Hop til indhold
Guest Thai-fan72

Phan i Slagelse

Recommended Posts

Guest Thai-fan72

Besøgte i dag http://www.phan-wellnessmassage.dk i Slagelse. Først og fremmest pga. behovet for god massage, men banditten var også klar til lidt sjov. 

Jeg vidste på forhånd at hun giver en rigtig god gang massage, og at "ekstra" nok ikke var et issue. Jeg besøgte hende for et par måneder siden i Sorø, hvor jeg blev æltet godt igennem, og hvor vi havde en fin kemi undervejs. Hun har god humor, og snakker ok dansk, selvom hun kan være lidt svær at forstå ind imellem. Hun grinede sidste gang af min stive pik, og drillede den lidt ind imellem, men der blev ikke tilbudt ekstra dengang. 

Det samme resultat denne gang, og vi snakkede lidt om mænd og forventninger i den retning. Jeg pressede ikke på, for når banditten står i fuld størrelse lodret op, så skal de nok selv spørge hvis de tilbyder noget i den retning. :-) Hun pirrede "ham" længe denne gang, uden at tage fat i den, men bare frem og tilbage samtidig med at hun pirrede overkroppen. Det var glimrende, men jeg savnede lige finalen ;-) 

Hvis man har brug for rigtig god massage, er det det rigtige sted. Vil man have mere, tror jeg man skal satse på et andet sted. Men hører gerne hvis andre har fået tilbudt lidt ekstra! 

Pænt og rent sted, og Phan er sød og sjov. 

Priser på hjemmesiden. Jeg gav 500, men fik også godt 5 kvarter.

Jeg kommer igen, men skal lige runde et par andre steder først ;-);-) 

TF72

Del dette indlæg


Link til indlæg

0 kommentarer. Man skal sagtens trives i vakuum for at skrive herinde. :-o

I hvert fald tak for anmeldelsen. Jeg tænker du skal blive ved, og ser frem imod at nogen gang i efteråret få læse om at du nåede hele vejen frem til finalen. ;-)

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...