Cross-Eye 17 Skrevet 22. Juni, 2016 Hold da op en tråd! Jeg besøgte hende for et år siden, grinede lidt i skægget over erkendelsen at hun benyttede AirBnB. Der er skrevet nok om hendes udseende og ydelser, og jeg må erklære mig enig i begge dele. Min tanke dengang, var at det næsten var for godt til at være sandt. Jeg husker godt at hun gav den max volumen på smil og flirten.. Hvor er det nemt at 'falde' for sådan en. Især når vi nok som gruppe måske falder i en kategori hvor vi til daglig savner den slags opmærksomhed. Er hun så en ond person? Det som vi normalt kalder en psykopat? Det kan jeg selvfølgelig ikke vurdere.. Næppe. Men der ER træk der peger i den retning. Manipulation og mangel på empati er begge gode indikatorer. Det kan også være bare hun elsker opmærksomheden og beundringen, og elsker at kunne vikle mænd om sin lillefinger. Det kunne pege lidt i retning af narcissisme (som er i samme boldgade som psykopati, men dog ikke det samme) Jeg besøger hende i hvert fald ikke mere. be careful out there - tak for en lærerig tråd! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 315 Skrevet 22. Juni, 2016 Jeg kan simpelhen ikke lokkes af udenlandske piger men til gengæld så har Teaser Trine mig sådan viklet rigtigt godt om hendes lillefinger. Nogen husker måske min første anmeldelse af hende. Hun er bare fantastisk og som Cross-Eye skriver ovenfor, så kan hun hendes "håndværk" så man føler alt muligt lort selvom man enligt bare kom for at få lettet trykket. Heldigvis tillader min økonomi ikke at jeg booker hendes 24-7 når hun er i aalborg, men hvis jeg havde penge... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrMann 22 Skrevet 23. Juni, 2016 (edited) Faunus skrev, for 21 timer siden: MrMann Nu er der skrevet så meget om denne pige, og der er mange flotte anmeldeler. Jeg kan slet ikke holde den tanke ud, at jeg ikke skulle mød henden. MrMann kan du ikke tage en for holdet og hjælpe hende. Jeg trækker alle min råd tilbage Hehe okay. Så skal jeg gøre hvad jeg kan for at få hende forbi. Hehe jeg gir besked når hun kommer Redigeret 23. Juni, 2016 af MrMann 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Token Skrevet 23. Juni, 2016 Pikster skrev, den 17-06-2016 at 00:57: Ja titlen giver jo sig selv. Jeg spørger, fordi ansigtet er ret vigtigt for mig, mens andre måske er mere optagede af hvad der tilbydes osv. Men hvem synes du er den kønneste glædespige omkring Aalborg-området? http://side6.dk/resultatside/?q=aalborg Link til Loren Ja, nu har vi jo været vidt omkring, men jeg synes lige jeg vil minde om hvad det var tråden startede med. Og meget apropos så besøgte jeg Hotte Loren fra ovennævnte link. Havde egentlig lavet en aftale med Tilde i Nørresundby (ikke at forveksle med Tilde fra Bording), men hun blev desværre nødt til at aflyse....Og nu da det hele var kørt i stilling!!!! - faldt jeg over Loren, ---- og det skulle jeg ikke komme til at fortryde!! Jeg var overbevist om at billederne var falske, men det kan jeg garantere for de ikke er, - tværtimod ser hun om muligt bedre ud i virkeligheden. Hun ligner det hun er- nemlig en skønhedsprinsesse. Gudesmukt ansigt og en slank (nogen vil måske sige meget slank, nærmest tynd) men utrolig velformet krop. Og den lille røv hun har er simpelthen verdensklasse - wauw!! Vi aftalte en time til 2000, -kr. med superfransk og kys. Det superfranske er hun en sand mester i og jeg gengældte hende med at give hendes dejlige glatte fisse en slikketur og enten er hun en fantastisk skuespiller eller også gav jeg hende en kraftig orgasme, - jeg vælger at tro det sidste!! Derefter doggy, men den superfranske omgang havde virkelig gjort at jeg ikke holdt lang tid og kom i en eksplosion efter kort tid. Så er man til en slank (tynd) pige med et godt humør og et smukt ansigt og tilhørende lækker krop, der nok ved hvordan man for sommerhumøret frem på en grå regnvejrsdag, så er det bare afsted. Loren siger hun er på adressen en uges tid endnu. Jeg siger bare god fornøjelse!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sneleopard 11 Skrevet 17. Juli, 2016 MrMann skrev, den 19. juni 2016 at 08:41: Mange tak for dit indlæg. Det var meget interesant læsning. Jeg kan genkende mange af de ting du skriver, desværre. Hun er sgu dygtig må man sige. Tror vist bare jeg trækker lige så stille og roligt ud af hendes "venskab" inden det går lige galt som det gjorde med dig. indtil nu har jeg kunne styre det uden problemer, men kan godt mærke nogle gange at der kan komme en lille smule følelser i klemme. Også selvom jeg har sagt til mig selv at det 100% skulle være på mine premisser. endnu en tak MrMann ved du om hun stadig ser den unge mand, som jeg fangede hende med? Det var tydeligt, at de var et par, for et år siden. Jeg vil nok have det lidt bedre - på alle måder - med det hele, hvis jeg vidst, at hun bedrog mig med sit livs kærlighed, fremfor hvis det var en kort flamme! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sneleopard 11 Skrevet 17. Juli, 2016 Lubovnik skrev, den 19. juni 2016 at 02:13: Meget interessant læsning. Jeg har haft noget lignende kørende med en pige for nogle år siden. På nuværende tidspunkt er jeg utrolig glad for at jeg slap ud af det uden alt for slemme sår. Alligevel tog det mig op mod 2-3 år at få hende helt ud af mit system. Hun var som et drug. Bekendtskabet med hende lærte mig noget om manipulation, naivitet og afhængighed. Pas på derude. Der er piger som er eksperter i at køre det spil. Ja det tager lang tid, at komme fri af følelserne. Det kan jeg tydeligt mærke, når jeg nu et år efter skriver om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg