Hop til indhold
Gæst

Bohoe -advarsel

Recommended Posts

Gæst

Hun virker umiddelbart meget sød, udveksler numre, laver aftaler (flere gange) som alle bliver aflyst, for så pludselig at blokere en, efter flere ugers skriverier. Virkelig dårlig stil.

 

Men ellers er sugardaters et fantastisk sted, med mange gode oplevelser. Af og til bliver man bare overrasket over hvor lidt pli, mennesket har.

 

God sommer : )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er blokeret, så det har jeg desværre ikke. Men Bohoe, på sugardaters. Måske hun har slettet sig selv derinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det er en del som bare er nysgerrige jeg har haft 2 aftaler med en som hun ikke mødte frem til

så snakkede vi i ca 2 mdr og hun fortalte hun endelig havde haft et møde og jeg troede ikke på hende , så slettede hun

sin profil

tja tidsfordriv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg aner ikke hvem du er, men jeg synes det er ret sjovt at du ligefrem advarer mod mig bare fordi jeg har aflyst med dig - kender du til det der hedder at have et liv? :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja et liv hvor folk holder aftaler , og ikke spilder andres tid

og jeg er ikke aflyst ok ) bare for at klare det af

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
psv skrev, for 5 timer siden:

ja et liv hvor folk holder aftaler , og ikke spilder andres tid

og jeg er ikke aflyst ok ) bare for at klare det af

beklager hvis nogen synes det er slemt at prioritere sin uddannelse og sine bedste veninder over sugardating ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det har jo ikke noget at gøre med at holde aftaler og ikke brænde folk af

men du om det , men du spilder andres tid , og der er ikke ok selvfølgeligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
psv skrev, for 3 timer siden:

det har jo ikke noget at gøre med at holde aftaler og ikke brænde folk af

men du om det , men du spilder andres tid , og der er ikke ok selvfølgeligt

jeg spilder ikke nogens tid? jeg er ikke sikker på hvem denne person er, men der er flere der har skrevet til mig rigtig meget i lang tid, men jeg har ikke haft tid til at mødes, og ja, så har jeg måske sagt at jeg godt kunne en tirsdag og så kunne jeg ikke alligevel, fordi jeg skulle skrive rapport og havde nogle personlige problemer. jeg er også et menneske, og møder med mænd jeg ikke engang kender er altså ikke min første prioritet - jeg gider ikke gå glip af mit liv fordi hundrede mænd skriver til mig hver dag på en eller anden side.

Redigeret af bohoe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Fair nok, du prioriterer din fritid og venner, naturligvis skal man så ikke lave aftale, hvis intentionen IKKE er at overholde dem..

At du skulle skrive rapport, formoder jeg ikke kom som en overraskelse, og hvis du er i eksamens ræs, så lad være med at stille "Mænd du ikke kender" i udsigt, at du har tid, eller vil mødes.

Alle har vel respekt, for at man siger at man ikke har tid pt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

stabil ustabil hedder det vist

så lad vær og rod andre ind i din impulsive uoverskulighed

Redigeret af psv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har aldrig lavet nogle aftaler med nogen, jeg har bare sagt "det kan være jeg kan onsdag"? Eller hvis jeg er blevet spurgt "kan du i dag" har jeg sagt ja - men når der er 30 mænd der spørger har jeg jo ikke tid til dem alle sammen? Og ja jeg ved godt hvornår jeg skal aflevere rapporter, men det betyder jo ikke altid at jeg har fået dem lavet - og så skal jeg derudover læse omkring 100 sider hver dag, så jeg gider ikke engang diskutere om det er dårlig stil af mig eller ej. Jeg er selv blevet aflyst mange gange på grund af vigtige møder og det har jeg fuld forståelse for.

Redigeret af bohoe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gæst skrev, den ‎15‎-‎06‎-‎2016 at 13:03:

Jeg har aldrig lavet nogle aftaler med nogen, jeg har bare sagt "det kan være jeg kan onsdag"? Eller hvis jeg er blevet spurgt "kan du i dag" har jeg sagt ja - men når der er 30 mænd der spørger har jeg jo ikke tid til dem alle sammen? Og ja jeg ved godt hvornår jeg skal aflevere rapporter, men det betyder jo ikke altid at jeg har fået dem lavet - og så skal jeg derudover læse omkring 100 sider hver dag, så jeg gider ikke engang diskutere om det er dårlig stil af mig eller ej. Jeg er selv blevet aflyst mange gange på grund af vigtige møder og det har jeg fuld forståelse for.

Jeg vil mene at en aftale er en aftale, ellers aflyser man i god tid. Og det er virkelig dårlig stil og karma bare at blokere en kort før man skal ses. Sagen er, at du ikke altid har aflyst, men bare er forsvundet og har kørt dårlig stil hele vejen igennem. Men held og lykke til dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hun er en Skank, og en pladespiller - det bliver aldrig til en skid med hende.. 

Tror faktisk aldrig der er NOGEN der har mødt hende (Ham?)

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Hun er en Skank, og en pladespiller - det bliver aldrig til en skid med hende.. 

Og du er en ræv, der ikke kan nå rønnebærrene?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
 

Og du er en ræv, der ikke kan nå rønnebærrene?

Nææ, jeg skrev faktisk SELV til hende, at jeg ikke rigtigt gad hendes la-la, og at hun var useriøs, så derfor stoppede jeg kontakten med hende.
Hun svare sådan ca, efter en uge, kun med "Ja" eller noget a'la det - hvis man spørger hende om hun f.eks. HAR interesse i at mødes.. 
herefter INTET i endnu en uge, hvorefter hun så selv, skriver "Nå, hva' så?" 

Hende gider jeg ikke bruge mere tid på, der er masser af andre mere seriøse SB at tage af ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Arne Nougatgren skrev, for 9 timer siden:

Så må i jo give hende et tilbud hun ikke kan sige nej til...

Så, din "Taktik" ville være, at jo mere elendigt, en SB behandler dig, jo mere vil du betale? 

Lyder som en plan ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...