Gæst Skrevet 17. Juni, 2016 Hvorfor har de fleste moderatorer egentlig engelske navne? Er der fordi det er smart i en fart? Tror man det virker mere voksent og overvbevisende? Dansk er da så rigt et sprog, at der sagtens kan findes respektingydende navne. Falkeøje Overvågeren Høgen Dørmanden Bedemanden Korrektøren osv, osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 17. Juni, 2016 Tristan skrev, for 39 minutter siden: Fordi det lyder smart. Kære Tristan - eller der anvendes engelsk, fordi Eroguide også henvender sig udlandet og udlændinge her i Danmark. Og i den forbindelse hører Russisk, Koranarabisk - Urdu - Gujarati - Persisk - Yoruba - Hindi - Serenik - samt Bornholmsk ---, ---, ikke blandt de mest talte verdenssprog. De GP annoncer der også satser på, at tilbyde fisse til trængende udlændinge er som regel skrevet på engelsk. Og den engelske EG visning, forklarede vistnok DETH for nogle dage siden hvordan det foregår. Mange hilsner Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Juni, 2016 Nyder livet skrev, for 3 minutter siden: Kære Tristan - eller der anvendes engelsk, fordi Eroguide også henvender sig udlandet og udlændinge her i Danmark. Og i den forbindelse hører Russisk, Koranarabisk - Urdu - Gujarati - Persisk - Yoruba - Hindi - Serenik - samt Bornholmsk ---, ---, ikke blandt de mest talte verdenssprog. De GP annoncer der også satser på, at tilbyde fisse til trængende udlændinge er som regel skrevet på engelsk. Og den engelske EG visning, forklarede vistnok DETH for nogle dage siden hvordan det foregår. Mange hilsner Nyder livet Hvad ind i h... har det med navnene på en dansk sides danske moderatorernavne at gøre Sommetider kører du sgu noget langt ud af tangenten Nyder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 17. Juni, 2016 (edited) johanneseb skrev, for 37 minutter siden: Hvad ind i h... har det med navnene på en dansk sides danske moderatorernavne at gøre Sommetider kører du sgu noget langt ud af tangenten Nyder. Du kan ind i h... tro der i udlandet er mange der søger info om dansk fisse. Det er sådan set bare via der hvor EG er hostet, at undersøge hvorfra på kloden der søges. Hvis ellers "Førerbunkeren" har formået at "søgeoptimere" www.eroguide.dk - så vil den poppe op langt oppe på søgeresultaterne. Så jeg tror faktisk det er særdeles velvalgt med de engelske betegnelser - ellers forstås de IKKE. ------- Men jeg er da ikke uenig med dig i, at der absolut er mange danske betegnelser der kan anvendes, jeg kan da til din liste tilføje : inspektøren - detektiven - PET - FET - anklageren - psykiateren - byretten - landsretten - højesteret - fængselsbetjenten - - - - Og de medlemmer der har været i "nærkamp" med "Førerbunkeren" - tænker måske i deres stille sind danske betegnelser som : fjols - fæhoved - papand - paphoved - Joakim B Olsen Mange hilsner Nyder livet - forhåbentlig melder "Førerbunkeren" ud - hvorfor Redigeret 17. Juni, 2016 af Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 17. Juni, 2016 Nyder livet skrev, for 1 time siden: Og i den forbindelse hører Russisk, Koranarabisk - Urdu - Gujarati - Persisk - Yoruba - Hindi - Serenik - samt Bornholmsk ---, ---, ikke blandt de mest talte verdenssprog. Arghh NL, gamle swinger. Du skal bestemt ikke undervurdere navnet Krølle Bølle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marqui 362 Skrevet 17. Juni, 2016 Syn's de ska' hedde: Hottentot 167-671, Hottentot 617-716, etc ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 17. Juni, 2016 gerog skrev, 1 time siden: Arghh NL, gamle swinger. Du skal bestemt ikke undervurdere navnet Krølle Bølle Takker for de rosende ord. Vi bornholmere kan mange ting. Det er stensikkert og ikke en røget sild. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 17. Juni, 2016 Krølle Bølle Jr. skrev, for 16 minutter siden: Takker for de rosende ord. Vi bornholmere kan mange ting. Det er stensikkert og ikke en røget sild. Nej, det er bestemt ikke en røget sild. Det en is med 4 kugler, guf og hele molevitten Plus det løse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 17. Juni, 2016 Det startede vel som en sjov gimmick? at det skulle ende på 'zer jeg synes da at set er meget sjovt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 17. Juni, 2016 holstebronx skrev, 1 time siden: Det startede vel som en sjov gimmick? at det skulle ende på 'zer jeg synes da at set er meget sjovt Hosterbro....nå det er da også rigtig Observazer og Adminizer øøh? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 17. Juni, 2016 Lady Cherie skrev, for 4 minutter siden: Hosterbro....nå det er da også rigtig Observazer og Adminizer øøh? Jeg kan sgu ikke huske hvilken frø som kom først... men Deputy stak ud som den eneste der ikke hed noget med 'zer på et tidspunkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Juni, 2016 LEDvogter er undtagelsen fra reglen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marqui 362 Skrevet 17. Juni, 2016 holstebronx skrev, for 2 minutter siden: Jeg kan sgu ikke huske hvilken frø som kom først... men Deputy stak ud som den eneste der ikke hed noget med 'zer på et tidspunkt. siggert en stav fajl ...sgu nog ha vært Dezputy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Internalizer 288 Skrevet 17. Juni, 2016 For mit vedkommende er det kun for at være smart-i-en-fart. Int 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Juni, 2016 Ja det med de engelske navne er nok kommet for at blive Både moderatorernes og pigernes, Lady, Angel, Darling, Faith, Love, Internalizer. Fandens også med alle dem der er smart i en fart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 17. Juni, 2016 Tristan skrev, for 5 timer siden: LEDvogter er undtagelsen fra reglen. Du danske sprog, du er min moders stemme, så sødt velsignet du mit hjerte når. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg