Hop til indhold
Peter-6

Gb med Line og Julie d. 21. juni

Recommended Posts

Julie havde en fræk veninde med. Vi var ikke så mange, så vi fik rigeligt af det vi kom efter. De to damer forstår at gejle fyrene op og den ene har ingen skam over at tørre fissen ren foran fyrene for derefter at tilbyde sig til den næste fyr. Den anden laver springvand på lagnet foran fyrene.     

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender dem jo begge to og har tidligere været med til GB med dem. Igår var jeg desværre forhindret med ved at det selvfølgelig har været godt. To super dejlige tøser der kan deres kram

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter-6 skrev, for 1 time siden:

Julie havde en fræk veninde med. Vi var ikke så mange, så vi fik rigeligt af det vi kom efter. De to damer forstår at gejle fyrene op og den ene har ingen skam over at tørre fissen ren foran fyrene for derefter at tilbyde sig til den næste fyr. Den anden laver springvand på lagnet foran fyrene.     

Fantastisk billede man får på nethinden en spermfyldt fisse, der aftørres, hvorefter næste mand knalder hende ubeskyttet, er mænd blevet vanvittige.....

Fint at knalde kærester, koner uden, men at knalde løs uden beskyttelse til et GB..... tænk om bare en er smittet....det må være ren russisk roulette 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter-6 skrev, for 59 minutter siden:

Jeg har ikke hørt om nogen der er blevet smittet ved gb. Pigen er bedre beskyttet end fyrene er indbyrdes.

Hvordan sådan helt præcist er pigerne bedre beskyttede end mænd? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Peter-6 skrev, for 1 time siden:

Jeg har ikke hørt om nogen der er blevet smittet ved gb. Pigen er bedre beskyttet end fyrene er indbyrdes.

Det var den mærkeligste kommentar og direkte usand. Derudover har jeg ingen kommentar om emnet og håber som der står at det var et fedt arrangement :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Adelie skrev, Lige nu:

Det var den mærkeligste kommentar og direkte usand. Derudover har jeg ingen kommentar om emnet og håber som der står at det var et fedt arrangement :) 

Men usand refererer jeg til at pigerne er bedre beskyttet end mændene indbyrdes! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter-6 skrev, for 5 timer siden:

Jeg har ikke hørt om nogen der er blevet smittet ved gb. Pigen er bedre beskyttet end fyrene er indbyrdes.

Peter-6, Du må være rablende vanvittig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fy for den lede, lige et nummer for klamt... Men hver sin lyst :shock:...

Pas på hinanden der ude og tænk jer om, "med det rigtige hoved"

Del dette indlæg


Link til indlæg

forstå ikke at der altid er nogle "helgener" der skal ødelægge enhver tråd med det emne - I HAR vel fattet at det er frivilligt at deltage ... eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er sjovt at skrive om. I gamle dage var det præsten der prædikede i kirken. Da boede folk på landet. Karlene og pigerne hyggede sig i høet når gårdmanden ikke var hjemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter-6 skrev, den ‎24‎-‎06‎-‎2016 at 07:32:

Ja det er sjovt at skrive om. I gamle dage var det præsten der prædikede i kirken. Da boede folk på landet. Karlene og pigerne hyggede sig i høet når gårdmanden ikke var hjemme.

Folk blev 42 år i gennemsnit den gang.

Syfilis var et kæmpe problem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Peter-6 skrev, den 23/6/2016 at 10:45:

Jeg har ikke hørt om nogen der er blevet smittet ved gb. Pigen er bedre beskyttet end fyrene er indbyrdes.

:-o!!! Kilde?? :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis han ikke har hørt det, så kan der jo ikke være tale om en kilde ;o)

Men hvis det er det med at pigerne er bedre beskyttet end fyrene, så er det rent vrøvl - og der kan man næppe finde en kilde som bekræfter den påstand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Ferdinand skrev, den 23/6/2016 at 19:54:

forstå ikke at der altid er nogle "helgener" der skal ødelægge enhver tråd med det emne - I HAR vel fattet at det er frivilligt at deltage ... eller?

Er Ikke lige med i hvad du mener ??? Hvem er det frivilligt for siger du ? For dig ?

Eller hvad er det lige du mener ? Jeg beklager virkelig meget at måtte spørge , men  forstår ikke din kommentar ? 

er du sød at uddybe det lidt ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 9 minutter siden:

Er Ikke lige med i hvad du mener ??? Hvem er det frivilligt for siger du ? For dig ?

Eller hvad er det lige du mener ? Jeg beklager virkelig meget at måtte spørge , men  forstår ikke din kommentar ? 

er du sød at uddybe det lidt ? 

Nej nu må du da holde op ??? LÆS dog hvad manden skriver......jeg vil så godt lige fortælle dig hvad han skriver......Man kan jo lade være med at deltage i det gangbang hvis man ikke har lyst til at være med uden gummi......altså lad værre med at reflektere på annoncen hvis ikke du vil deltage i et gangbang uden gummi.

Det må da være til at forstå :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

 Hvor ved du fra at det er det han mener ? 

Du kan da ikke svare på andre  folks vegne ?

 Er det noget du gør ofte , det der med at tage orde fra andre ?

Lad nu folk svare for dem selv . Det ville klæde dig så smukt ;-) 

 

igen TIL FERDINAND : hvem er det frivilligt for ?Forstår ikke din kommentar ???  

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det kan du sku da se ud fra det han skriver , det er da ikke noget med at tage ordet fra andre....men at læse det der står , det vil klæde dig så smukt at gøre ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

Nu er det ikke dig , Bakkely der bliver spurgt. Det er ikke din kommentar der er blevet sået tvivl om 

Eller er det ? :idea:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay så det er udelukkende for at være på tværs , fatter ikke du ikke kan/vil se det der står......men fair nok , han må jo så selv svare dig , det var nu kun for at hjælpe dig , når nu du havde svært ved forstå det ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
bakkely skrev, for 3 minutter siden:

Okay så det er udelukkende for at være på tværs , fatter ikke du ikke kan/vil se det der står......men fair nok , han må jo så selv svare dig , det var nu kun for at hjælpe dig , når nu du havde svært ved forstå det ;-) 

Først er du ubehøvlet og virker ubegrundet irriteret over at jeg ikke lige " er med ".

Dernæst påstår du at jeg forsøger at være på tværs , for efterfølgende at konkludere at du ikke forstår at jeg ikke forstår noget, som er indlysende for dig

hvor du til sidst med blid tone, at du har forsøgt at hjælpe mig.

besynderlig adfærd du har 

men dig om det ;-) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Ferdinand skrev, for 12 minutter siden:

kan bekræfte at Bakkely har tolket min kommentar korrekt

Jeg  forstår ikke hvem de frivillige deltagere er ? Der står ikke noget om hvem det er ? Det var bare det jeg ikke forstod?   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Kamilla K skrev, Lige nu:

Jeg  forstår ikke hvem de frivillige deltagere er ? Der står ikke noget om hvem det er ? Det var bare det jeg ikke forstod?   

men tak for svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...