Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har i gennem længere tid ville prøve thai udbuddet her i byen og kendte så godt til stedet her. 

Da jeg bor i området var jeg dog ikke vildt glad for at skulle prøve det af, da indgangen ikke er så diskret.  

På stedet var der to "damer", en i 30'erne og en anden meget kraftig thai. De prøvede at få mig til "hældt over" på den kraftige, men nej tak. 

Da jeg så endelig fik set de høje priser, takkede jeg nej endnu en gang. Jeg havde det ret tydeligt på fornemmelsen at det ikke ville blive noget  særligt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos dem mange gange og være fast kunde igennem år, synes jeg at prisen er rimlig nok i forhold til hvilket behandling jeg har fået og hvor dejlig det er.  

God service og smile samt behageligt stemning når jeg ankommer. 

Jeg har altid fået massage body to body hos Suisi , Patty og enkelt gang hos LIZET. Fik jeg altid glad når jeg forlad sted. 

Sidste gange var rimlig mange piger på sted måske hold det fest og hygge, fik hilse på en sød pige som hedder Jenny, og hvem var mere Linda, Barbara , may, Tanya og minggy. 

Alle er sød og fik lidt af thai mad. 

Ja jeg kommer sikkert nok igen. 

SUPERMAN...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis Suisi og Patty inviterer til fest med en masse søde piger skal jeg da nok komme.:-D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, den 11/6/2016 at 08:22:

Jeg har i gennem længere tid ville prøve thai udbuddet her i byen og kendte så godt til stedet her. 

Da jeg bor i området var jeg dog ikke vildt glad for at skulle prøve det af, da indgangen ikke er så diskret.  

På stedet var der to "damer", en i 30'erne og en anden meget kraftig thai. De prøvede at få mig til "hældt over" på den kraftige, men nej tak. 

Da jeg så endelig fik set de høje priser, takkede jeg nej endnu en gang. Jeg havde det ret tydeligt på fornemmelsen at det ikke ville blive noget  særligt. 

 

Hejsa.

Jeg havde i først omgang set forkert på hvor det var.

Har været hos suisi og patty mange gange gennem de sidste 5-6 år og kan kun anbefale dem , har også prøvet lizette 2 gange og hun er sød nok men ikke kemi for mig.

Så jeg mener det er et super sted :) 

Alternativ kan du også få super god behandling på 123, stedet er ikke så pænt men massagen og tilbehør er super :) .

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supperman skrev, for 9 timer siden:

Hej i her. 

Hvordan kan jeg slette min kommentar her ind. 

Du kan ikke selv slette det, men brug "rapporter indlæg" funktionen øverst i indlægget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Suisi for første gang for nogle uger tilbage.
Der var noget forvirring omkring tid og priser
Bestilte en time med bj til 800 kr
endte med at få en halv time med 2 minutters bj og hj indtil climax og betalte 700 kr.

Jeg kommer igen har fået navnet på en anden sød pige som jeg ser frem til at kneppe i stykker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jobs85,

Undskyld men kan ikke huske nogen her i butik som får behandling som du fortæller.

Som skrive andet sted her på EG hvis du har nogen ting du ikke tilfreds du må altid gerne kontakt til os direct. Vi vil gerne vide.

Du er altid velkommen hos os til god massage men tror ikke vi hjælpe med som du ønsker her.

Mvh

Sabai Dee Thai Massage og Wellness

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sabai Dee, tror du skal tolke jobs85 kommentar som positiv, for han siger han vil komme igen. Når jeg læser hans anmeldelse lyder det som om den pigen har så god teknik at han kom for tidligt :). Er mest selv til øst europæiske piger som giver rollespil, men bliver nysgerrig når jeg læser hans annonce :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt især Patti mange gange til B2B behandling. Startede med HJ, og efter nogle gange gik jeg videre til at bestille BJ, super sød pige som giver en rigtig god massage og rører de rigtige steder for at tirre lidt. Sidste gang jeg var der, bestilte jeg fuld pakke, det var mit sidste besøg.

ikke fordi det var dårligt, men nu fik jeg pludselig mod til at springe over og prøve en rigtig GP hvor det var sex som kom i første række. Ved ikke om det kun er mig der er gået den vej, men nu bestiller jeg aldrig massage mere, kun sex ;-)

men massagen er altså super hos dem, både ved Patti og ved Suzi, så kan varmt anbefales

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige en tur forbi, patty var der desværre ikke men der var en ny som jeg ikke har set før Liset. massagen var ikke den bedste, men da vi gik over til handjob, var der stort set ingen løftet pegefinger. Hun opfordrer selv til at jeg kunne røre lige der hvor jeg ville, dette er inkluderet og se røv og fisse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i søndags og fik en times B2B af Patty, vil sige at det meste af tiden gik med alm. Massage, vil tro at ca. 5-10 min max på hver side var med kroppen, resten alm. Massage. Hun er en lille sød og rar pige, men knap så berøringsvenlig som man kunne håbe. Havde faktisk bestilt tid ved Suisi, og aftalen var i hus, men da jeg kom frem, var hun kørt.

900,- for den tur her, var ski lige i overkanten, træls.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hørt der er en ny pige, Malee  , er der nogen der har været ved hende ,og kan fortælle lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 5 timer siden:

Har hørt der er en ny pige, Malee  , er der nogen der har været ved hende ,og kan fortælle lidt.

Jeg har prøvet en der hedder Mai, jeg ved ikke om det kan være hende du mener?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lange

 Ifølge det Susie skriver til mig hedder hun Malee.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 16 timer siden:

Jeg har prøvet en der hedder Mai, jeg ved ikke om det kan være hende du mener?

Hejsa.

Ok tvivl om hendes navn :)    men hvordan var din oplevelse med hende ? .

Evt på pm hvis du vil det . 

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, den 6/12/2016 at 15:03:

Var forbi i søndags og fik en times B2B af Patty, vil sige at det meste af tiden gik med alm. Massage, vil tro at ca. 5-10 min max på hver side var med kroppen, resten alm. Massage. Hun er en lille sød og rar pige, men knap så berøringsvenlig som man kunne håbe. Havde faktisk bestilt tid ved Suisi, og aftalen var i hus, men da jeg kom frem, var hun kørt.

900,- for den tur her, var ski lige i overkanten, træls.

Hejsa,    er kommet hos sabai dee  I flere år, både her på Rugårdsvej og da de startede i Brylle og kan ikke forstå din oplevelse med Patty.....    har prøvet alle de piger som har arbejdet der (   af dem som stadig er der patty , suisi )  har jeg kun gode oplevelser,   enten har hun haft en skidt dag eller også har du , ved ikke om du har været hos hende før ?        berørings venlig  syntes jeg da så absolut hun er , det er en fornøjelse at gå på opdagelse på hendes krop :)  ,  jo hun kan vist ikke lide at få fingeren i det bagerste hul , men det må man da så respektere .... 

Har haft mange super timer med Patty ;) .

Men da træls du fik en kedelig en . 

 

VH 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Giganten og alle andre

Når du kommer hos os du må altid gerne snakke med os om hvad du vil gerne. Det er ikke altid vi kan som du ønsker men du må altid gerne spørge. Den dag du har booket tid hos Suisi desværre hun kan ikke. Jeg spørger dig om du vil gerne vente eller hos mig. Du vælger hos mig. For mig god massage er meget vigtigt. ikke alt kan god med kun bruge krop - håber du forstår. Du er altid velkommen i vores butik og må gerne spørgsmål hvis du har nogen.

Til andre her jeg vil gerne fortælle at Marlee og Mai er samme person. Det er bare navn og kælenavn. Hun er lidt ældre end os, men også god massør.

Må jeg sige rigtig god jul til alle herinde. Håber vi ses i er altid velkomne.

Kh

Patty

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, den 6/12/2016 at 15:03:

Var forbi i søndags og fik en times B2B af Patty, vil sige at det meste af tiden gik med alm. Massage, vil tro at ca. 5-10 min max på hver side var med kroppen, resten alm. Massage. Hun er en lille sød og rar pige, men knap så berøringsvenlig som man kunne håbe. Havde faktisk bestilt tid ved Suisi, og aftalen var i hus, men da jeg kom frem, var hun kørt.

900,- for den tur her, var ski lige i overkanten, træls.

Ej hvor skuffende... :(

Ja og dyrt for noget der slet ikke nærmer sig det man havde håbet, ønsket og forventet :( Øv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været hos Sabai Dee og gik glad og tilfreds derfra. Jeg blev betjent af Lizzette som absolut kan anbefales. Hun giver en grundig og professionel massage og er da også til tjeneste hvis det trykker nogle steder. Jeg skulle for første gang prøve en body to body massage og det var en både intens og meget intim oplevelse...anbefales. I løbet af massagen nåede jeg også lige kort at møde en af de andre piger, måske Patty, men jeg er ikke sikker. Hun var ihvertfald i mine øjne lækker, og hende kunne jeg godt tænke mig at få en aftale med næste gang, for jeg kommer helt sikkert igen. 

Søde piger, god betjening, gode og diskrete parkeringsforhold og rent...hvad mere kan man ønske sig?

Jeg kan godt se at nogen klager over prisen, men helt ærligt...de har en prisliste på deres hjemmeside, så "what's the problem?"

Jeg glæder mig allerede til næste gang.

Redigeret af zommas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Zommas, er de ikke alle over 35 år eller kan man finde bare én der er i start tyverne? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...