Hop til indhold
Guest sugarshooter

Hvorfor har så mange GP dårlige billeder?

Recommended Posts

Guest sugarshooter

Ja, titlen siger vel det hele? Jeg synes det er svært at vurdere varen ud fra salgsmaterialet. Jeg synes det er for grænseoverskridende at gå på bordel, så ville gerne prøve en "selvstændig", men har afholdt mig fra det - langt hen af vejen fordi jeg ikke føler billederne lokker, eller bare i det hele taget er specielt flatterende for pigerne. Jeg tænker pigerne er vel ikke for generte til at få taget nogle gode billeder? De lægger jo billeder op af barm og bagdel osv, men det ville måske sælge bedre med bedre billeder...

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugarshooter skrev, for 1 minut siden:

Ja, titlen siger vel det hele? Jeg synes det er svært at vurdere varen ud fra salgsmaterialet. Jeg synes det er for grænseoverskridende at gå på bordel, så ville gerne prøve en "selvstændig", men har afholdt mig fra det - langt hen af vejen fordi jeg ikke føler billederne lokker, eller bare i det hele taget er specielt flatterende for pigerne. Jeg tænker pigerne er vel ikke for generte til at få taget nogle gode billeder? De lægger jo billeder op af barm og bagdel osv, men det ville måske sælge bedre med bedre billeder...

Har du et konkret eksempel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie
sugarshooter skrev, for 12 minutter siden:

Ja, titlen siger vel det hele? Jeg synes det er svært at vurdere varen ud fra salgsmaterialet. Jeg synes det er for grænseoverskridende at gå på bordel, så ville gerne prøve en "selvstændig", men har afholdt mig fra det - langt hen af vejen fordi jeg ikke føler billederne lokker, eller bare i det hele taget er specielt flatterende for pigerne. Jeg tænker pigerne er vel ikke for generte til at få taget nogle gode billeder? De lægger jo billeder op af barm og bagdel osv, men det ville måske sælge bedre med bedre billeder...

Vi kan jo alle lære noget nyt, og vi piger vil jo rigtig gerne have ideer til fx gode billeder, men det er svært at være opfindsom til nye og anderledes fra gang til gang. Jeg får selv taget nye hver 3 eller 6 mor. Så jeg er meget interesseret i at høre lidt mere konkrete billede ønsker. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

https://annoncelight.dk/showad/209838

Et billede ok, resten hmmm: https://annoncelight.dk/showad/205062

https://annoncelight.dk/showad/207109

https://annoncelight.dk/showad/195260

Det er ikke fordi jeg vil se ansigt, eller pik-i-mund billeder, men jeg synes bare mange er taget med mobilos i farten i dårligt lys, dårlig posering, dårlig vinkel, etc. Det kan god være det er mig der er sippet. Men som jeg ser det køber man lige så meget oplevelsen som kroppen. Det er selvfølgelig også surt at opleve mcdonalds fænomenet hvor burgeren ser mere lækker ud på billedet end på bakken. Men man kunne godt sælge noget "frækhed" på billederne, Mie's profilbillede er f.eks. godt brug af lys/skygge, det fremhæver formerne og er indbydende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie
sugarshooter skrev, for 14 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/209838

Et billede ok, resten hmmm: https://annoncelight.dk/showad/205062

https://annoncelight.dk/showad/207109

https://annoncelight.dk/showad/195260

Det er ikke fordi jeg vil se ansigt, eller pik-i-mund billeder, men jeg synes bare mange er taget med mobilos i farten i dårligt lys, dårlig posering, dårlig vinkel, etc. Det kan god være det er mig der er sippet. Men som jeg ser det køber man lige så meget oplevelsen som kroppen. Det er selvfølgelig også surt at opleve mcdonalds fænomenet hvor burgeren ser mere lækker ud på billedet end på bakken. Men man kunne godt sælge noget "frækhed" på billederne, Mie's profilbillede er f.eks. godt brug af lys/skygge, det fremhæver formerne og er indbydende :)

Jeg er glad for du kan lide mit billede, men jeg har også valgt en professionel fotograf. Men nogle syntes jo, at naturlige billeder - taget af en ikke professionel fotograf er attraktive, da pigernr jo set ud som på billederne, hvor de professionelle fotografer, redigere div kendetegn væk og giver os sådan et filter på så vi fremstår lidt brune ud og uden fejl på huden. 

Redigeret af Mie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Jeps, derfor også min metafor med burgeren. Synes også en selfie i spejlet kan være fint, men ikke alene. Synes måske bare det er synd at så mange undersælger ;) Jeg kan godt se de etablerede steder mange gange bruger samme fotograf til billederne, det er som regel også gode og indbydende billeder. Og man kan altså godt bede en fotograf om at lade være med at redigere ting væk. Men jeg må indrømme jeg ikke kan huske om den sidste pige jeg knaldede havde bumser på balderne - det var oplevelsen der blev siddende :) Man skal selvfølgelig ikke manipulere kropsformen i photoshop til noget urealistisk. Det kan som sagt godt være mig der er fagskadet og sippet, men jeg tænker at det alt andet lig må sælge mere med nogle billeder der også illustrerer oplevelsen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie
sugarshooter skrev, for 23 minutter siden:

Jeps, derfor også min metafor med burgeren. Synes også en selfie i spejlet kan være fint, men ikke alene. Synes måske bare det er synd at så mange undersælger ;) Jeg kan godt se de etablerede steder mange gange bruger samme fotograf til billederne, det er som regel også gode og indbydende billeder. Og man kan altså godt bede en fotograf om at lade være med at redigere ting væk. Men jeg må indrømme jeg ikke kan huske om den sidste pige jeg knaldede havde bumser på balderne - det var oplevelsen der blev siddende :) Man skal selvfølgelig ikke manipulere kropsformen i photoshop til noget urealistisk. Det kan som sagt godt være mig der er fagskadet og sippet, men jeg tænker at det alt andet lig må sælge mere med nogle billeder der også illustrerer oplevelsen :) 

Ha ha nej men det filter går ind og fjerner fx strækmærker og så gør det bare en, en tand mere brun. Nej jeg syntes heller ikke man skal redigere for mange kg væk. Efterhånden lære man at stå på bestemte måder så man får rettet dellerne ud ;-) jeg beder min fotograf om ikke at fjerne nogle kg da man jo har den vægt man har, så er det bedre at stå så dellerne rettes ud, som jeg skrev før 

Redigeret af Mie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Det er nok smag og behag hvad der er gode billeder, nogle mænd i tlf spøger om hvorfor jeg ikke har vis min f....på billeder andre hvorfor jeg ikke viser mit ansigt, nogle tror jeg vil sende fx ansigt billede til dem over mobil tlf. Hallo ville jeg dele/ vise mit ansigt foto have jeg gjort det for flere år siden. 

Ja god lys, en Pro fotograf får tit det bedste resultat frem. Dog sker der desværre nogle gange i mænd derved ikke kan genkende pigen, hvis der er pynte lidt for meget. Der er mænd der er glade for amatør foto. Og nogle af dem er jo også gode, fx når de er taget udenfor med god naturlig lys og uden for meget baggrund, fx i privat hjem. 

Jeg selv prøver at vise en bladning af foto, nogle taget af en fotograf, nogle af fx min Domina begge typer er opstille model billeder. Og nogle andre foto er fra mine skønne SM lege, for at vise det er rigtig jeg kan tåle det og leve op til dette, går med til mm. Og sidste gruppe billeder er af mit lege/SM udstyr jeg nyder at vise det sidste nye indkøb :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

P.s ved du hvad en fotograf tager for at tage billeder af os ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter
gerog skrev, for 16 minutter siden:

Hvad er problemet med billederne i denne annonce?

Jeg synes de ser fine ud, der er dog ikke meget hud hun viser, men det kan jo være fordi hun har nogle kendetegn/tattoos hun vil skjule.

De er ikke de værste, men det på vej ned af trappen sælger da lidt sex. Billederne er mørke og triste i farverne. Det roder lidt inde under den trappe hun sidder på. Men ok, nogle synes nok det er fint og "ærligt" - men ud fra hendes billeder får jeg ikke lyst til at ringe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Jill, giver dig ret med smagen. Synes personligt et mix af billeder er fint, der er intet i vejen med en selfie i spejlet, eller et par spontane billeder imellem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter
Kinky Jill skrev, for 14 minutter siden:

P.s ved du hvad en fotograf tager for at tage billeder af os ? 

 

Dét kommer vist an på fotografen. Men priserne ligger vel mellem 1- og 4.000 afhængig af hvad vekommende kan tilbyde af kvalitet og setup.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

lige et indspark.

Kender en super prof fotograf, som virkelig kan tage både smukke og frække fotos. Han har af og til annonceret på Annoncelight. Men får ingen eller ganske få henvendelser. Pigernes begrundelse er, at fotos heller ikke må se foooooor prof ud, for så tror mændene, jer kunderne, at billederne er fake og kopieret fra nettet.

tja, så er det heller ikke nemt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
sugarshooter skrev, for 21 minutter siden:

Dét kommer vist an på fotografen. Men priserne ligger vel mellem 1- og 4.000 afhængig af hvad vekommende kan tilbyde af kvalitet og setup.

1500-2000 kr.  En cd med 15 til max 25 billeder. 

Jeg har hver gang været tilfreds med billederne, og fået ros af mine gæster. Tror der er nogle glæde piger der må synes det er for mange penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil 10 gange hellere have nogle fotos taget med mobiltelefon, hvor man kan se hvad det forestiller.

Alt for mange danske piger i branchen får taget modelfotos hvor de er topstylet og billederne bliver photoshoppet rigtigt meget bagefter. Aaaalt for mange gange er jeg kommet på besøg hos en pige på de etablerede københavnske klinikker, og så har virkeligheden slet ikke stået mål med billederne. For slet ikke at tale om de, formodentligt flest udenlandske, piger der mere eller mindre åbenlyst bruger falske billeder fundet på internettet.

Den gyldne middelvej med en god fotograf og lidt hyggelig stemning, evt. suppleret med et billede fra busstopstedet eller med dagens avis, ikke nøvendigvis med ansigt, men så er den i min bog hjemme!

Flere mobiltelefoner til pigerne, ja tak :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugarshooter skrev, for 5 timer siden:

Ja, titlen siger vel det hele? Jeg synes det er svært at vurdere varen ud fra salgsmaterialet. Jeg synes det er for grænseoverskridende at gå på bordel, så ville gerne prøve en "selvstændig", men har afholdt mig fra det - langt hen af vejen fordi jeg ikke føler billederne lokker, eller bare i det hele taget er specielt flatterende for pigerne. Jeg tænker pigerne er vel ikke for generte til at få taget nogle gode billeder? De lægger jo billeder op af barm og bagdel osv, men det ville måske sælge bedre med bedre billeder...

Er enig med dig langt hen ad vejen. Det er en svær balance, men er ved at blive rigtigt træt af selfies nu. Kornede, platte og uden styr på farver og lys.

Især nu når annoncesiderne er blevet langt bedre på at presentere billederne, så bliver dårlige billeder end værre. Jeg tror måske det handler om at sælge illusionen af at det er søde små amatører vi er så heldige at få møde. Nu er det jo sjældent sådan, og personligt tænker jeg: Gider du ikke mere, så gider jeg heller ikke dig. Sådan noget.

Men det er en balance. Lang fra alle profi-billeder er lokkende. Mange er lidt plasticagtige, kedelige og ikke overhovedet forføreriske. Savner lidt kreativitet og nytænkning. Tror faktiskt at det ville gøre forskel når det gælder kundeattraktionen.

Husker stadig Cecilie L's nye billeder lidt inden hun holdt op. Altså ... jeg var sgu på vej til Jylland kun grundet de billeder .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep, kæmpe turn-on med "proof of life" billeder i annoncer :huh: ... Specielt når pigen ikke kan et ord dansk, og står med en avisforside ala "Kvinde Voldtaget" :blink:

Så kan man da slet ikke lade være med at ringe ... :D

(sarkasme/ironi kan forekomme)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugarshooter skrev, den 6/21/2016 at 13:44:

Mie's profilbillede er f.eks. godt brug af lys/skygge, det fremhæver formerne og er indbydende :)

Enig i at Mies billede er teknisk godt og indbydende. Men for mig til min fantasi. Dygtigt lavede billeder fremhæver altid styrker og skjuler svagheder. Det er i min bog en næsten sikker opskrift på skuffelse ved et møde. Så hellere den anden vej - jeg kan godt abstrahere fra dårlig teknik.

Det optimale er Ida der har begge billedtyper:

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=29

https://annoncelight.dk/showad/203797

For mig er de alt for polerede billeder turn off (ikke lige Idas ...) Men især dem hvor lidt mave og samtidig alle tusser og piercinger er retoucheret væk. Det er rent katten i sækken.Tag fx disse to af samme pige fra samme kilde. Det kunne være to forskellige, så retoucheret er især det til højre:

 

tst.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...