Hop til indhold

Recommended Posts

TboneDK skrev, den 22. juni 2016 at 17:05:

Stop nu jer selv - Vi HAR hørt det 1000x at der er mange der ikke vil kneppe en uden Gummi... SÅ LAD VÆRE!

Brug Gummi, Vælg en anden pige - Men NOGLE har den preference, og andre dømmer da ikke dig, The_Man, hvis du er til urin sex eller andet.

Ja, det er ikke specielt smart, men det er specielt trættende at skulle høre/se løftede pegefingere HVER gang dette kommer op.

.. Og NEJ, jeg knepper dem ikke uden gummi, er bare træt at det samme- med mere af det samme på!

Tak Tbone - nogle folk skal bare sættes på plads:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
badedyr62 skrev, den 22 juni 2016 at 22:08:

Jeg var hos Isabel for et par måneder siden. Hun virkede uengageret og ligeglad, indtil jeg lå på hendes seng, og hun gik i gang med et blowjob. Hold da k.. hun tog den til roden. Pludselig var der fuld gang i hende.

Jeg var tæt på at sprøjte hende i munden, da jeg foreslog at vi kneppede - uden gummi. Den var hun med på, og gerne med CIP. Der gik ikke 2 minutter, så kom jeg med fyrværkeri og psykedeliske lysshows og meget andet for øjnene - den tøs er sgu en lille frækkert. 

Dilleren blev sprittet af i Gammel Dansk inden jeg cyklede hjem, og jeg lever endnu. 

 

Har haft lige den samme oplevelse. Trist og uengageret. Men når hun suttede begynte hon med samme M/O, dybt ner selv så hon lavede "klökljud" og salivede. (Det var der ingen der tvingede hende til). Hon var sygt trång når hon provede ride, men blev vildt våd bagifra og i missionär. Jag kneppede hende hårt og spröjtede i missen og mit i dtryck var at hon nöd selve sexen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath

Lemac, nej hun var nok ikke våd. Men det var sæd fra en tidligere kunde lol ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetRelief
Angath skrev, for 15 minutter siden:

Lemac, nej hun var nok ikke våd. Men det var sæd fra en tidligere kunde lol ;)

 

:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angath skrev, for 38 minutter siden:

Lemac, nej hun var nok ikke våd. Men det var sæd fra en tidligere kunde lol ;)

 

Haha, fy fan! Ville egentligen inte gilla ditt inlägg för det var äckligt, men det var så sjovt så jag kunde ikke låta vara. :-D

Hon er faktiskt riktigt fräsch, dessutom nyduschad och klädd i Disney baderock i börnestörrelse når jag var där. Jag slickar däremot aldrig när "taboolose" erbjudes, så 100% sikker kan jag ikke vara! :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Angath skrev, den 26/6/2016 at 17:52:

Lemac, nej hun var nok ikke våd. Men det var sæd fra en tidligere kunde lol ;)

 

Tja, og nogen er villig til at betale ekstra for den oplevelse. Du kan jo bare bruge gummi eller finde en anden pige hvis du ikke er interesseret, så hvad er problemet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, den 1/7/2016 at 14:58:

Tja, og nogen er villig til at betale ekstra for den oplevelse. Du kan jo bare bruge gummi eller finde en anden pige hvis du ikke er interesseret, så hvad er problemet?

Fordi jo flere piger, der tilbyder sex uden gummi jo færre piger er der at vælge imellem for os, der har bare en lille smule hjerne og ikke kunne finde på noget så dumt og destruktivt som at have sex med en der ikke bruger gummi. Og hvis negative kommentarer om ikke-brug hele tiden bliver censureret, så vil branchen få den opfattelse, at de fleste mænd ikke har et problem med det, og ligefrem ønsker det. Og det er et problem på så mange niveauer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Phister skrev, for 2 timer siden:

Fordi jo flere piger, der tilbyder sex uden gummi jo færre piger er der at vælge imellem for os

Fordi piger tilbyder sex uden kondom, er jo ikke ensbetydende med, at de IKKE tilbyder sex MED kondom!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henry8 skrev, for 1 time siden:

Fordi piger tilbyder sex uden kondom, er jo ikke ensbetydende med, at de IKKE tilbyder sex MED kondom!

Øh nej. Men vi er nogle,der ikke synes det er så fedt at slikke fisse eller tungekysse med en der få minutter tidligere kan have modtaget en ladning sperm....

Redigeret af Phister

Del dette indlæg


Link til indlæg
Phister skrev, for 40 minutter siden:

Øh nej. Men vi er nogle,der ikke synes det er så fedt at slikke fisse eller tungekysse med en der få minutter tidligere kan have modtaget en ladning sperm....

Men at betale 2000/h för at slikke fisse på en dansk GP, som fikk sperm i fissen på morgonen av sin neger/arab/rocker-boyfriend föles OK? Eller alle seriöse GP's sidder med benene krydsede resten av ugen og venter på dig? :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lemac skrev, for 7 minutter siden:

Men at betale 2000/h för at slikke fisse på en dansk GP, som fikk sperm i fissen på morgonen av sin neger/arab/rocker-boyfriend föles OK? Eller alle seriöse GP's sidder med benene krydsede resten av ugen og venter på dig? :-D

Intet er 100% sikkert, men man skal være dum for ikke at kunne se forskellen på en pige, der dagligt tager imod sperm fra vildt fremmede og en pige, der ikke gør det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Phister skrev, for 10 timer siden:

Fordi jo flere piger, der tilbyder sex uden gummi jo færre piger er der at vælge imellem for os, der har bare en lille smule hjerne og ikke kunne finde på noget så dumt og destruktivt som at have sex med en der ikke bruger gummi. Og hvis negative kommentarer om ikke-brug hele tiden bliver censureret, så vil branchen få den opfattelse, at de fleste mænd ikke har et problem med det, og ligefrem ønsker det. Og det er et problem på så mange niveauer.

Det eneste du opnår med din konstante jagt på piger som tilbyder sex uden gummi, er at de slutter sig til de mange piger, som ikke offentligt vil ved gå at de tilbyder sex uden gummi, men som tilbyder det hvis man spørger efter det når man er hos dem. Er det ikke bedre at det er åbentlyst for alle hvem der tilbyder sex uden gummi og hvem der ikke gør? Så har du jo en mulighed for at fra vælge dem som gør. Det har du ikke når det sker i det skjulte.

Hvis du virkelig tror at din hekse jagt kan få pigerne til at stoppe med at tilbyde sex uden gummi, så har jeg et Eiffel tårn, som er billigt til salg.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, 1 time siden:

Det eneste du opnår med din konstante jagt på piger som tilbyder sex uden gummi, er at de slutter sig til de mange piger, som ikke offentligt vil ved gå at de tilbyder sex uden gummi, men som tilbyder det hvis man spørger efter det når man er hos dem. Er det ikke bedre at det er åbentlyst for alle hvem der tilbyder sex uden gummi og hvem der ikke gør? Så har du jo en mulighed for at fra vælge dem som gør. Det har du ikke når det sker i det skjulte.

Hvis du virkelig tror at din hekse jagt kan få pigerne til at stoppe med at tilbyde sex uden gummi, så har jeg et Eiffel tårn, som er billigt til salg.

Det er ikke en heksejagt, og du har ikke fattet en pind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Phister skrev, den 3/7/2016 at 18:56:

Det er ikke en heksejagt, og du har ikke fattet en pind.

Som jeg skrev. Jeg har et eiffel tårn billigt tilsalg, hvis du skulle være interesseret. Det har gode turist indtægter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...