Hop til indhold
Gæst

Gad vide om det er klogt

Recommended Posts

Gæst

https://annoncelight.dk/showad/207580

Faldt over denne annonce. For at besøge denne kvinde skal man angiveligt sende et billede af sin pik i rejst tilstand??? 

Det lugter da fælt af efterfølgende afpresning? Eller er det bare mig, der er paranoid. 

Tror jeg napper en tur i høet med en elskerinde i dag i stedet for :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator
Cage skrev, for 6 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/207580

Faldt over denne annonce. For at besøge denne kvinde skal man angiveligt sende et billede af sin pik i rejst tilstand??? 

Det lugter da fælt af efterfølgende afpresning? Eller er det bare mig, der er paranoid. 

Tror jeg napper en tur i høet med en elskerinde i dag i stedet for :roll:

Jeg ville heller ikke sende et billede af min pik, men om det kunne bruges til afpresning efterfølgende vil jeg nu stille mig tvivlende over for.

Hvor mange i din omgangskreds ville kunne genkende dig på din pik ?? (Ud over elskerinden selvfølgelig ;) .....god fornøjelse i dag ! )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Master Bator skrev, Lige nu:

Jeg ville heller ikke sende et billede af min pik, men om det kunne bruges til afpresning efterfølgende vil jeg nu stille mig tvivlende over for.

Hvor mange i din omgangskreds ville kunne genkende dig på din pik ?? (Ud over elskerinden selvfølgelig ;) .....god fornøjelse i dag ! )

Ha ha ha ha - En hel del af kvinderne :-D

Men via mit telefonnummer kunne man nok se en sammenhæng. Med mindre kvinden accepterer "hemmeligt nummer" - hvilket ikke plejer at være tilfældet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville føle mig lidt tåbelig i det akavede situation, hvor jeg stod og tog billederne. Kunne man ikke bare beskrive vidunderet for hende? 11308-1906small.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/207580

Faldt over denne annonce. For at besøge denne kvinde skal man angiveligt sende et billede af sin pik i rejst tilstand??? 

Det lugter da fælt af efterfølgende afpresning? Eller er det bare mig, der er paranoid. 

Tror jeg napper en tur i høet med en elskerinde i dag i stedet for :roll:

Prøv at chatte med en tinder-"pige," der har en "Kik"-ID stående på sin profil. Samme show - helt klart enten afpresning, eller en fyr der samler på pikbilleder, ligesom brevsprækkemanden på Amager.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pops

... og ikke meget milf over den model. Tror ikke de bryster har været i anvendelse til amning ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Pops skrev, den 21. jun. 2016 at 09:29:

... og ikke meget milf over den model. Tror ikke de bryster har været i anvendelse til amning ;-)

griner. Så har det i hvert fald ikke været en ret sulten baby...!

Kan klart erindre hvor 'højt' mine fortrin sad inden og spejlet viser hvor, de sidder nu. Er stadig godt tilfreds, men tyngden og 'brugen' har sendt dem en kende sydpå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pops skrev, den 21/6/2016 at 09:29:

... og ikke meget milf over den model. Tror ikke de bryster har været i anvendelse til amning ;-)

De er ikke uforenelige med indtil flere børnefødsler, kan jeg sige med flere mødre på samvittigheden. Det er meget individuelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Man er altså ikke milf når man er 30. Slut prut.

Det skal du da heldigvis slet ikke bestemme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

definition på en MILF er vel i bund og grund bare en hot Q, som har fået barn/børn... - så det behøver man ikke være såååååå gammel for at indfri, men 'hører', hvad du siger ;-) - og er ret enig. Milf's i min optik er slut 30-rene eller mere. Og der er vel egentlig også oftest sagt af meget unge mænd/store drenge, med et smøret grin om munden og et frækt glimt i øjet. Fordi de tænder på tanken om erfarne kvinder, som kan lære dem en ting eller to.

Milf / cougar / Gilf - vi kan blive ved. Ingen glemt... SF 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I forhold til trådens oprindeligt spørgsmål, så må jeg bare sige, at jeg via diverse profiler på VM, SD, Scor gennem tiden har modtaget min del (som i så rigeligt) af dick pics - ikke noget jeg har efterspurgt. Har faktisk frabedt mig det i profiltekster, men mange mænd må åbenbart tro, at det er det bedste scoretrick ever - griner.

Men det har nu ikke afstedkommet nogen form for afpresningstanker what so ever...... :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 2 timer siden:

Milf / cougar / Gilf - vi kan blive ved. Ingen glemt... SF 

Hvordan kom gilf'en nu med i puljen :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 2 timer siden:

I forhold til trådens oprindeligt spørgsmål, så må jeg bare sige, at jeg via diverse profiler på VM, SD, Scor gennem tiden har modtaget min del (som i så rigeligt) af dick pics - ikke noget jeg har efterspurgt. Har faktisk frabedt mig det i profiltekster, men mange mænd må åbenbart tro, at det er det bedste scoretrick ever - griner.

Men det har nu ikke afstedkommet nogen form for afpresningstanker what so ever...... :-D

Jeg er også holdt op med at sende mit dick-pic..... Flere sorterede mig fra uden at forklare sig

Måske nogen vil forklare mig problemet 

 

imageproxy.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TrineMuz skrev, for 3 minutter siden:

Jeg kender din og det heldigvis ikke den på billeder ;)

Jeg ved godt at billedet er underdrivelse, men jeg ville ikke skræmme yderligere :-D

@TrineMuz på et tidspunkt har lovet os på EG en kollage af de dick-pics, du selv har modtaget 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, for 6 timer siden:

Hvordan kom gilf'en nu med i puljen :-D

Gilf'en kom med fordi jeg er stødt på annoncer på AL, hvor kvinder 60+ søges. De er vel nærmest Gilfs så smiler sødt.

hver sin smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Satser da egentlig på at jeg stadig er fuckable efter jeg får børnebørn - livet går jo ikke i stå fordi ens børn formerer sig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 1 minut siden:

Satser da egentlig på at jeg stadig er fuckable efter jeg får børnebørn - livet går jo ikke i stå fordi ens børn formerer sig :-)

Uha - når jeg selv tænker på det - må jeg med skam sige, at jeg ikke finder billederne (Gilf) på nethinden attraktive..... Men men men alder er forunderligt - for da jeg var ung, var det min ambition at komme i klub 27 - og jeg synes kvinder på 30+ var frastødende..... Idag synes jeg, at kvinder indtil 55-58 år kan være toplækre - så noget sker i knoppen på os :-D

Måske bedste at sammenligne med nogle man fik slæbt med hjem sent på aftenen dernede i 20'erne - og når man vågnede dagen efter, og så dem, ville man ønske, man havde været ædru og minus liderlig :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 6 timer siden:

Jeg ved godt at billedet er underdrivelse, men jeg ville ikke skræmme yderligere :-D

@TrineMuz på et tidspunkt har lovet os på EG en kollage af de dick-pics, du selv har modtaget 8-)

Her er nogen af dem;) er holdt op med at gemme. Slettet folk nu.

image.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, for 9 minutter siden:

måske bedste at sammenligne med nogle man fik slæbt med hjem sent på aftenen dernede i 20'erne - og når man vågnede dagen efter, og så dem, ville man ønske, man havde været ædru og minus liderlig.

derfor jeg ikke blander alkohol og sex. Det giver sjældent et godt resultat ssss

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TrineMuz skrev, for 1 minut siden:

Her er nogen af dem;) er holdt op med at gemme. Slettet folk nu.

image.png

Sygt.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 25 minutter siden:

derfor jeg ikke blander alkohol og sex. Det giver sjældent et godt resultat ssss

Det blander jeg lystigt :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...