Hop til indhold
lion45

Charlotte fra Sexyclub (second opinion)

Recommended Posts

Det var meningen, at jeg skulle besøge Jennifer i morgen, men det endte med en tur hos Charlotte i dag. Her kommer den 'second opinion' som 69Niels har efterspurgt.

Efter et par minutters ventetid kom en sød og naturlig pige ind og rakte hånden frem: "Pænt goddag! Jeg er Charlotte" sagde hun med en sønderjysk dialekt, hvilket er en stor plus i min bog, da jeg er helt pjattet med jyske piger :-P

Charlotte kysser ikke, hvorfor jeg pludselig havde ekstra tid til at udforske hendes krop. Den dejlige sønderjyde har en del tatoveringer, og hendes brystvorter er piercede. Det var sjovt at studere tatoveringerne, mens hun tog sig kærligt af mig, og jeg lærte også at lege med piercede brystvorter, hvilket var noget nyt for mig ;-)

Selve akten er jeg for blufærdig til at beskrive, men jeg kan sige, at alt i alt havde jeg en dejlig oplevelse med en sød og naturlig jysk pige med en pæn krop, og jeg vil bestemt besøge hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arghmen altså.. Nu føler den her sønderjyde sig helt snydt.. Hahaha..

Ej jeg er glad for du havde en god stund med Charlotte som du så fint beskriver.. Hun er nemlig en rigtig dejlig og naturlig pige.. Hehe..

Du må finde min vej en anden god gang;-)..

Knus Jennifer

Del dette indlæg

Link til indlæg
lion45 skrev, for 10 minutter siden:

Jamen endnu en sønderjyde. I must be in heaven :-D

Hehe.. Jeg har dog den brist at være barn af sjællandske forældre.. Så mit jydske er ikke så fremtrædent.. Medmindre man er en dialekt connoisseur;-).. Hahaha.. Dog forlader man ikke et besøg ved mig uden den kendetegnene "Mojn mojn".. Hehe..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...