Hop til indhold
slapman

Er bad inkl eller ekskl tid ved besøg?

Recommended Posts

Her tænkes hvis damen efterspørger det ved incall. Specielt ved kortere besøg såsom et kvarter.

Tak

Redigeret af slapman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie
slapman skrev, for 3 timer siden:

 

Hos mig er det udover den bestilte tid også hvis i ønsker et bad bagefter også :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
Liv skrev, for 4 timer siden:

Spørg den enkelte pige, der er helt sikkert forskel fra pige til pige ;-) Hos mig tæller badet kun med i tiden, hvis jeg skal med under bruseren.

Betaler man så pr. kubikmeter vand, man bruger? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vanderbilt skrev, for 6 minutter siden:

Betaler man så pr. kubikmeter vand, man bruger? ;)

Ja og du betaler afløbsafgift efter kubikmeter som du sprøjter ud.... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
legesyg skrev, for 11 timer siden:

Ja og du betaler afløbsafgift efter kubikmeter som du sprøjter ud.... :D

Det kommer til at ruinere mig... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
slapman skrev, for 18 timer siden:

Her tænkes hvis damen efterspørger det ved incall. Specielt ved kortere besøg såsom et kvarter.

Tak

Der ville i så fald blive et dyrt bad. jeg har svært ved at forestille mig, at der er piger som tilbyder sådanne perversiteter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

måske er jeg bare (sur gammel mand) syntes trådstarteren her ,har stillet et yderst godt spørgsmål-og staks er der brugere der kommer med dumsmarte bemærkninger. er det fordi man skal bare skrive noget,uden at vide noget om emnet ? eller er det konkurance om flest indlæg ? eller ?. denne tråd er blot eksempel -i andre tråde er det ogse en del brugt .

Del dette indlæg


Link til indlæg
slapman skrev, for 19 timer siden:

Her tænkes hvis damen efterspørger det ved incall. Specielt ved kortere besøg såsom et kvarter.

Pigen ankommer vel frisk fra badet, så hvis hun ønsker et bad bagefter seancen med dig, må det blive på egen regning. Jeg tror nu mest hun efterspørger det for at kunne være frisk til næste kunde :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 10 timer siden:

måske er jeg bare (sur gammel mand) syntes trådstarteren her ,har stillet et yderst godt spørgsmål-og staks er der brugere der kommer med dumsmarte bemærkninger.

Første svar udtømmer lissom alt det relevante. Derefter bliver det sjov og ballade. Der er ikke rigtigt mere at svare til dette emne, der ligger i top 5 af tilbagevendende diskussioner ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 11 timer siden:

Pigen ankommer vel frisk fra badet, så hvis hun ønsker et bad bagefter seancen med dig, må det blive på egen regning. Jeg tror nu mest hun efterspørger det for at kunne være frisk til næste kunde :P

jeg var nok lidt utydelig i mit spørgsmål, jeg mente hvis damen (på bordel) efterspørger at kunden går i bad inden akten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Første svar udtømmer lissom alt det relevante. Derefter bliver det sjov og ballade. Der er ikke rigtigt mere at svare til dette emne, der ligger i top 5 af tilbagevendende diskussioner ...

jeg har ellers brugt søgefunktionen, som ikke gav mig noget brugbart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
slapman skrev, 1 time siden:

jeg har ellers brugt søgefunktionen, som ikke gav mig noget brugbart.

Ja, søgefunktionen er ikke så effektiv. Brug evt. google. Det var i øvrigt ikke for at kritisere dig,jeg skrev sådan :-) 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/13154-hvordan-afmåler-i-tiden/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/36188-spørgsmål-om-at-gå-i-bad-først-ved-gp/

Men oftest dukker emnet op i en konkret anmeldelse, hvor en bruger beklager at badetid medregnes, hvilket ofte sætter en diskussion i gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
slapman skrev, for 1 time siden:

jeg var nok lidt utydelig i mit spørgsmål, jeg mente hvis damen (på bordel) efterspørger at kunden går i bad inden akten.

Du skal naturligvis ikke betale timepris mens du Bader.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 4 timer siden:

Første svar udtømmer lissom alt det relevante. Derefter bliver det sjov og ballade. Der er ikke rigtigt mere at svare til dette emne, der ligger i top 5 af tilbagevendende diskussioner ...

Nå!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
slapman skrev, for 2 timer siden:

jeg var nok lidt utydelig i mit spørgsmål, jeg mente hvis damen (på bordel) efterspørger at kunden går i bad inden akten.

Nej, det var bare mig der misforstod/overså det med incall.

Hvis pigen forlanger at man tager bad inden den intime kontakt ved besøg på bordel - må det være eksklusivt, da man normalt ankommer rimelig nyvasket og derfor egentligt ikke behøver tage bad - har man derimod på forhånd gjort opmærksom på at man gerne vil have et bad inden nærkontakt, må man påregne at der trækkes lidt fra tiden - men er bruseforholdene i orden og man kan nøjes med at opfriske kalorius, klokkeværket + lidt bagtil - så behøver det heller ikke tage mere end 2 - 3 min. at få overstået :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

De her var tilovers:

Krølle Bølle Jr. skrev, for 16 timer siden:

!!!!!!!!!

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 16 minutter siden:

Troede  ikke der var censur på lille EG!!!!!

Du gør da ellers en ihærdig indsats.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...