Hop til indhold
Romantica

Jennifer, Mie og Alexandra - gangbang Update!

Recommended Posts

ÅRETS HEDESTE OG FRÆKKESTE GB! 

Sig nærmer tiden, og vi vil gerne gøre opmærksom på, at tilmelding og betaling af depositum på kr. 1000,- skal være os i hænde d. 1. Juli på Romantica. Vi glæder os SÅ meget :-) korte facts : dato - 5/7-2016, sted - Romantica på Østerbro, tid - kl. 17-20, pris 2300,-(hvoraf dep. udgør 1000,-)(ønskes græsk med Alexandra +500,-) vi sørger for forfriskninger, liderlighed og højt humør ;-) 

Ved yderligere spørgsmål ring endelig til os tlf 35251607, eller spørg her, hvor Mie og Jennifer vil svare efter bedste evne.

I tilfælde af manglende tilmeldinger (min. 10 deltagere) aflyses arrangementet og alle får selvfølgelig deres depositum retur! 

Kæmpekys og masser af frække tanker Jennifer, Mie og Alexandra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uhh.. Jeg var så heldig at møde en af de tilmeldte her i lørdags.. Jeg må indrømme at der begynder at opstår en fantastisk kilden i maven og andre steder af spænding:x.. Det bliver så fedt.. Så se at komme med de sidste tilmeldinger hvis i vil når at få en plads.. Vi glæder os til at se jer friske og liderlige d. 5'de ;-)..

Knus og Kys Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt drømmebilleder om den sig nærmende fest: 

Verden er vidunderlig. - Under mig har jeg Mie. - Jeg bare ser på hendes store brystvorter.

Ved siden af ligger Alexandra og spræller med spredte ben. - To fyre knepper hende på skift.

På gulvet står Jennifer. - Hun bøjer sig frem og tager en glad pik i munden. - Hendes bagud-rettede numse lokker en anden pik indenfor. 

osv -

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 3 timer siden:

Lidt drømmebilleder om den sig nærmende fest: 

Verden er vidunderlig. - Under mig har jeg Mie. - Jeg bare ser på hendes store brystvorter.

Ved siden af ligger Alexandra og spræller med spredte ben. - To fyre knepper hende på skift.

På gulvet står Jennifer. - Hun bøjer sig frem og tager en glad pik i munden. - Hendes bagud-rettede numse lokker en anden pik indenfor. 

osv -

Ihh altså du forstår lige at sætte billeder i gang.. Hehe.. Krydser endnu mere nu for at vi kan få de sidste sløve padder til at tilmelde sig:x..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie
Pigeforskeren skrev, for 23 timer siden:

Lidt drømmebilleder om den sig nærmende fest: 

Verden er vidunderlig. - Under mig har jeg Mie. - Jeg bare ser på hendes store brystvorter.

Ved siden af ligger Alexandra og spræller med spredte ben. - To fyre knepper hende på skift.

På gulvet står Jennifer. - Hun bøjer sig frem og tager en glad pik i munden. - Hendes bagud-rettede numse lokker en anden pik indenfor. 

osv -

Puha sidder jo og får det meget varmt når jeg læser din meget lovlige kommende oplevelse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie
JenniferRomantica skrev, for 19 timer siden:

Ihh altså du forstår lige at sætte billeder i gang.. Hehe.. Krydser endnu mere nu for at vi kan få de sidste sløve padder til at tilmelde sig:x..

;-) glæder mig voldsomt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie

Hej alle i skønne mænd. Det er sådan at GB stadig bliver holdt, dog uden mig da jeg ikke syntes at tilmeldingen har været stor nok. Men dejlige og frække Jennifer og Alexandra holder stadig arrangementet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mie skrev, for 11 timer siden:

Hej alle i skønne mænd. Det er sådan at GB stadig bliver holdt, dog uden mig da jeg ikke syntes at tilmeldingen har været stor nok. Men dejlige og frække Jennifer og Alexandra holder stadig arrangementet. 

Hvor mange tilmeldte drejer det sig om?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har valgt at holde det fortsat fordi jeg selv ville synes det var skide irriterende som gæst at få besked om at det ikke blev til noget alligevel selvom vi har været meget påpasselige med at fortælle alle tilmeldte at de skal ringe på selve dagen og sikre sig at det stadig bliver afholdt.. Og så selvfølgelig af egne mere egoistiske grunde da jeg egentlig glæder mig helt utrolig meget og håber at i kære mænd bare stadig liiigee overvejer det og selvfølgelig kommer rendende på tirsdag.. Hahaha..

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie
Morabito skrev, for 9 timer siden:
Morabito skrev, for 9 timer siden:

Hvor mange tilmeldte drejer det sig om?

Hvis der er nogen der har spørgsmål til hvorfor jeg ikke deltager skal i være velkommen til at skrive til mig privat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie

Jeg er ked af at jeg måtte melde fra, men jeg syntes det er vigtigt at holde på det man har skrevet fra start.

Og noget andet er, jeg syntes ikke det er et ordenligt gb hvis der kommer 3 eller 6 fyre til 3 piger. Jeg så helst der kom 15-20 fyre (men der kan desværre ikke være 20 fyre i romantica på 1 gang) da det er mega frækt og jeg deltager også i gb for at få så mange forskellige mænd at mærke og det syntes jeg ikke jeg får, hvis der kun dukker 3 eller 6 op i 3 timer, stemningen er bare meget anderledes når der er rigtig mange fyre.

Jeg har før deltaget i gb både i Jylland og i kbh og det har været mega frækt med et stort fremmøde.

Men vi har snakket om at lave et nyt i slut september - og så håber jeg på et bedre fremmøde.

Redigeret af Mie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mie skrev, for 4 timer siden:

Jeg er ked af at jeg måtte melde fra, men jeg syntes det er vigtigt at holde på det man har skrevet fra start.

Og noget andet er, jeg syntes ikke det er et ordenligt gb hvis der kommer 3 eller 6 fyre til 3 piger. Jeg så helst der kom 15-20 fyre (men der kan desværre ikke være 20 fyre i romantica på 1 gang) da det er mega frækt og jeg deltager også i gb for at få så mange forskellige mænd at mærke og det syntes jeg ikke jeg får, hvis der kun dukker 3 eller 6 op i 3 timer, stemningen er bare meget anderledes når der er rigtig mange fyre.

Jeg har før deltaget i gb både i Jylland og i kbh og det har været mega frækt med et stort fremmøde.

Men vi har snakket om at lave et nyt i slut september - og så håber jeg på et bedre fremmøde.

Hei,

Synd ikke fler har meldt seg på. Jeg kan dessverre ikke delta, men hadde om jeg hadde hatt mulighet til å rejse ned. Jeg er glad for at dere ikke gir opp og prøver igjen i september. Det håper jeg virkelig, og så fremt jeg kan så kommer jeg da. Vil anstrenge meg for å klare det da. September vil nok passe best av alt for meg :) 

Det er fullbooket hos seduction to dager etter dere, og kan nok være mange der som nøyer seg med ett som kanskje hadde valgt å komme.  Stor konkurranse derfra, da de er vel etablert i slike events......september blir bra !! Jeg kan heller ikke på seduiction så ikke min grunn til å bli fraværende. Hadde jeg kunnet så hadde jeg deltatt på begge hehe

Vi ses i september Mie, Jennifer og Alexandra.....gleder meg  !

mvh

Laksen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg påpeger lige at GB stadig bliver afholdt.. Vi bliver bare "kun" to mega frække piger.. Derfor bliver der også taget lidt af prisen.. Alle skal jo gerne føle at det er retfærdigt og pengene værd.. Hehe.. Vi håber selvfølgelig der kommer så mange som muligt og at vi få en fantastisk oplevelse som det har været de andre gange påtrods af det lille fremmøde vi havde de andre gange.. Jeg er smaskforelsket i GB oplevelsen og netop derfor vælger vi at holde det uanset.. Så må vi tage chancen og håbe på at i kære mænd støtter op omkring det.. Og helt sikkert vi holder et i September igen og håber at det bliver endnu større og endnu bedre.. Hehe.. 

 

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Laksen skrev, for 2 timer siden:

Hei,

Synd ikke fler har meldt seg på. Jeg kan dessverre ikke delta, men hadde om jeg hadde hatt mulighet til å rejse ned. Jeg er glad for at dere ikke gir opp og prøver igjen i september. Det håper jeg virkelig, og så fremt jeg kan så kommer jeg da. Vil anstrenge meg for å klare det da. September vil nok passe best av alt for meg :) 

Det er fullbooket hos seduction to dager etter dere, og kan nok være mange der som nøyer seg med ett som kanskje hadde valgt å komme.  Stor konkurranse derfra, da de er vel etablert i slike events......september blir bra !! Jeg kan heller ikke på seduiction så ikke min grunn til å bli fraværende. Hadde jeg kunnet så hadde jeg deltatt på begge hehe

Vi ses i september Mie, Jennifer og Alexandra.....gleder meg  !

mvh

Laksen

Jeg glæder mig til at se dig igen i september.. Hehe.. 

Vi anstrenger os meget for ikke at komme til at skulle sammenlignes med seduction girls da deres faciliteter er meget anderledes.. Vi prøver at gøre det mere intimt og knap så stort selvom vi selvfølgelig gerne vil have så mange deltagende og fuldt hus om muligt så kan vi maks tage 15 mænd ind.. Hvor de tager 22 ind.. Vi har også en del flere piger med naturlige bryster hvis man er til det.. Ikke at silikone er dårligere men jeg ved der er mænd der er mere til det naturlige.. 

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lowmax skrev, for 52 minutter siden:

Håber du fik en dejlig fræk aften:-D

Vi havde alle en super hyggelig aften.. Alexandra og Jeg var meget tilfredse og er blevet enige om at vi selvfølgelig gentager succesen i september sammen med den skønne og frække Mie.. Lad mig lige gentage som jeg gjorde mangt en gang i løbet af aftenen: Alexandra har de flotteste bryster jeg længe har set.. Puha da.. 

 

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...