GMB 110 Skrevet 19. Juni, 2016 Hej Er selv lige hjemkommet fra FKK Harmony efter 2 dage i paradis Ankom fredag aften, fint vejr og masser af mænd og flotte piger. Var på rum med Jana 20 årig tysk pige, med utrolig dejlig bryster, fin service Tara 23 årig tysk pige med mellemøstlig islæt, en der tændte mig meget... flot pige Lørdag ankom jeg ved åbningstid og var der til ca kl 19.00. Mange piger men ikke så mange mænd som fredag, pigerne fortalte at mange mænd kom mest for fodbold, billig entre med fadøl og grill Var på rum med Nicole Ja hvem kender ikke Nicole fra Rumænien, hvis man har været på Harmony, fin oplevelse på rum. Jessica Ja her er min favorit pige, Jeg synes hun er totalt lækker, og hun tænder mig for vildt... Jessica er fra Rumænien, og gav en fræk omgang i kino Karina Helt ny pige fra Bulgarien, troede ikke jeg skulle have hende op på rum, Hun er lidt fyldig for mig, men kom til mig under solbadning, og det ene tog det andet, fik en BJ ude i solgården og bagefter tog vi på rum. Hun gav en rigtig god service, og kan anbefales Mary Ung pige fra Makedonien, hun er en type jeg finder tiltrækkende, havde kig på hende om fredagen, og vi havde snakket og kigget efter hinanden begge dage, men Mary blev så den sidste inden turen gik hjem igen, super fin tur på rum og hun ville meget gerne snakke da vi var færdige med sexen Alt i alt en tur i Heaven, grillmad fra kl.11.00, dejlige piger, og rimeligt godt vejr Piger jeg gerne vil se næste gang er.... ja de fleste med især Savanna, en mørk pige fra Afrika, synes hun er flot og også sød at snakke med. Derudover fik jeg anbefalet af en Tysker, der kom der ofte, at Bambi skulle være rigtig rigtig god... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2016 GMB skrev, for 2 timer siden: Hej Er selv lige hjemkommet fra FKK Harmony efter 2 dage i paradis Ankom fredag aften, fint vejr og masser af mænd og flotte piger. Var på rum med Jana 20 årig tysk pige, med utrolig dejlig bryster, fin service Tara 23 årig tysk pige med mellemøstlig islæt, en der tændte mig meget... flot pige Lørdag ankom jeg ved åbningstid og var der til ca kl 19.00. Mange piger men ikke så mange mænd som fredag, pigerne fortalte at mange mænd kom mest for fodbold, billig entre med fadøl og grill Var på rum med Nicole Ja hvem kender ikke Nicole fra Rumænien, hvis man har været på Harmony, fin oplevelse på rum. Jessica Ja her er min favorit pige, Jeg synes hun er totalt lækker, og hun tænder mig for vildt... Jessica er fra Rumænien, og gav en fræk omgang i kino Karina Helt ny pige fra Bulgarien, troede ikke jeg skulle have hende op på rum, Hun er lidt fyldig for mig, men kom til mig under solbadning, og det ene tog det andet, fik en BJ ude i solgården og bagefter tog vi på rum. Hun gav en rigtig god service, og kan anbefales Mary Ung pige fra Makedonien, hun er en type jeg finder tiltrækkende, havde kig på hende om fredagen, og vi havde snakket og kigget efter hinanden begge dage, men Mary blev så den sidste inden turen gik hjem igen, super fin tur på rum og hun ville meget gerne snakke da vi var færdige med sexen Alt i alt en tur i Heaven, grillmad fra kl.11.00, dejlige piger, og rimeligt godt vejr Piger jeg gerne vil se næste gang er.... ja de fleste med især Savanna, en mørk pige fra Afrika, synes hun er flot og også sød at snakke med. Derudover fik jeg anbefalet af en Tysker, der kom der ofte, at Bambi skulle være rigtig rigtig god... Guld værd - tusind tak Jeg har planer om d 30/6-2/7 at aflægge mit første besøg Nogen andre anbefalinger som newbi der ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 19. Juni, 2016 legesyg skrev, for 48 minutter siden: Guld værd - tusind tak Jeg har planer om d 30/6-2/7 at aflægge mit første besøg Nogen andre anbefalinger som newbi der ?? Det kan være en god ide at tjekke listen over 'Harmony piger' jeg på EG: https://www.eroguide.dk/forum/topic/56122-harmony-piger Og opdater gerne listen, når du kommer hjem med dine friske oplevelser God tur Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2016 frenchlover1 skrev, for 9 minutter siden: Det kan være en god ide at tjekke listen over 'Harmony piger' jeg på EG: https://www.eroguide.dk/forum/topic/56122-harmony-piger Og opdater gerne listen, når du kommer hjem med dine friske oplevelser God tur Venligst French Tusind tak, den havde jeg ikke lige set Jeg lover at bidrage så godt jeg kan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 19. Juni, 2016 Sidder selv på harmony og skriver denne besked. Og Barbie er en af de piger jeg har nydt. Og kan kun sige at du har noget at se frem til. Jana er ikke tysk. Men hun er stadig super dejlig. Af anbefalinger så har Martha, Helena og Schoko mine bedste anbefalinger. Dem går man ikke galt i byen med. Heller ikke selv om man er helt ny i klub verden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMB 110 Skrevet 19. Juni, 2016 Oralis voluptatem skrev, for 39 minutter siden: Sidder selv på harmony og skriver denne besked. Og Barbie er en af de piger jeg har nydt. Og kan kun sige at du har noget at se frem til. Jana er ikke tysk. Men hun er stadig super dejlig. Af anbefalinger så har Martha, Helena og Schoko mine bedste anbefalinger. Dem går man ikke galt i byen med. Heller ikke selv om man er helt ny i klub verden. Go fornøjelse i paradis, var det din bil jeg så da jeg tog hjem lørdag aften ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 19. Juni, 2016 GMB skrev, for 18 minutter siden: Go fornøjelse i paradis, var det din bil jeg så da jeg tog hjem lørdag aften ? Nej. Jeg ankom først i dag søndag. Men der er tit et par biler med danske plader i weekenden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fecking 117 Skrevet 19. Juni, 2016 Jeg kan ikke se Barbie på listen i dag, men en Bambi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMB 110 Skrevet 19. Juni, 2016 Det er også Bambi jeg skriver om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 20. Juni, 2016 Fecking skrev, for 13 timer siden: Jeg kan ikke se Barbie på listen i dag, men en Bambi? Ja det var også hende jeg mente. Ved ikke hvorfor telefonen rettede det til Barbie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vikingekongen 130 Skrevet 20. Juni, 2016 Prøv Romy - hende prøvede jeg første gang jeg var der - total gfe og meget humør og ærlig - ellers Schoko - Vicky er fræk , men lidt sharky hende ville jeg holde i kort snor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fecking 117 Skrevet 22. Juni, 2016 Hvordan ser denne Bambi ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 22. Juni, 2016 Fecking skrev, for 4 timer siden: Hvordan ser denne Bambi ud? Høj blond tysk pige. Hun går/sidder gerne sammen med candy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg