Hop til indhold
LineandYou

Pli eller mangel herpå

Recommended Posts

Ved ikke om det er korrekt forum, men er om måden possientelle gæster skriver til en glædespige på. Ellers må ADMIN slette eller flytte min tråd.

Generalt får jeg søde og rare henvendelser, men denne herre skiller sig ud.

Tænker han er medlem eller gæst på EG da han skriver lige når jeg har sat annonce op.

Han har skrevet 2 gange før, og derfor ved jeg at han ikke er til tusset piger.  Og det er jo så helt okay, men måske han skulle have læst hvad der står i min profil.

I DAG beder han om ansigts pic. da han er intresseret i besøg.,Hvilke jeg skriver at jeg ikke sender da jeg har et alm. job og derfor ikke vil genkendes. sender ham et par billeder af min krop ( man kan se tattoos)

Så svare han : ok, uden ansigt ingen interesse. ha en fantastisk dag og pas på dig selv.

Mig: helt ok. tak og i lige måde.

Ham: knepper aldrig nogen jeg ikke har set først, skal ikke nyde mere.

Mig: Det er helt ok. kan også se du har skrevet før og du ikke er til tusset piger, så jeg er slet ikke noget for dig.

Ham: korrekt.

Ham: Var ikke klar over det var dig og nej jeg kan slet ikke klare sådan noget forbandet svineri.

Svare ham naturligvis ikke igen. Men tænker alligevel over at selvfølgelig har vi forskelligt vi tænder på og ikke gør, men derfor kan man jo godt skrive pænt og ikke nedgøre andres måde og smykke sin krop.

Heldigvis sjældent der er sådanne, men tænker også måske han bare har noget han skal af med og de glædespiger der annoncere jo svare.

Lækker fræk weekend til alle

Kram Sweetitoo/Line

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han er en latterlig lille pikspiller. Han må være syg i hovedet siden han ikke fatter et hak på et skakbræt. Han vil jo kun gøre dig ked af det. Har man ikke billede på, så er der jo nok en grund til det. Jeg har da selv stemt en del dørklokker især i Tyskland, hvor jeg så bare har kigget undrende på pigen og gået igen. Jeg gider nemlig ikke piger, der ser smaskede ud i ansigtet. Tusser på kroppen har jeg så ikke noget problem med.

Det skal lige tilføjes, at jeg altid skriver pænt og behandler folk ordentligt - det er da det mindste man kan gøre som menneske. Godt det er sjældent at du oplever pis Line. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LineandYou skrev, for 34 minutter siden:

Ved ikke om det er korrekt forum, men er om måden possientelle gæster skriver til en glædespige på. Ellers må ADMIN slette eller flytte min tråd.

Generalt får jeg søde og rare henvendelser, men denne herre skiller sig ud.

Tænker han er medlem eller gæst på EG da han skriver lige når jeg har sat annonce op.

Han har skrevet 2 gange før, og derfor ved jeg at han ikke er til tusset piger.  Og det er jo så helt okay, men måske han skulle have læst hvad der står i min profil.

I DAG beder han om ansigts pic. da han er intresseret i besøg.,Hvilke jeg skriver at jeg ikke sender da jeg har et alm. job og derfor ikke vil genkendes. sender ham et par billeder af min krop ( man kan se tattoos)

Så svare han : ok, uden ansigt ingen interesse. ha en fantastisk dag og pas på dig selv.

Mig: helt ok. tak og i lige måde.

Ham: knepper aldrig nogen jeg ikke har set først, skal ikke nyde mere.

Mig: Det er helt ok. kan også se du har skrevet før og du ikke er til tusset piger, så jeg er slet ikke noget for dig.

Ham: korrekt.

Ham: Var ikke klar over det var dig og nej jeg kan slet ikke klare sådan noget forbandet svineri.

Svare ham naturligvis ikke igen. Men tænker alligevel over at selvfølgelig har vi forskelligt vi tænder på og ikke gør, men derfor kan man jo godt skrive pænt og ikke nedgøre andres måde og smykke sin krop.

Heldigvis sjældent der er sådanne, men tænker også måske han bare har noget han skal af med og de glædespiger der annoncere jo svare.

Lækker fræk weekend til alle

Kram Sweetitoo/Line

 

 

Hey Line

Dem er der sku mange af. Jeg havde en fyr for få dage siden der sku svine mig til på en PB. Jeg gider ikke falde til hans niveau. Håber du finder nogle søde nogle og hygge med. God weekend herfra ;-)

Kh

StudineMilfen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mænd kan, når de er af den værste slags, blive utroligt perfide og personlige i deres kommentarer. Uden filter og totalt lige på. Ubehøvlede og blottet for empati.

Så derfor;

Kære Line

det er HAM, der er en utiltalende mandsperson, som du skal få ud af dit system ASAP. Han er ikke værd at spilde kræfter og tanker på.

Og vi kommer alle ud for den type af og til. Glem dem og nyd de dejlige mænd, som kommer din vej. Dem er der heldigvis flest af ;-)

Redigeret af Mizz Skov

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, den 11. jun. 2016 at 12:40:

He he he - Det er mænd vist ikke alene om Mizz Skov. Jeg kender en del kvinder med et ekstra gear på det område 8-)

åh, jo. Siger ikke, at mit eget køn kun er søde, lækre og kælne mizz'e katte. Vi kan klart også vise klør og efterlade ridser i lakken, som det tager lidt tid at få poleret væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Line....i den sidste ende er det dig der har fat i den lange ende, du kan til enhver tid afbryde henvendelsen når den overskrider dine grænser, og for guds skyld gå endelig ikke på kompromis med dem ....det er det ikke værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sommetider undrer det mig, så langmodig nogle glædespiger er med nogle af de mænd, der forhåbentlig er meget meget få af, men hvor dem der er måske kan fylde så meget i bevidstheden, at de formår at skygge for de forhåbentlig mange mange flere ordentlige respektfulde mænd, de møder i deres hverdag som glædespiger.

Giver nogle glædespiger, den slags stupide og perfide mænd rum for at få afløb for deres sølle tilbøjeligheder, der måske for nogle bunder i at de lever et sølle liv, så risikerer pigerne at ende op med at det ikke som forbudsfløjen ynder at fremstille deres virke, er virket som glædepige der skader dem på liv og sjæl, eller at hvis pigerne insisterer på at de er glade for at sælge sex, ja så er det i virkeligheden et udtryk for "falsk bevidsthed".

Nej så er det den type mænd, der kan få piger til at føle en tristhed ved jobbet, som ikke nødvendigvis bunder i jobbet, men i at nogle mænd ringer dem op, eller skriver til dem, for at få afløb for tilbøjeligheder, som de i virkeligheden burde søge professionel hjælp for, i stedet for at genere sagesløse glædespiger, mutre og telefondamer på det groveste.

Men professionel hjælp koster jo penge, gratis er det desværre at genere glædespiger på det groveste, indtil de siger stop og forhåbentlig formår at slippe for yderligere chikane.

Jeg erindrer fra længe tilbage i tiden, en samtale jeg havde med en mutter til en event, i en periode havde pigerne i vagtplanen deres personlige email.

Hvilket burde, og kunne have fungeret som et aktiv for både pigerne og mændene, men det gjorde det ikke, igen igen på grund af disse de færreste mænd, der ødelægger så meget for de mange, både mænd og piger.

Pigerne endte med at sige til mutter, at hun godt kunne pille deres personlige mailadresser af deres profiler i vagtplanen, for de gad ikke at modtage mere crap fra tåbelige mænd.

Så meget for et ellers proaktivt, og potentielt omsætningsfremmende tiltag - det er ikke nemt at ville det gode, hvis andre misbruger et godt tiltag.

På grund af den slags mænd ender pigerne med at bruge telefondamerne, og mutters klinik mail som et filter mellem dem og den type mænd, der med forsæt ikke udviser respekt, og ikke vil tale og skrive i en ordentlig og høflig tone til pigerne.

Venlig hilsen

Rejsenetværk 

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Utroligt hvad mennesker kan finde på at skrive og specielt når de er undercover.

Han kommer aldrig til at møde en lyserød kvinde, hvor der er god kemi og derigennem stor fornøjelse, han har heller ikke fortjent det, hvis jeg kan bruge den formulering.

LineandYou nyd det gode drenge og smid ham ud på sidesporet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Line.

Han er en klaphat. Synd han ikke har lært at behandle andre mennesker ordentligt. Håber ikke du oplever for mange af den slags. Blot fordi man arbejder som GP, har man altså også følelser og krav på at blive behandlet med respekt :)

Hilsen

Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der mange der kun lige ser på pris/ billeder og ikke engang gider at læse annoncen.

Redigeret af nuhok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...