Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt Malisa på Hvidovrevej ... https://massageguide.dk/P/chandara-thai-massage-hvidovrevej-233--16041.html

578691_large.jpg

Malisa er en sød pige, på niveau med de bedste 233 tidligere har haft i truppen .. Beer etc. Men de skifter meget, så man må tage chancen en gang imellem, og teste de nye. Malisa er "easy going" og let at tale med. Hendes engelsk er helt ok. Det er hende på billederne. Billedet ovenfor viser bedst den pige man møder. Der er lidt ansigt med, og hun har lidt arabiske træk ... efter min opfattelse. Men trækkene kommer måske et helt andet sted fra. Brysterne er vel B, med store vorter ... ret fede at lege med, og hun kunne lide det.

Vi aftalte den fulde pakke til standard pris. Hun lagde ud med massage, som var i den bløde ende. Ikke noget at komme efter .. .eller også skal man lige bede om den hårde version.

Men resten af pakken var fin. Hun kan godt lide sex. Vi havde en meget fint kemi og seance. Det kan anbefales. Jeg kommer igen ... men ikke så meget for massagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror min mission skal være at takke 0-kommenterede anmeldelser ;-)

I hvert fald unip, lyder til ok oplevelse, og man fornemmer hun er flot på billederne. Jeg kan faktiskt godt lide smukke piger - ja, jeg ved jeg er lidt anderledes. Men de skal helst ikke være alt for unge. Malise er omtrent ... hvad ville du tro?

Og altså: tak for anmeldelsen

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, den 22. juni 2016 at 14:13:

Hvad er standardpris?

Plejer at ligge på 1500kr for en time med så kaldt "fuld pakke"

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetRelief skrev, den 6/26/2016 at 23:42:

Nogen andre der har været forbi og kan berette lidt?

Har været fobi. 

Pæn pige. Øjenbryn er tegnet, tror jeg (ikke den bedst belysning) 

Som det er nævnt, store brystvorter som godt kan lide at blive leget med. B skål

Forsøgte 1 time FP, men blev nød til at holde pause, da hun ikke er vant til en time sex. Som hun sagde, de fleste tager massage og afslutning, eller 10-15 sex til sidst. 

Hun er snakkesaglig og sød. Men kommer ikke igen.   

SweetRelief skrev, for 50 minutter siden:

bump - økoblæs?

Yes, fik et godt, men kort, økoblæs. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...