Hop til indhold

Recommended Posts

69Niels skrev, den 6. juni 2016 at 16:24:

Var forleden forbi Charlotte hos Vordingborgpigerne som er samme pige hos http://sexyclub.dk/girls/charlotte/index.php

Udfra billederne tænker man sikken en lækre sild. Ringede og bestilte tid, 1/2 time med silden. Kunne dårlig vendte. Jeg kørte derned, kom indenfor og ventede med spænding. Ind kom Charlotte og puf, det lignede ikke ligefrem den lækre sild på billederne. Hun var fyldt med tatoveringer på brystkasse, arme og ryg og var godt nok skuffende at se på. Jeg måbede, sagde hun ikke var min type og havde alt for mange tatoveringer og kørte igen. Øv øv hvor er det surt når ellers gode danske steder snyder og laver falsk markedsføring som jeg absolut vil kalde det. Og vi snakker jo om 1100-1200 for 1/2 time. Sø gider jeg ikke blive snydt af falsk markedsføring.

Lad mig endelig vide hvis andre skulle få samme falske oplevelse på de ellers så gode danske modeller. ØV ØV

Tak for anmeldelsen!

Har Charlotte et kønt ansigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes ikke Charlottes ansigt var noget specielt. Vel egentlig ok.

Måske en af jer gutter ville besøge hende så vi kunne få et ekstra syn på sagen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
69Niels skrev, den Monday, June 13, 2016 at 16:31:

Ja, man kan jo ligesom forstå, de kære GP syntes man skal fravige virkeligheden i pigebeskrivelsen. Hvad er det da for noget vrøvl søde Jennifer. Der er da stor forskel på et par små tusser og så være overtusset. Det er da vel ikke så svært at skrive i beskrivelsen man har mange tusser eller et par enkelte små eller ingen. I skal stadig huske på, vi er kunden og ikke gider købe katten i sækken. men man får den vare der svare til beskrivelsen. Længere er den ikke.

Som jeg skriver har jeg tre små tusser med skrift.. Ikke noget voldsomt men alligevel var der en gæst der for lang tid siden beskrev mig som havene mange tusser.. Det må da betyde at begrebet "mange" er forskelligt fra person til person.. Jeg vil give dig ret i at Charlotte har en del tusser.. Men ud over at de er fjernet på billederne så synes jeg hendes billeder er meget retvisende.. Og nu har jeg jo så set hende nøgen.. Så hvorvidt hendes billeder stemmer overens med hendes krop kan jeg godt udtale mig om.. Jeg regner ikke med hun hilste på dig i Eva kostumet eller.? Det eneste der er fjernet eller tilføjet på billederne er hendes tusser og så et eller andet magisk filter alle fotografer bruger helt uden at spørge om lov så huden ser skinnende ud..

Jeg synes personlig ikke sexyclub og disse steders billeder passer mere eller mindre end så mange andre steders.. Jeg garanterer næsten for at 78% af pigerne på de sjællandske klinikker bruger den samme fotograf.. Hahaha.. I hvertfald alle de piger jeg snakker med bruger den samme.. 

Selvfølgelig skal man ikke købe noget man ikke ønsker og i kan heldigvis vælge at gå igen.. Ingen holder jer tilbage.. I kan lige så godt risikerer at komme ind og så synes i pigen har et uattraktivt ansigt.. Det er stortset altid redigeret væk.. Jeg plejer at sige "thats the name of the game".. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Som jeg skriver har jeg tre små tusser med skrift.. Ikke noget voldsomt men alligevel var der en gæst der for lang tid siden beskrev mig som havene mange tusser.. Det må da betyde at begrebet "mange" er forskelligt fra person til person.. Jeg vil give dig ret i at Charlotte har en del tusser.. Men ud over at de er fjernet på billederne så synes jeg hendes billeder er meget retvisende.. Og nu har jeg jo så set hende nøgen.. Så hvorvidt hendes billeder stemmer overens med hendes krop kan jeg godt udtale mig om.. Jeg regner ikke med hun hilste på dig i Eva kostumet eller.? Det eneste der er fjernet eller tilføjet på billederne er hendes tusser og så et eller andet magisk filter alle fotografer bruger helt uden at spørge om lov så huden ser skinnende ud..

Jeg synes personlig ikke sexyclub og disse steders billeder passer mere eller mindre end så mange andre steders.. Jeg garanterer næsten for at 78% af pigerne på de sjællandske klinikker bruger den samme fotograf.. Hahaha.. I hvertfald alle de piger jeg snakker med bruger den samme.. 

Selvfølgelig skal man ikke købe noget man ikke ønsker og i kan heldigvis vælge at gå igen.. Ingen holder jer tilbage.. I kan lige så godt risikerer at komme ind og så synes i pigen har et uattraktivt ansigt.. Det er stortset altid redigeret væk.. Jeg plejer at sige "thats the name of the game".. 

 

 

Tak for dit indlæg!

Er det korrekt, at du har et ar over læben?

L

Del dette indlæg


Link til indlæg
69Niels skrev, for 12 timer siden:

Tak for dit indlæg JenniferRomantica og bare der var nogle flere af din støbning derude var det hele meget lettere :)

Nu smiger du.. Hehe.. Men mange tak.. Elsker komplimenter der bunder i mere end bare overfladiske, letforgængelige ting som udseende.. Hehe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Hehe.. Måtte sku lige ud i spejlet.. Hahaha.. Nej jeg har ikke noget ar over læben..

Tak for hurtig tilbagemelding!

Vi ses på Søndag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var meningen, at jeg skulle besøge Jennifer i morgen, men det endte med en tur hos Charlotte i dag. Her kommer den 'second opinion' som 69Niels har efterspurgt.

Efter et par minutters ventetid kom en sød og naturlig pige ind og rakte hånden frem: "Pænt goddag! Jeg er Charlotte" sagde hun med en sønderjysk dialekt, hvilket er en stor plus i min bog, da jeg er helt pjattet med jyske piger :-P

Charlotte kysser ikke, hvorfor jeg pludselig havde ekstra tid til at udforske hendes krop. Den dejlige synderjyde har en del tatoveringer, og hendes brystvorter er piercede. Det var sjovt at studere tatoveringerne, mens hun tog sig kærligt af mig, og jeg lærte også at lege med piercede brystvorter, hvilket var noget nyt for mig ;-)

Selve akten er jeg for blufærdig til at beskrive, men jeg kan sige, at alt i alt havde jeg en dejlig oplevelse med en sød og naturlig jysk pige med en pæn krop, og jeg vil bestemt besøge hende igen.

Redigeret af lion45

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synd du gik igen da du besøgte Charlotte i Vordingborg! Skidt med tatoveringerne - hun er en super sød pige. Hun sutter ret godt men det bedste er når hun rider dig - og så læner sig frem på albuerne og twerker ned over din pik. Så synger guderne. Har besøgt hende en del gang i Jylland. Og skal snart igen!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...