Hop til indhold
Krebsen80

Klip og Knep - frisørsex

Recommended Posts

StudineMILF skrev, for 2 timer siden:

Min er 4 uger gammel nu søde Tyr så hvis du vil tage turen til Sjælland så du da velkommen :-P

Hvis du kan bruge en Sjællænder, så er jeg i København i næste uge og vil mene, at jeg godt kan få ind i min tidsplan, at studse StudineMILf's mis, selvom den så er vokset en uge mere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, den 8. juni 2016 at 16:16:

Kære Krebsen80:)

Men er der mon GPere som tilbyder denne kombi...??    -    næppe særligt udbredt i Danmark; men i Kina er det normal praksis at Barbershop (herrefrisørsalon) også diskret kan tilbyde en GP:wub: eller to i baglokalet.

Jeg husker også fra en af Puk Elgaards "Uventet besøg", hvor hun tager ud i verden og besøger danskere der er bosat i udlandet, og med en overraskelse i baghånden i form af en familie der venter i baggrunden.

Hun besøgte en ung mand der var rejst ud i verden, og som var endt i KIna og havde slået sig ned i Kina gennem flere år. Hun går rundt og snakker med ham i den lille landsby hvor han boede, og på et tidspunkt kommer de forbi en lille Herrefrisørsalon, og Puk hun, som jeg erindrer det, sagde : - herude i Kina er det jo meget almindelig at herrefrisørsalonerne i baglokalet også har en dame:wub: så der kan købes til lidt ekstra hygge! - - - - du ser så nyklippet ud - har du også været derinde i baglokalet:wub: ???  - det svarede han ikke på :huh:

Forstil dig en lidt større salon, med 2 stolerækker - en klipperække og en knepperække:wub: eller er moralen først klippe og dernæst kneppe - et slaw fisse:wub:      -  eller bare som det kan falde "i hak " helt af sig selv,  -hvem er først ledig - fissen eller saksen   !?!?!

Så tag til Kina - derude koster et slaw fisse:wub: sikkert ikke ret meget.

Mange hilsner         -       og måske god rejse til dig

Nyder livet

Dén udsendelse kan jeg godt huske, tændte mig vildt på en Kinatur :-D Har hørt, at nogle af Kina-butikkerne omkring hovedbanen fungerer efter samme princip, først købmand, længere inde frisør, og bag det massageklinik. Har dog aldrig undersøgt, om det passer

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, den 13/6/2016 at 10:43:

Min er 4 uger gammel nu søde Tyr så hvis du vil tage turen til Sjælland så du da velkommen :-P

Nu må StudineMILF missen være over 5 uger henne i HIPPIE livet, som langhåret, skal jeg se på den i næste uge, når jeg er i København alligevel?:-P:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Hvis jeg skulle tilbyde dobbelt service med nu også frisør, ville du kunne få 2 frisure, enten jeg skraber alt af eller jeg klipper efter en gryde :-D 

og jeg forventer desværre ikke hverken frisør, tandlæge eller købmanden vil sammenarbejde med os. 

Drømme er gode :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, den ‎24‎-‎07‎-‎2016 at 17:25:

Hvis jeg skulle tilbyde dobbelt service med nu også frisør, ville du kunne få 2 frisure, enten jeg skraber alt af eller jeg klipper efter en gryde :-D 

og jeg forventer desværre ikke hverken frisør, tandlæge eller købmanden vil sammenarbejde med os. 

Drømme er gode :-) 

Skønt !! Et grand af vanvid gør hjertet let.Tak Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan huske da jeg var i starten af mine teenage år, hvor jeg selv kunne tage til byen og bruge en dag der. Nogen gange skulle man jo så også lige klippes, når man nu lige var der.

Der var et sted hvor man bare skulle trække et nummer, det var jo skide nemt... først fik man jo vasket håret, og frisøren var en flot mørkhåret ung kvinde i starten af 20'erne vil jeg tro :P 

Jeg nød hvordan hendes fingre rodede rundt i mit hår, lukkede øjnene og drømte mig lidt væk...hun opdagede det vist kunne jeg se på hendes ansigt bagefter :P 

Men ak ja, alt varer jo ikke ved...en skønne dag jeg kom derned, stod hun og var tydeligt gravid...satans osse ! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 14 minutter siden:

Men ak ja, alt varer jo ikke ved...en skønne dag jeg kom derned, stod hun og var tydeligt gravid...satans osse ! :D 

Se det som en bonus, hun ved den ikke kun er til at sidde på, og hun kan sikkert holde kæft med det ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
MackBack skrev, den 15. juni 2016 at 20:06:

Dén udsendelse kan jeg godt huske, tændte mig vildt på en Kinatur :-D Har hørt, at nogle af Kina-butikkerne omkring hovedbanen fungerer efter samme princip, først købmand, længere inde frisør, og bag det massageklinik. Har dog aldrig undersøgt, om det passer

Det vil da være fedt hvis du lige smuttede forbinog fandt ud af det :))) det er sgu da et grinereren koncept :)) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var lige omkring de 18-19 år, blev jeg klippet hos en steg af en kvinde - sidst i tyverne, blond, blå dådyrøjne og en krop to die for...Jeg snakkede godt med hende, og ofte gav hun en kop the bagefter, hvor vi sad i forretningen og sludrede en times tid. 

En dag fortalte hun at hendes mand arbejdede på boreplatform i Nordsøen og han var væk tre uger ad gangen, og hun synes det var sååå kedeligt at være selv hjemme om aftenen, så hvis jeg havde lyst måtte jeg gerne komme forbi en aften til en kop the i privaten.

Jeg var desværre lige faldet for min første kæreste på det tidspunkt, så jeg sagde at hun nok ikke var så interesseret i, at jeg besøgte smukke kvinder alene om aftenen. Hun grinede og sagde at jeg behøvede jo ikke sige, at hun var en kvinde! Men loyal og snotdum som jeg var, besøgte jeg hende aldrig - og et par måneder senere solgte hun frisørsalonen og jeg så hende aldrig siden...Jeg har sgu' aldrig rigtig tilgivet mig selv for det!! 

  

Del dette indlæg


Link til indlæg
s#ren skrev, for 7 timer siden:

Jeg var desværre lige faldet for min første kæreste på det tidspunkt, så jeg sagde at hun nok ikke var så interesseret i, at jeg besøgte smukke kvinder alene om aftenen. Hun grinede og sagde at jeg behøvede jo ikke sige, at hun var en kvinde! Men loyal og snotdum som jeg var, besøgte jeg hende aldrig - og et par måneder senere solgte hun frisørsalonen og jeg så hende aldrig siden...Jeg har sgu' aldrig rigtig tilgivet mig selv for det!! 

  

I stedet for at spekulere sig gul og grøn i, hvad var der sket eller er jeg gået glip af noget, synes jeg du burde være lidt stolt af, at du havde hjertet på rette sted, samt at du kunne modstå fristelser.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 7 timer siden:

I stedet for at spekulere sig gul og grøn i, hvad var der sket eller er jeg gået glip af noget, synes jeg du burde være lidt stolt af, at du havde hjertet på rette sted, samt at du kunne modstå fristelser.  

Helt klart :-) Jeg er også stolt over at kunne sige, at jeg aldrig har bollet udenom under et parforhold, endda selvom den første kærestes sygelige jalousi var tæt på at få mig til at overveje det - hun beskyldte mig jo alligevel altid for det, når jeg havde været i byen uden hende... ;-)

Jeg behandler altid folk som jeg ønsker de skal behandle mig, og jeg ville dælme være ked af at opdage at en kæreste havde en anden ved siden af mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...