Hop til indhold
Guest Frække Ida

TOP hemmelig fest m Ida og Sarah. Shh...

Recommended Posts

Gæst

Jeg har selvfølgelig fundet en anden dejlig pige, så snydes skal i på ingen måde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Min skønne veninde Line, der kun har prøvet det en gang før, men blev ret bidt af det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest oldnielsen

Det lyder spændende. Er der lidt flere informationer om Line - og billeder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyren6 skrev, for 5 timer siden:

Er meget fristet, men har ikke prøvet et Gang Bang før. Kan man være sikker på, at der bliver taget sig godt af en nybegynder ?

Jeg havde min GB-debut med Sarah og det fortrød jeg ikke ;-) Jeg var faktisk imponeret.

Hun var super opmærksom på at holde alle fyrene til ilden. Hun var endda ovre i sofaen og hente enkelte af deltagerne da hun syntes det var deres tur :-)

Jeg nåede aldrig selv at blive nervøs, selv om det var mit første GB. Jeg kom ca. 1 time inde i GB'et og ville bruse mig først, men Sarah havde også brug for en skyller og så var vi 2 i bruseren ;-)  derfra var der ingen nervøsitet tilbage..... Kun liderlighed.

Hvordan hun holder styr på alle fyrene og samtidigt kommer igen og igen..... det har jeg ikke lige grejet endnu. 

Men hvis jeg var dig så ville jeg bare se at springe ud i det..... Hvis du tør at blive spist levende ;-) 

Håber min gode førstegangsoplevelse giver dig blod på tanden :-)

Godt nok ærgeligt at Ida er forhindret :-( , men jeg er sikker på at Sarah kun tager en pige med som hun kan stå inde for. Så vidt jeg husker var der ret gode anmeldelser til det sidste GB de holdt sammen.

Redigeret af Melkor1973
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sarahdelicia skrev, for 7 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/209512

her er lidt mere info, også omkring det praktiske.

 

Det bliver et nej tak herfra :-( Ringeste vært jeg har oplevet pt.:-(:-(:-(. GB-Peter  skal godt nok tage sig sammen, hvis han bare vil komme i nærheden hvad man oplever andre steder:idea:

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan I ikke gøre info om priser lidt klarere?

Der står at det er incl anal med jer begge, men lige under står der at det koster 200,-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Krone skrev, for 1 time siden:

Det bliver et nej tak herfra :-( Ringeste vært jeg har oplevet pt.:-(:-(:-(. GB-Peter  skal godt nok tage sig sammen, hvis han bare vil komme i nærheden hvad man oplever andre steder:idea:

Jeg har efterhånden lavet adskillige GB med Peter og jeg kunne ikke forestille mig nogen bedre samarbejdspartner! De kritikpunkter dig og Mille kommer med kan jeg på ingen måde nikke genkendende til, jeg har hver gang fået en super god behandling. Jeg tror også helt bestemt at alle de søde mænd der har deltaget i disse arrangementer kan skrive under på at det er et super godt sted med gode fasciliter og god stemning.

Er helt sikker på vi får en super skøn dag i morgen også uden dig, krone. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone skrev, for 2 timer siden:

Det bliver et nej tak herfra :-( Ringeste vært jeg har oplevet pt.:-(:-(:-(. GB-Peter  skal godt nok tage sig sammen, hvis han bare vil komme i nærheden hvad man oplever andre steder:idea:

Krone og gppigen  - er der vel ingen som tager alvorligt efterhånden - det må vel stå klart for enhver der har læst det de har skrevet, at de har gang i en usympatisk og useriøs smædekampagne

Redigeret af Ferdinand
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, for 41 minutter siden:

Krone og gppigen  - er der vel ingen som tager alvorligt efterhånden - det må vel stå klart for enhver der har læst det de har skrevet, at de har gang i en usympatisk og useriøs smædekampagne

Puha.... var lige et kort øjeblik nervøs for at jeg var blevet behandlet dårligt, UDEN at have opdaget det.

Troede jeg var faldet af på den ;-)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sarahdelicia skrev, 1 time siden:

Jeg har efterhånden lavet adskillige GB med Peter og jeg kunne ikke forestille mig nogen bedre samarbejdspartner! De kritikpunkter dig og Mille kommer med kan jeg på ingen måde nikke genkendende til, jeg har hver gang fået en super god behandling. Jeg tror også helt bestemt at alle de søde mænd der har deltaget i disse arrangementer kan skrive under på at det er et super godt sted med gode fasciliter og god stemning.

Er helt sikker på vi får en super skøn dag i morgen også uden dig, krone. 

Nu har jeg forlagt min kritik i en anmeldelse og pm til GB-Peter. Konstatere bare det er ham næsten ligeglad med ;).

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske fordi din kritik ikke er berigtiget, bare en strøtanke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida

Hva end GB-Peter r en sut, prut eller dut, så har jeg lært af denne optakt og min "korrespondance" m Peter til dette GB, at j fortsat fremover arrangerer mine GB's selv, uden "manager" :-)

Ps: Hapser lige en mindre ferie, ses snart igen :-)

Kys, knus og kram Ida.

 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 6 timer siden:

Hva end GB-Peter r en sut, prut eller dut, så har jeg lært af denne optakt og min "korrespondance" m Peter til dette GB, at j fortsat fremover arrangerer mine GB's selv, uden "manager" :-)

Ps: Hapser lige en mindre ferie, ses snart igen :-)

Kys, knus og kram Ida.

 

Der er jo nok noget om snakken med at ham GB-Peter ikke er helt fin i kanten med behandlig af pigerne , jeg op fatter Ida som meget troværdig

og ærlig....God ferie til Ida :-D:-D

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
larokka skrev, for 1 time siden:

Der er jo nok noget om snakken med at ham GB-Peter ikke er helt fin i kanten med behandlig af pigerne , jeg op fatter Ida som meget troværdig

og ærlig....God ferie til Ida :-D:-D

Synes du skal komme i morgen og danne dit eget indtryk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil ikke lige støtte GB-Peter syntes han er for meget og jeg ved at piger der har henvendt sig ikke kunne komme med til GB

før Peter havde "prøv kørt " dem som det vist hedder på denne side.

Og som du skriver Sarahdelicia i et tidligere indlæg at så virker alle de søde mænd meget tilfredse og syntes faciliteter er rigtig gode og hvad siger det om

hvordan pigerne bliver behandlet ???  Jeg har ikke noget imod man laver forretninger det gør jeg selv , men ham der han er for meget og så skal man altså

ikke lokke 18 års piger ud i noget de ikke kan overskue , så har man ikke pli :-) og det er en god ting at ha:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det sørgeligt at en tråd, der skal handle om et godt GB, bliver til en gang fnidder om alt muligt andet.

især, når det handler om rygter og 3 hånds bemærkninger som nogle mener de har set eller hørt. Fælles for det hele er at man end ikke selv har været til sted og oplevet, hvordan det foregår.

jeg har kendt Peter i et godt stykke tid, og har aldrig og siger aldrig oplevet at pigerne ikke er blevet taget alvorlig eller blive taget hånd omkring. Ingen af deltagende kvinder har været tvunget til noget som helst. Alt er frivilligt også om man vil deltage.

jeg er så skuffet over de brødre her på siden, der forsøger at ødelægge gode GB på baggrund af rygtesmede mv. Det kan kun være enten fordi de forsøger at ødelægge en såkaldt " konkurrent"  eller andre former for smuds.

Der vil altid være nogle smuttere igennem årene, hvor den ene eller anden part måske har fortrudt. Det være sig den pige,møder har optrådt eller arrangøren af GB. Ingen er fejlfri.

lige nu er dette GB ved at blive kørt af sporet og ødelæggende for Saradelicious og veninden Line, der er trådt til i stedet for Ida. 

De to kvinder har ingen kvaler og er " bekymret" over arrangøren og det er de mænd, der vil møde op heller ikke.

jeg har det fint med at vi brødre forsvarer noget vi synes, der ikke er rimeligt, men den hetz der har kørt idet stykke tid nu er ikke rimelig, og jeg savner i den grad at Moderator er med til at sørge for at tonen og tråden holder linien. Hvis man ønsker at diskutere andre elementer end dette GB, ja så er der tråde, der er oprettet til formålet.

jeg har desværre ikke mulighed for at komme til Vejle i morgen, ellers gjorde jeg det. Dels for egen skyld men også for at støtte de to dejlige kvinder der stiller op til GB og ikke mindst arrangøren.

kom nu videre kære brødre, eller arranger selv, og find ud af, hvor meget tid det kræver at få et ordentligt GB op st stå. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Rescue51 skrev, for 15 minutter siden:

Hvor er det sørgeligt at en tråd, der skal handle om et godt GB, bliver til en gang fnidder om alt muligt andet.

især, når det handler om rygter og 3 hånds bemærkninger som nogle mener de har set eller hørt. Fælles for det hele er at man end ikke selv har været til sted og oplevet, hvordan det foregår.

jeg har kendt Peter i et godt stykke tid, og har aldrig og siger aldrig oplevet at pigerne ikke er blevet taget alvorlig eller blive taget hånd omkring. Ingen af deltagende kvinder har været tvunget til noget som helst. Alt er frivilligt også om man vil deltage.

jeg er så skuffet over de brødre her på siden, der forsøger at ødelægge gode GB på baggrund af rygtesmede mv. Det kan kun være enten fordi de forsøger at ødelægge en såkaldt " konkurrent"  eller andre former for smuds.

Der vil altid være nogle smuttere igennem årene, hvor den ene eller anden part måske har fortrudt. Det være sig den pige,møder har optrådt eller arrangøren af GB. Ingen er fejlfri.

lige nu er dette GB ved at blive kørt af sporet og ødelæggende for Saradelicious og veninden Line, der er trådt til i stedet for Ida. 

De to kvinder har ingen kvaler og er " bekymret" over arrangøren og det er de mænd, der vil møde op heller ikke.

jeg har det fint med at vi brødre forsvarer noget vi synes, der ikke er rimeligt, men den hetz der har kørt idet stykke tid nu er ikke rimelig, og jeg savner i den grad at Moderator er med til at sørge for at tonen og tråden holder linien. Hvis man ønsker at diskutere andre elementer end dette GB, ja så er der tråde, der er oprettet til formålet.

jeg har desværre ikke mulighed for at komme til Vejle i morgen, ellers gjorde jeg det. Dels for egen skyld men også for at støtte de to dejlige kvinder der stiller op til GB og ikke mindst arrangøren.

kom nu videre kære brødre, eller arranger selv, og find ud af, hvor meget tid det kræver at få et ordentligt GB op st stå. 

Kunne ikke være mere enig, jeg er som sagt aldrig blevet dårligt behandlet, snydt eller prøvekørt! Denne her fest er nu ikke kun hemmelig, men også blevet en lukket fest for alle dem der har tid og lyst til at give den gas på lagnerne med mig og min helt igennem dejlige veninde i morgen. Nu vil jeg tage et dejligt langt bad, shave og hoppe under dynen så jeg kan være 100% klar i morgen og både få og give en uforglemmelig oplevelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi synes det kunne være endog meget fornuftigt hvis vi kom tilbage til trådens emne. 

Redigeret af Extinguisher
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige et spørgsmål.

Er en eventtråd at regne for en reklame tråd hvor der kun må skrives positivt om eventet, eller er det som en anmeldelses tråd hvor man må give sin mening til kende, så folk der overveje at deltage kan danne sig et overblik, ligesom hvis det er en pige man overvejer at besøge?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 33 minutter siden:

Lige et spørgsmål.

Er en eventtråd at regne for en reklame tråd hvor der kun må skrives positivt om eventet, eller er det som en anmeldelses tråd hvor man må give sin mening til kende, så folk der overveje at deltage kan danne sig et overblik, ligesom hvis det er en pige man overvejer at besøge?  

jeg har den opfattelse, at tråden kan bruges til både ris og ros, men det ville da være rart hvis både det ene og det andet bundede i andet en rygter og 3. håndsudsagn, f.eks. ville det da dejligt at alle de personer der har hørt rygterne osv. tilkendegav hvem de kom fra, særligt hvis de skal opfattes som troværdige.

Når en pige som Sarahdelicia udtaler sig som den ene part i det kommende GB, og samtidig som hun skriver har været med i flere, må hun vel være betydelig mere troværdig end dem der skriver om hvad de har "hørt"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, for 6 minutter siden:

jeg har den opfattelse, at tråden kan bruges til både ris og ros, men det ville da være rart hvis både det ene og det andet bundede i andet en rygter og 3. håndsudsagn, f.eks. ville det da dejligt at alle de personer der har hørt rygterne osv. tilkendegav hvem de kom fra, særligt hvis de skal opfattes som troværdige.

Når en pige som Sarahdelicia udtaler sig som den ene part i det kommende GB, og samtidig som hun skriver har været med i flere, må hun vel være betydelig mere troværdig end dem der skriver om hvad de har "hørt"

Du mener altså ikke det virker troværdigt, når en pige skriver at hun ikke føler sig tryg ved en "arrangør"?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 20 minutter siden:

Du mener altså ikke det virker troværdigt, når en pige skriver at hun ikke føler sig tryg ved en "arrangør"?

jo hvis hun kender arrangøren og ikke bare har hørt rygter om ham, så virker det troværdigt, medmindre hun bevidst forsøger at bringe ham i miskredit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan jo starte med at læse Ida s indlæg , det siger ret meget om tingene !!!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...