Hop til indhold
Citroen mand

Jessica New in Odense

Recommended Posts

Har i dag besøgt Jessica. Det var godt nok en tam fornøjelse. Jeg fik et bad da jeg kom, det var der ikke noget at klage på. Men derfra var der nærmest ingen service eller indlevelse, da vi først kom i gang, skulle det meget hurtigt overståes, hun vendte ryggen til mig næsten hele tiden, hun kunne et trick med at holde toppen af pikken inde i munden, og så file på den med hånden, da det var overstået lagde hun sig på ryggen, hvor jeg så tog hende i missionær stillingen, da jeg var kommet, var hun meget hurtig til at smutte ud af lokalet, så kunne jeg selv ligge der med alle rengørings opgaverne, da hun vendt tilbage var hun allerede i tøjet igen, jeg havde bestilt en 1/2 time, fra jeg forlod min bil til jeg var tilbage igen, gik der 21 minutter, dette inclusive bad og vente tid, så det var ikke meget fornøjelse. Jeg må sige hun har en pæn krop, med store tatoveringer på ryggen.

Link:https://annoncelight.dk/showad/207921

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, for 4 timer siden:

Har i dag besøgt Jessica. Det var godt nok en tam fornøjelse. Jeg fik et bad da jeg kom, det var der ikke noget at klage på. Men derfra var der nærmest ingen service eller indlevelse, da vi først kom i gang, skulle det meget hurtigt overståes, hun vendte ryggen til mig næsten hele tiden, hun kunne et trick med at holde toppen af pikken inde i munden, og så file på den med hånden, da det var overstået lagde hun sig på ryggen, hvor jeg så tog hende i missionær stillingen, da jeg var kommet, var hun meget hurtig til at smutte ud af lokalet, så kunne jeg selv ligge der med alle rengørings opgaverne, da hun vendt tilbage var hun allerede i tøjet igen, jeg havde bestilt en 1/2 time, fra jeg forlod min bil til jeg var tilbage igen, gik der 21 minutter, dette inclusive bad og vente tid, så det var ikke meget fornøjelse. Jeg må sige hun har en pæn krop, med store tatoveringer på ryggen.

Link:https://annoncelight.dk/showad/207921

Hun er nok ikke til Fransk e. biler. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Citroen mand skrev, den 15/6/2016 at 11:15:

Har i dag besøgt Jessica. Det var godt nok en tam fornøjelse. Jeg fik et bad da jeg kom, det var der ikke noget at klage på. Men derfra var der nærmest ingen service eller indlevelse, da vi først kom i gang, skulle det meget hurtigt overståes, hun vendte ryggen til mig næsten hele tiden, hun kunne et trick med at holde toppen af pikken inde i munden, og så file på den med hånden, da det var overstået lagde hun sig på ryggen, hvor jeg så tog hende i missionær stillingen, da jeg var kommet, var hun meget hurtig til at smutte ud af lokalet, så kunne jeg selv ligge der med alle rengørings opgaverne, da hun vendt tilbage var hun allerede i tøjet igen, jeg havde bestilt en 1/2 time, fra jeg forlod min bil til jeg var tilbage igen, gik der 21 minutter, dette inclusive bad og vente tid, så det var ikke meget fornøjelse. Jeg må sige hun har en pæn krop, med store tatoveringer på ryggen.

Link:https://annoncelight.dk/showad/207921

Dit link henviser nu til en "Hot Isabelle" - er det den samme pige??

Og tak for "advarslen" :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan erindre at der var to Jessica er på samme annonce, hvilket ikke er smart.

Så hurtigt blev der lavet om på det.

Lille dåb, nyt navn. Ingen forvirring.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...