Hop til indhold
Guest farvel25

Ladyboy GB i Midtjylland

Recommended Posts

Guest farvel25

Yes Boy's i hørte rigtig, min veninde som er Ladyboy er ved og lave et event med 3-5 ladyboy's i Midtjylland, og er der nogle som syntes dette er en fed idag så smid enlig en bedsked her inde eller en PM .. Der er mulighed for det kan blive start juli men der er sommerferie og alt muligt så de tænker sidst på sommeren er i KLAR boy's.? 

 

Skal hilse fra pigerne de håber der bliver fuldhus  : ) plads til 8-10 mænd 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest farvel25

Halløj... Der vil være thai ladyboy's men de snakker om og evt spør nogle spansk transer om de vil være med...!! Hva tænker i som evt gerne vil deltag .?? Alle ider er velkommen send gerne PM eller smid det op her ; ) go fredag og igen jeg skiver på vejene af de to som er igang med og banke dette event op ..!! 

 

Go fredag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lyder helt fantastisk :)
 
8 - 10 mænd til 3 - 5 ladyboys :-P
 
Plus måske, ja hvor mange spanske transer?
 
Så afgøres egen mulige deltagelse, udover om jeg kan få en plads af prisen for at deltage i gangbang, samt mulighed for at komme til og fra, hvor det afholdes fra København.
 
Det er også et spørgsmål om udgiften til rejsen, og eventuelt en overnatning.
 
Følgende udgør mine udfordringer fra København, udgift til rejse og ophold.
 
I bedste fald kan jeg gøre det for udgiften til en weekend i Berlin, Düsseldorf eller Hamborg, med eller uden overnatning, i aller heldigste fald bliver det en billigere engangs tur til Midtjylland, ud og hjem samme dag.
 
I værste fald bliver det så dyrt for mig, at jeg ikke kan komme uanset prisen for at deltage i et gangbang.
 
I skal være meget velkommen til, også at arrangere noget i København og omegn :) :-P
 
Uanset, I behøver ikke os fra København, der skal nok blive fuldt hus af mænd, der har nemmere ved at deltage, end jeg har.
 
Men lidt flere detaljer om gangbang, vil være velkommen?
 
Hvor længe varer gangbang, og hvad koster det at deltage.
 
Er der sandwich, kaffe/te og kolde vand?
 
Gerne 1 times tid til velkomst, uden sex før gangbang begynder, tid til at hilse på og klæde om,  og lidt god tid til at gå i bad og klæde om efter sexen er slut, det er tid til afrejse.
 
Gerne lidt beskrivelser, hvis muligt billeder af pigerne, gerne slørede ( ja vi ser dem jo som piger ).
 
Med forbehold for uforudsete ændringer i min kalender, der kan jeg pt deltage en af følgende datoer:
 
Søndag  den 3/7
 
Mandag  den 4/7
 
Tirsdag  den  5/7
 
Onsdag  den 6/7
 
Eller:
 
Fredag den 22/7
 
Lørdag den 23/7
 
Svar på alle disse detaljer afgør, om jeg vil spørge om der er plads til mig, hvis jeg kan og jeg ønsker at deltage.
 
Hvor ca i Midtjylland bliver det, hvis man zoomer ind på Google maps?
 
Google maps
 
Hvilken by ligger nærmest, som man kan komme til og fra, med tog eller bus fra København.
 
Kan man stå af i en by, hvor gangbang afholdes, hvis man kommer fra København, eller skal man videre ud på landet?
Ifald ja, hvor langt, og er det så med taxi, eller er det muligt med det offentlige.
 
Ud fra de pt sparsomnme oplysninger, er det faktisk lidt af et projekt at arrangere sig fra København, både logistisk og økonomisk.
 
Optimalt kan man nøjes med en billig tur retur orange billet med DSB, eller en af de billige busruter:
 
DSB Orange, voksen
Billige billetter til dig der rejser over Storebælt. Fx fra København til: Aarhus, Odense eller Kolding
http://www.dsb.dk/find-produkter-og-services/dsb-orange/ 
 
Rødbillet.dk
Køreplan
http://rødbillet.dk/koereplan.php 
 
 
Som regel er der færre billige billetter med DSB, men flere og bedre afgange med tog, hvis man skal ud og hjem samme dag.
 
Med bus er det som regel omvendt af med tog, hvorfor at det hurtigere kan blive nødvendigt med en ovenatning, end hvis jeg tager toget
 
Hvis overnatning bliver nødvendig:
 
Billige hoteller:
 
Cabinn
Århus
Vejle
Esbjerg
https://www.cabinn.com/ 
 
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nøj hvor er jeg altså bare spændt på hvor seriøs denne udmelding er, og hvis den er, om det så er indenfor rækkevidde at kunne få mulighed for selv at deltage.

Venter spændt.

Misforstå mig ikke, men det forekommer mig at der er meldt ud på et lidt impulsivt, og måske samtidig ufuldstændigt et grundlag?

Hvor langt er I  nået i jeres overvejelser, før I stak en føler ud?

Har I konkret stedet hvor arrangementet kan foregå, har I en præcis ide om hvad det skal koste, en pris der er enighed om, og er I sikker på at der kan skabes indbyrdes enighed om pris, tid og vilkår.

Først meldes der ud med 3 - 5 ladyboys, men måske yderligere nogle spanske transer.

Men forventningen til antal deltagende mænd ligger pt på 8 - 10, hvilket alt andet lige vil give des mindre penge til hver ladyboy/trans, des flere der deltager, og der kun deltager 8 - 10 mænd.

Samtidig er det ret afgørende om arrangementet varer 1 time, 2 - 4 timer + for hvor attraktivt det er for mændene at deltage.

Pt ligner det umiddelbart med forbehold for alle ubekendte et arrangement, der er fordelagtigst for de mandlige gæster, på forholdet mellem ladyboys/transer og mænd, men mener ladyboys/transer også at det er et attraktivt setup for dem?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
farvel25 skrev, den 10. juni 2016 at 08:54:

Yes Boy's i hørte rigtig, min veninde som er Ladyboy er ved og lave et event med 3-5 ladyboy's i Midtjylland, og er der nogle som syntes dette er en fed idag så smid enlig en bedsked her inde eller en PM .. Der er mulighed for det kan blive start juli men der er sommerferie og alt muligt så de tænker sidst på sommeren er i KLAR boy's.? 

 

Skal hilse fra pigerne de håber der bliver fuldhus  : ) plads til 8-10 mænd 

Hej

jeg er frisk hvor og hvornår ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej lyder rigtig frækt..  Vil gerne høre mere om det og evt nogle billeder af de frække ladyboys.. Vil helt gerne deltage.. Glæder mig til høre mere om det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

Ja lyder spændende , så lidt billeder af dem ville jo også være skønt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...