The Deep 158 Skrevet 25. Juni, 2016 (edited) Igen emne er ikke om det 2. Hvorfor kan I ikke hold til emne? Hvis I vil snak om det 2 start en emne om dem!! Redigeret 25. Juni, 2016 af The Deep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JaHatten 160 Skrevet 25. Juni, 2016 Jeg tager ud og besøger Lena nu.. One for the team Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 25. Juni, 2016 The Deep skrev, for 15 minutter siden: Igen emne er ikke om det 2. Hvorfor kan I ikke hold til emne? Hvis I vil snak om det 2 start en emne om dem!! Det er dig selv, der starter "et emne" om flere piger der arbejder sammen ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 25. Juni, 2016 Hey dummy... men ikke om Rose og Cara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Razer 6 Skrevet 25. Juni, 2016 Bebop skrev, for 34 minutter siden: O.k. - det var mig, der linkede til dem. Jeg kan godt se de har et andet telefonnummer. Men annoncenumrene og lighederne i teksterne fik mig til at tro de hang sammen. Kittys svar til Lemac tyder jo også på det? Ja samme tekst, samme nummerserie, oprettet i streg efter hinanden på EG osv. De ser da også ud til at være på samme hotel nær Fields. Så mon ikke de har samme "pimp" som The Deep omtaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 642 Skrevet 25. Juni, 2016 Trådstarter har stadig ikke fortalt hvem af dem, han har besøgt? Og soft core mangler måske lige at gøre opmærksom på hvilke af disse pige grupperinger han har tætte forbindelser med, jf hans tidligere indlæg med meget dyb indsigt i nogle pigers forhold. Jeg tror gerne at der kan være både gode og dårlige piger, også blandt dem her. Men synes det er for tidligt at afgøre, selv om der er lidt advarsels klokker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 25. Juni, 2016 The Deep skrev, 1 time siden: Hey dummy... men ikke om Rose og Cara Du har misforstået, hvordan internetfora virker. EOD. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 520 Skrevet 25. Juni, 2016 Bebop skrev, for 4 timer siden: Du har misforstået, hvordan internetfora virker. EOD. Precis! Man kan sitta hemma med en skrivmaskin om nan inte vill diskutera ämnet brett. Rose ska besöka når jag kommer hjem, er på resa desvärre. Precis min typ av dam, kort hår og riktigt söt Nära Fields=nära Öresundsbron. Perfekt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FORTE 437 Skrevet 25. Juni, 2016 Fed tråd!!! Fyld af spænding og intriger. Hvem taler sandt?? Ha ha ha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ShortyMorty 46 Skrevet 26. Juni, 2016 Enig med MortenN Har også ringe oplevelser (2) med Roxi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg