren (hun er altså rar at hvile øjnene på). Efter ca. 45 minutter, var jeg ved min bil igen.

En gennemlæsning af ovenstående giver et rimeligt indtryk af seancen. Den var topprofessionelt udført og Zenia lod mig gøre, det jeg havde lyst til. Jeg savnede lidt forsøg på indlevelse fra hendes side, måske viste jeg ikke tydeligt nok, hvad jeg forventede, den tager jeg gerne på min kappe. Men summasumarum, jeg kommer nok ikke tilbage, andre vil sikkert få en bedre/anderledes oplevelse, men jeg var ikke i den opløftede stemning, som nogle gange har været efter GP-besøg og det er vel den vi jagter på en eller anden måde.

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...