Hop til indhold
GMB

Weekend i Harmony uge 24

Recommended Posts

Hej

Er selv lige hjemkommet fra FKK Harmony efter 2 dage i paradis

Ankom fredag aften, fint vejr og masser af mænd og flotte piger.

Var på rum med

Jana

20 årig tysk pige, med utrolig dejlig bryster, fin service

Tara

23 årig tysk pige med mellemøstlig islæt, en der tændte mig meget... flot pige

 

Lørdag ankom jeg ved åbningstid og var der til ca kl 19.00. Mange piger men ikke så mange mænd som fredag, pigerne fortalte at mange mænd kom mest for fodbold, billig entre med fadøl og grill

Var på rum med

Nicole

Ja hvem kender ikke Nicole fra Rumænien, hvis man har været på Harmony, fin oplevelse på rum.

Jessica

Ja her er min favorit pige, Jeg synes hun er totalt lækker, og hun tænder mig for vildt... Jessica er fra Rumænien, og gav en fræk omgang i kino

Karina

Helt ny pige fra Bulgarien, troede ikke jeg skulle have hende op på rum, Hun er lidt fyldig for mig, men kom til mig under solbadning, og det ene tog det andet, fik en BJ ude i solgården og bagefter tog vi på rum. Hun gav en rigtig god service, og kan anbefales

Mary

Ung pige fra Makedonien, hun er en type jeg finder tiltrækkende, havde kig på hende om fredagen, og vi havde snakket og kigget efter hinanden begge dage, men Mary blev så den sidste inden turen gik hjem igen, super fin tur på rum og hun ville meget gerne snakke da vi var færdige med sexen

 

Alt i alt en tur i Heaven, grillmad fra kl.11.00, dejlige piger, og rimeligt godt vejr

Piger jeg gerne vil se næste gang er.... ja de fleste med især Savanna, en mørk pige fra Afrika, synes hun er flot og også sød at snakke med. Derudover fik jeg anbefalet af en Tysker, der kom der ofte, at Bambi skulle være rigtig rigtig god...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
GMB skrev, for 2 timer siden:

Hej

Er selv lige hjemkommet fra FKK Harmony efter 2 dage i paradis

Ankom fredag aften, fint vejr og masser af mænd og flotte piger.

Var på rum med

Jana

20 årig tysk pige, med utrolig dejlig bryster, fin service

Tara

23 årig tysk pige med mellemøstlig islæt, en der tændte mig meget... flot pige

 

Lørdag ankom jeg ved åbningstid og var der til ca kl 19.00. Mange piger men ikke så mange mænd som fredag, pigerne fortalte at mange mænd kom mest for fodbold, billig entre med fadøl og grill

Var på rum med

Nicole

Ja hvem kender ikke Nicole fra Rumænien, hvis man har været på Harmony, fin oplevelse på rum.

Jessica

Ja her er min favorit pige, Jeg synes hun er totalt lækker, og hun tænder mig for vildt... Jessica er fra Rumænien, og gav en fræk omgang i kino

Karina

Helt ny pige fra Bulgarien, troede ikke jeg skulle have hende op på rum, Hun er lidt fyldig for mig, men kom til mig under solbadning, og det ene tog det andet, fik en BJ ude i solgården og bagefter tog vi på rum. Hun gav en rigtig god service, og kan anbefales

Mary

Ung pige fra Makedonien, hun er en type jeg finder tiltrækkende, havde kig på hende om fredagen, og vi havde snakket og kigget efter hinanden begge dage, men Mary blev så den sidste inden turen gik hjem igen, super fin tur på rum og hun ville meget gerne snakke da vi var færdige med sexen

 

Alt i alt en tur i Heaven, grillmad fra kl.11.00, dejlige piger, og rimeligt godt vejr

Piger jeg gerne vil se næste gang er.... ja de fleste med især Savanna, en mørk pige fra Afrika, synes hun er flot og også sød at snakke med. Derudover fik jeg anbefalet af en Tysker, der kom der ofte, at Bambi skulle være rigtig rigtig god...

Guld værd - tusind tak :-P

Jeg har planer om d 30/6-2/7 at aflægge mit første besøg

Nogen andre anbefalinger som newbi der ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 48 minutter siden:

Guld værd - tusind tak :-P

Jeg har planer om d 30/6-2/7 at aflægge mit første besøg

Nogen andre anbefalinger som newbi der ??

Det kan være en god ide at tjekke listen over 'Harmony piger' jeg på EG:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/56122-harmony-piger

Og opdater gerne listen, når du kommer hjem med dine friske oplevelser :-) 

God tur :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
frenchlover1 skrev, for 9 minutter siden:

Det kan være en god ide at tjekke listen over 'Harmony piger' jeg på EG:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/56122-harmony-piger

Og opdater gerne listen, når du kommer hjem med dine friske oplevelser :-) 

God tur :-) 

Venligst

French

Tusind tak, den havde jeg ikke lige set :-P

Jeg lover at bidrage så godt jeg kan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Sidder selv på harmony og skriver denne besked. Og Barbie er en af de piger jeg har nydt. Og kan kun sige at du har noget at se frem til. 

 

Jana er ikke tysk. Men hun er stadig super dejlig. 

 

Af anbefalinger så har Martha, Helena og Schoko mine bedste anbefalinger. Dem går man ikke galt i byen med. Heller ikke selv om man er helt ny i klub verden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oralis voluptatem skrev, for 39 minutter siden:

Sidder selv på harmony og skriver denne besked. Og Barbie er en af de piger jeg har nydt. Og kan kun sige at du har noget at se frem til. 

 

Jana er ikke tysk. Men hun er stadig super dejlig. 

 

Af anbefalinger så har Martha, Helena og Schoko mine bedste anbefalinger. Dem går man ikke galt i byen med. Heller ikke selv om man er helt ny i klub verden. 

Go fornøjelse i paradis, var det din bil jeg så da jeg tog hjem lørdag aften ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
GMB skrev, for 18 minutter siden:

Go fornøjelse i paradis, var det din bil jeg så da jeg tog hjem lørdag aften ?

Nej. Jeg ankom først i dag søndag. Men der er tit et par biler med danske plader i weekenden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Fecking skrev, for 13 timer siden:

Jeg kan ikke se Barbie på listen i dag, men en Bambi? 

Ja det var også hende jeg mente. Ved ikke hvorfor telefonen rettede det til Barbie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv Romy - hende prøvede jeg første gang jeg var der - total gfe og meget humør og ærlig - ellers Schoko - Vicky er fræk , men lidt sharky hende ville jeg holde i kort snor ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Fecking skrev, for 4 timer siden:

Hvordan ser denne Bambi ud?

 

Høj blond tysk pige. Hun går/sidder gerne sammen med candy. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...