Hop til indhold
Fredefinn

Alice in wonderland en oplevelse i topklasse

Recommended Posts

Jeg har besøgt  Alice in wonderland og det lever hun op til vi havde skrevet lidt frem og tilbage på sms, hun er en dejlig pige og utrolig flot, med perfekte former hele vejen rundt. Hun er et privat sted og det er en kæmpe fordel ;-) hun er utrolig nem at snakke med om sine ønsker og er helt vidunderlig i sengen ;-)det er uden tvivl en af mine bedste oplevelser. Det er ikke mit sidste besøg det lover jeg :P 

Redigeret af Fredefinn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min overskrift: Alice in wonderland en oplevelse i middelklasse

Jeg blev fristet af de rosende ord fra fredefinn om hende, men blev temmelig skuffet!!

Aflagde hende i dag et besøg og som én beskriver i en efterlysningstråd; så er bestemt IKKE tale om en GFE oplevelse her.

Billederne er ægte nok.

Pigen er fra Italien og er bestemt ung og stram - med petite bryster, krop, men megen indlevelse er der ikke.... Jeg kan læse, at der er nogen beskriver hende som besiddende en perfekt krop: Så langt vil jeg dog slet ikke gå - men dog gennemsnitlig køn.

Pigen: 6/10 - ikke megen indre "glød" og naturlig tænding, men køn er hun og hun har en "overgennemsnitlig lækker krop" ;-).

Sexen/BJ: 4/10: Jeg var ude efter et BJ uden - med en smule Deep, hvilket jeg havde aftalt med hende på forhånd, men hun synes bestemt ikke det var fedt at tage den "Deep" og bad mig om "let me do it, ok"..... - desuden ikke meget empati i starten.

Stedet: En privat lejlighed i Aarhus C - så super diskret og dejligt i private rammer.

Ingen gentagelse fra min side.

 

 

Redigeret af Doctor Jekyll

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Aha..rart med en afklaring på en førstegangs-anmelders noget lyserøde fremstilling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det her med skønhed og perfekt krop jo et spørgsmål om smag. Nu kan jeg personligt godt lide skinny unge piger - så efter min mening har hun en perfekt ungpige-krop. Men er man vild med store babser og former, er man jo nok af en anden mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 4 timer siden:

Aha..rart med en afklaring på en førstegangs-anmelders noget lyserøde fremstilling

Så blev han da lige motiveret til at lave flere anmeldelser. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende i Århus for nogle uger siden. Bestemt på listen over piger jeg aldrig besøger igen. Spild af penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fredefinn skrev, den 13/6/2016 at 21:13:

Jeg har besøgt  Alice in wonderland og det lever hun op til vi havde skrevet lidt frem og tilbage på sms, hun er en dejlig pige og utrolig flot, med perfekte former hele vejen rundt. Hun er et privat sted og det er en kæmpe fordel ;-) hun er utrolig nem at snakke med om sine ønsker og er helt vidunderlig i sengen ;-)det er uden tvivl en af mine bedste oplevelser. Det er ikke mit sidste besøg det lover jeg :P 

Er det virkelig så uoverkommeligt at skrive i overskriften, hvilken by pigen holder til i, samt at lægge et link til hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...