Hop til indhold
Slikkeprinsen

Useriøs ung Århuspige

Recommended Posts

Jeg plejer ikke at besøge piger fra annoncelight, men undtagelsesvist fandt jeg en annonce som lød spændende, og efter et par sms'er var aftalen i hus både med pris og indhold, men hun ville gerne snakke sammen først, da det var nemmere end skrive, så vi aftalte detaljerne pr mobil.

Så det lød seriøst, jeg skulle køre ud til hednes område og være der lidt over fem, hvilket jeg var, og senddte derefter en sms, efter nogle minutter svarede hun at hun var klar om fem minutter, men skulle dog lige høre hvad vi havde aftalt!

jeg forklarede det og det var ok, men efter 25 minutter havde jeg stadig ikke hørt fra hende, men sendte lige en kort sms, hvortil hun svarede hvad var det du ville have? Jeg forklarede det igen og skrev at det skulle være nu vi skulle mødes.

Så skrev hun fem minutter efter at hun slet ikke kunne nu!

Så vendte jeg bilen og kørte hjem efter at have skrevet at jeg kørte hjem!

Siden har jeg ikke hørt noget.

https://annoncelight.dk/showad/209426

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes efterhånden at det vrimler med fake annoncer på AL. Et kendetegn er ung pige,  tilbyder stort set alt, vil bare lige have et par hundrede forud på mobil pay for at vide man er seriøs. 

Er der nogen der falder i den fælde? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 12 minutter siden:

Rent sprogligt er annoncen også en jammer foruden, at den sikkert er fake.

Good one Tommy, "en jammer foruden"  ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
mester4u skrev, for 10 timer siden:

Jeg synes efterhånden at det vrimler med fake annoncer på AL. Et kendetegn er ung pige,  tilbyder stort set alt, vil bare lige have et par hundrede forud på mobil pay for at vide man er seriøs. 

Er der nogen der falder i den fælde? 

Ja kørte også efter en , da jeg så står ved ca adresse, som hun havde oplyst , SMS hun jeg skal mobilpay 300 Kr før jeg får den endelige adresse, det vil jeg så ikke , så hørte jeg ikke mere til hende , ingen svar på SMS total væk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Hun må nok anses for at tilhøre i kategorien "Fake grænsende til svindel"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Ja jeg lod mig også lokke til Tilst for at møde bemeldte unge dame, eller er det en mand der morer sig? Samme resultat intet fremmøde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...