Hop til indhold
Anonymsex

penis farve

Recommended Posts

johanneseb skrev, 1 time siden:

Altså jeg sidder og er så pisse misundelig. Min pik har altid været sådan lidt negerfarvet - altså sort mand fra Afrika du ved. Nja , mere kaffe med lidt mælk i. Pigerne har aldrig forstået at en kridthvid albino alike, kan have sådan en mørk diller, så mængden af vådservietter er enorm.

Nu har jeg lige kigget nærmere på den, og efter en del dages hårdt arbejde i mange små, meget små,thai kusser har gjort den lidt gasblå i hovedet.

Hva skal jeg nu gøre ved det? Lad være at foreslå pause, det holder ikke ;)  - næ hvorfor da også det! - det går jo meget godt alligevel - fejlfarvet eller ej 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hjorten skrev, for 20 minutter siden:

kan være jeg er helt galt på den men snakker vi ikke om det er   Balanitis når det er hos mænd ?

Det er et andet navn for det samme (som der også står i linket).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hjorten
Bebop skrev, for 22 minutter siden:

Det er et andet navn for det samme (som der også står i linket).

var også det jeg mente , fik måske bare formuleret mig forkert. :-)  men forstår det bare som lichen sclerosus hvis det hos kvinder og navnet er Balantitis hvis det er hos mænd , samme skidt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pas.
Lægehåndbogen har det bare som synonymer. Men bemærk, at hvis man bare siger "Balanitis" så er det simpel forhudsbetændelse, som ikke har noget med en bindvævssygdom at gøre.

https://www.sundhed.dk/borger/sygdomme-a-aa/maend/sygdomme/penis/forhudsbetaendelse-balanitis/

Det er kun "Balanitis Xerotica Obliterans," der er det samme som "Lichen Sclerosis." Af samme grund bruger man ikke balanitis ved kvinder (da det hentyder til lokalisationen på penis), men omvendt kan man godt bruge lichen ved mænd. :-) Der kan dog være mindre uenigheder om det egentlig er samme lidelse, men det gør ingen forskel for behandlingen ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hjorten
Bebop skrev, for 6 minutter siden:

Pas.
Lægehåndbogen har det bare som synonymer. Men bemærk, at hvis man bare siger "Balanitis" så er det simpel forhudsbetændelse, som ikke har noget med en bindvævssygdom at gøre.

https://www.sundhed.dk/borger/sygdomme-a-aa/maend/sygdomme/penis/forhudsbetaendelse-balanitis/

Det er kun "Balanitis Xerotica Obliterans," der er det samme som "Lichen Sclerosis." Af samme grund bruger man ikke balanitis ved kvinder (da det hentyder til lokalisationen på penis), men omvendt kan man godt bruge lichen ved mænd. :-) Der kan dog være mindre uenigheder om det egentlig er samme lidelse, men det gør ingen forskel for behandlingen ...

vi enige :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hjorten
hjorten skrev, for 7 minutter siden:

vi enige :-) 

 

eneste løsning er som før nævt skær skidtet af , måske ikke det hele men start med forhuden :-):-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
hjorten skrev, for 48 minutter siden:

eneste løsning er som før nævt skær skidtet af , måske ikke det hele men start med forhuden :-):-)

 

En Krone kommentar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...