Hop til indhold

Recommended Posts

Var forleden forbi Charlotte hos Vordingborgpigerne som er samme pige hos http://sexyclub.dk/girls/charlotte/index.php

Udfra billederne tænker man sikken en lækre sild. Ringede og bestilte tid, 1/2 time med silden. Kunne dårlig vendte. Jeg kørte derned, kom indenfor og ventede med spænding. Ind kom Charlotte og puf, det lignede ikke ligefrem den lækre sild på billederne. Hun var fyldt med tatoveringer på brystkasse, arme og ryg og var godt nok skuffende at se på. Jeg måbede, sagde hun ikke var min type og havde alt for mange tatoveringer og kørte igen. Øv øv hvor er det surt når ellers gode danske steder snyder og laver falsk markedsføring som jeg absolut vil kalde det. Og vi snakker jo om 1100-1200 for 1/2 time. Sø gider jeg ikke blive snydt af falsk markedsføring.

Lad mig endelig vide hvis andre skulle få samme falske oplevelse på de ellers så gode danske modeller. ØV ØV

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sexyclub og alle deres søstre klubber er forlængst blevet droppet af mig. Jeg tror kun jeg en eller to gange har oplevet at møde en pige hos en af dem, som bare nogenlunde svarede til beskrivelsen og billederne, og jeg har nok besøgt dem over 10 gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På nogle af pigernes beskrivelser er det skrevet, at de har tatoveringer, og at de er bort-retoucheret. (f.eks. hos Cat). Det er jo ærlig snak. Nogle synes åbenbart om disse prydelser. Det er lidt dumt af pigerne, hvis de ikke skriver det, men det får de vel lært, hvis efterspørgselen svigter. - De siger ikke mig så meget. Jeg lukker nærmest øjnene for dem, når jeg møder dem hos en ellers sød pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

lidt mere ærlighed om deres udseende ville være på sin plads. Jeg har gudskelov lært at smutte igen hvis de er fake. Det gør man jo også i andre butikker hvis man ikke mener varen e ok. Ingen forskel på det:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie

Nu vil jeg lige sige noget her til jer dejlige mænd.

Jeg syntes det er helt fair at man vælger, at gå igen og vi er jo gå i vores ret til at sige nej tak når i kommer forbi.

Men mht tatoveringer som snakker om, så bliver vores billeder altid redigeret. Tatoveringer, appelsinhud, ar, strækmærker og piercinger, afsløre meget hvem vi er, derfor bliver de redigeret bort. Hvis man ikke har lyst til at besøge piger der er udsmykket eller har ar så må man spørge i tlf når man ringer og så kan tlf pigen sige ja hun har lidt rundt omkring, eller sige at hun er slet ikke er udamykket af nogen art. 

Rigtig god weekend til jer 

Redigeret af Mie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mie skrev, for 5 timer siden:

Nu vil jeg lige sige noget her til jer dejlige mænd.

Jeg syntes det er helt fair at man vælger, at gå igen og vi er jo gå i vores ret til at sige nej tak når i kommer forbi.

Men mht tatoveringer som snakker om, så bliver vores billeder altid redigeret. Tatoveringer, appelsinhud, ar, strækmærker og piercinger, afsløre meget hvem vi er, derfor bliver de redigeret bort. Hvis man ikke har lyst til at besøge piger der er udsmykket eller har ar så må man spørge i tlf når man ringer og så kan tlf pigen sige ja hun har lidt rundt omkring, eller sige at hun er slet ikke er udamykket af nogen art. 

Rigtig god weekend til jer 

Det er fair nok at i rediger billederne for at fjerne de ting du beskriver, men hvorfor kan i ikke i annoncen skrive hvis pigen har tatoveringer eller piercinger. Så vil i slippe for dårlige anmeldelser som denne tråd.

Omkring min egen oplevelser med sexyclub og søster klubberne, så er det ikke kun tatoveringer m,m. som er fjernet. I halvdelen af gangene var jeg MEGET stærkt i tvivl om pigen på billederne var pigen jeg mødte, eller så var billederne taget for +10 år siden.

Når jeg besøger en GP, så skal jeg tænde på hende udseende. Hun er jo ikke en kærste som jeg er ved at inviter ud, og der er ligesom ikke tid til en dyber samtale om livets store spørgsmål, når man møder pigen første gang. Hvis man ikke har overrakt pengene inden for de første 2 min. er man tæt på at blive smidt ud, så den næste kan komme til. Det er derfor ret vigtigt at jeres annonce billeder og tekster giver et retvisense billed af den pige man vil møde.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 8 timer siden:

Det er fair nok at i rediger billederne for at fjerne de ting du beskriver, men hvorfor kan i ikke i annoncen skrive hvis pigen har tatoveringer eller piercinger. Så vil i slippe for dårlige anmeldelser som denne tråd.

Omkring min egen oplevelser med sexyclub og søster klubberne, så er det ikke kun tatoveringer m,m. som er fjernet. I halvdelen af gangene var jeg MEGET stærkt i tvivl om pigen på billederne var pigen jeg mødte, eller så var billederne taget for +10 år siden.

Når jeg besøger en GP, så skal jeg tænde på hende udseende. Hun er jo ikke en kærste som jeg er ved at inviter ud, og der er ligesom ikke tid til en dyber samtale om livets store spørgsmål, når man møder pigen første gang. Hvis man ikke har overrakt pengene inden for de første 2 min. er man tæt på at blive smidt ud, så den næste kan komme til. Det er derfor ret vigtigt at jeres annonce billeder og tekster giver et retvisense billed af den pige man vil møde.

Meget enig. Sexyclub er simpelthen for ringe et sted af disse og mange andre årsager. Jeg ringede engang og sagde at jeg ville komme forbi for at møde en ny pige, men hvis hun ikke var min type ville jeg gå igen. Det var ikke velset så jeg skulle ikke komme. Tal Sc, I sparede mig for at spilde mine penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pænt af dig Mie og komme med din mening. Men det er efterhånden noget af en spørgeliste men skal udfærdigede, fordi i bruger falsk markedsføring. Det er da ikke rimelig. Det næste er man mere eller mindre skal trække svarene ud af den kære telefondame. Har selv prøvet det flere gange og den ene gang var hos eventyrpigerne hvor jeg spurgte om det var muligt og hilse på begge piger da jeg ikke var sikker i mit valg. Det var desværre ikke muligt og fik beskeden det ikke var en udstilling og ikke ok overfor pigerne. Det kalder jeg sgu for dårlig service. Kære søde piger, husk lige vi kunder og betaler. Og især hos eventyrpigerne, Vordingborgpigerne og sexyclub er prisen ekstra høj i forhold til andre. Så er det vel rimeligt man får en god info om pigen. Jeg har for øvrigt selv besøgt Mie en enkelt gang. Dejlig pige. Eneste minus var jeg ikke måtte berører fissen mens jeg slikkede den. Og syntes også indlivelsen manglede. Så i alt skuffende og yderst ærgerligt når jeg syntes Mie var meget lækker efter min smag. Ingen tvivl om hvis Mie havde givet mere slip ville jeg havde besøgt hende masser af gange og ikke kun 1 gang. Tænk over det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie
nørden skrev, for 18 timer siden:

Det er fair nok at i rediger billederne for at fjerne de ting du beskriver, men hvorfor kan i ikke i annoncen skrive hvis pigen har tatoveringer eller piercinger. Så vil i slippe for dårlige anmeldelser som denne tråd.

Omkring min egen oplevelser med sexyclub og søster klubberne, så er det ikke kun tatoveringer m,m. som er fjernet. I halvdelen af gangene var jeg MEGET stærkt i tvivl om pigen på billederne var pigen jeg mødte, eller så var billederne taget for +10 år siden.

Når jeg besøger en GP, så skal jeg tænde på hende udseende. Hun er jo ikke en kærste som jeg er ved at inviter ud, og der er ligesom ikke tid til en dyber samtale om livets store spørgsmål, når man møder pigen første gang. Hvis man ikke har overrakt pengene inden for de første 2 min. er man tæt på at blive smidt ud, så den næste kan komme til. Det er derfor ret vigtigt at jeres annonce billeder og tekster giver et retvisense billed af den pige man vil møde.

Kan udemærket godt forstå at i syntes billederne skal være "up to date" og det er ikke ok at de er mere end 1 år gamle, hvis du spørger mig.

Det kan så diskuteres hvor vidt det er pigen som skal gøre opmærksom på dette i hendes profil eller om det er nemmere at de få som ikke bryder sig om det spørger når de ringer og vil booke en tid. For Så er der Lige pludselig mange ting man skal skrive i sin profil hvis man skal gøre alle glade, for der er mange andre ting som fyrene også gerne vil have vi så skal reklamere med fx om man ryger, om man har kunstige negle og extensions i, om man har vipper på osv osv osv, tro mig der bliver spurgt ind til de videste ting i tlf nogle gange og derfor tror jeg bare det er nemmere at fyrene spørger i tlf til de ting de ikke selv bryder sig om.

Noget helt andet er at hvis du bliver bedt om at gå hvis du ikke har overrakt pengene ja så syntes jeg jo du har besøgt de forkerte piger, sådan opføre jeg mig ihvertfald ikke selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie
69Niels skrev, for 5 timer siden:

Pænt af dig Mie og komme med din mening. Men det er efterhånden noget af en spørgeliste men skal udfærdigede, fordi i bruger falsk markedsføring. Det er da ikke rimelig. Det næste er man mere eller mindre skal trække svarene ud af den kære telefondame. Har selv prøvet det flere gange og den ene gang var hos eventyrpigerne hvor jeg spurgte om det var muligt og hilse på begge piger da jeg ikke var sikker i mit valg. Det var desværre ikke muligt og fik beskeden det ikke var en udstilling og ikke ok overfor pigerne. Det kalder jeg sgu for dårlig service. Kære søde piger, husk lige vi kunder og betaler. Og især hos eventyrpigerne, Vordingborgpigerne og sexyclub er prisen ekstra høj i forhold til andre. Så er det vel rimeligt man får en god info om pigen. Jeg har for øvrigt selv besøgt Mie en enkelt gang. Dejlig pige. Eneste minus var jeg ikke måtte berører fissen mens jeg slikkede den. Og syntes også indlivelsen manglede. Så i alt skuffende og yderst ærgerligt når jeg syntes Mie var meget lækker efter min smag. Ingen tvivl om hvis Mie havde givet mere slip ville jeg havde besøgt hende masser af gange og ikke kun 1 gang. Tænk over det.

Jeg tillader kun at man må røre udenpå men aldrig indeni min fisse da det handler om hygiejne for mit vedkommende, hvis i har en negl der er klippet lidt skævt så kan det derved ridse mig indvendigt, hvilket kan give en infektion, og alle de steder i har haft jeres hænder så er i fyldt med fremmede bakterier, som jeg kan få op i mig. Og noget andet for mig er det, at putte fingre op i mig er en privat sag og det er min grænse og det håber jeg at i vil respektere, men ja jeg ved godt, at i betaler men derfor betyder det ikke at alt er tilladt. 

Jeg er ked af du syntes min indlevelse manglede men det kan der være mange ting der gjorde at vores kemi ikke lige var der. 

Jeg ved ikke om eventyrpigerne er dyrere end andre steder ved at vi lige er steget 100 kr for halve timer, 45 min og 1 time - hvilket jeg var imod. Tror de tager 1100 eller 1200 i fx kbh, så tror det er meget ens. 

Redigeret af Mie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tatoveringer er åbenbart moderne i en del kredse, men piger og klinikker må forstå at der blandt kunderne også er mange som foretrækker at se på en kvindekrop frem for at se på en masse blæk.

Når en pige/klinik viser et retoucheret billede helt uden tatoveringer (forståeligt nok af hensyn til privatliv), så er vi faktisk mange som bliver meget skuffede når virkeligheden viser sig at være meget langt fra billedet og teksten.

Det er spild af både pigens og kundens tid. 

Tråden her handler om en pige som iflg. anmelderen er "fyldt med tatoveringer". 

Hvor svært kan det være for pigen/klinikken blot at skrive "har mange tatoveringer"?

Det kan da ikke være kundens opgave at antage at pigen/klinikken fupper voldsomt med markedsføringen og foretage telefon opkald for at tjekke hvor meget der er fusket, som Mie forventer. 

Og Mies bortforklaringer holder ikke. Det er pigen/klinikken som har valgt at vise billeder som er ekstremt langt fra virkeligheden. Så er det også pigen/klinikkens ansvar at rette op på det i teksten.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må erklære mig enig med de fleste. Det ville være god stil, hvis pigerne ville skrive at de har større tatoveringer. Jeg er personligt ligeglad, men det er der mange der ikke er. Det er ikke det samme som kunstige vipper, negle og ekstensions, da jeg umiddelbart tænker, at dem der tænder af på dette, nok spørger ind til dette, da de nok drejer sig om et fåtal. 

Kort sagt - for mig er der tre ting, jeg tænker er vigtigt at anføre: Tatoveringer, bryster der er hjulpet på vej og intim/brystpiercinger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dane har ret. Skriv hvis i har mange tatoveringer f.eks. og evt. jeres rigtige alder ville heller ikke skade, der tror jeg også vi alle er blevet røvrendt et par gange. Tror sgu aldrig jeg har besøgt en GP der har skrevet den korrekte alder. Kom nu ind i kampen piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gider ikke kører mere rundt i hvorfor vores billeder er retoucheret fordi det er blevet fortalt.. Hehe.. Jeg har enkle tatoveringer.. Og med enkle mener jeg tre små med skrift.. Dog har der været en meget tidlig anmeldelse af mig hvor der står jeg har mange tusser eller sådan noget.. Så hvad nogle anser som mange er måske få for andre.. Jeg har endnu ikke fået klager omkring min alder og bliver tit skidt til at være endnu yngre end de 21 år som står i min annonce.. Jeg kan forstår jeres fortvivlelse hvis i kommer ind til en dame på 50 og forventede en på 20 men i langt de fleste tilfælde der hvor jeg arbejder snakker vi om 5 år (læg mærke til "langt de fleste tilfælde").. Og come on.. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg er blevet skudt 5-10 år yngre end det Jeg er.. Jeg få tit af vide at mine billeder er passende selvom der også er pillet ved dem (af hensyn til anonymitet) og jeg bliver også i telefonen beskrevet sådan som jeg ser ud selvom den kære tele engang i mellem insisterer på jeg har brune eller blå øjne selvom de er grønne.. Jeg skyder skylden på de sene aftensvagter.. Hehe.. Vi plejer at sige i branchen at der er gæster til alle slags piger om de er høje eller lave eller tykke eller tynde så Ja hvis folk fusker med deres vægt eller lignende så er det uheldigt for jer men lige så meget for dem selv fordi de risikerer at gå glip af en masse gæster der tænder på lige præcis deres type.. 

Jeg har lige tilbragt to dejlige dage med Charlotte og hun er en fantastisk pige.. Hun har en del tusser hvilket hun også er ked af ikke er fremgået af hendes profil.. Det er ikke altid os selv der forfatter vores tekster og det er ikke altid vi husker at skrive alting på.. Vi er for guds skyld kun mennesker;-).. Og igen er smag og behag forskel Så selvom TS ikke synes Charlotte er en sild kan andre heldigvis godt synes det.. Jeg synes f.eks hun er en rigtig smuk og jordnær kvinde.. Hehe.. 

 

Knus Jennifer..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mie skrev, for 7 timer siden:

Kan udemærket godt forstå at i syntes billederne skal være "up to date" og det er ikke ok at de er mere end 1 år gamle, hvis du spørger mig.

Det kan så diskuteres hvor vidt det er pigen som skal gøre opmærksom på dette i hendes profil eller om det er nemmere at de få som ikke bryder sig om det spørger når de ringer og vil booke en tid. For Så er der Lige pludselig mange ting man skal skrive i sin profil hvis man skal gøre alle glade, for der er mange andre ting som fyrene også gerne vil have vi så skal reklamere med fx om man ryger, om man har kunstige negle og extensions i, om man har vipper på osv osv osv, tro mig der bliver spurgt ind til de videste ting i tlf nogle gange og derfor tror jeg bare det er nemmere at fyrene spørger i tlf til de ting de ikke selv bryder sig om.

Noget helt andet er at hvis du bliver bedt om at gå hvis du ikke har overrakt pengene ja så syntes jeg jo du har besøgt de forkerte piger, sådan opføre jeg mig ihvertfald ikke selv.

Der er sikkert mange undskyldninger for den annonce politik som sexyclub og søster klubberne har, men fakta er at den har fået mig til at lægge mine penge andre stedder, hvor jeg føler mig velkommen, og hvor man er en langt bedre overensstemmelse mellem den annoncerede pige og den pige man møder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 41 minutter siden:

I såfald var hun ikke 18 da hun startede i branchen. :-)

Er der nogen der har påstået andet? ;)

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, for 12 timer siden:

Er der nogen der har påstået andet? ;)

KF. 

Det ved jeg ikke, men jeg ved at hun skriver at hun er 24 år, og jeg ved at det er mere end 6 år siden hun startede med at annoncer. Ergo kan hun ikke have været 18 da hun startede hvis hendes alder i annoncerne er korrekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 24 minutter siden:

Det ved jeg ikke, men jeg ved at hun skriver at hun er 24 år, og jeg ved at det er mere end 6 år siden hun startede med at annoncer. Ergo kan hun ikke have været 18 da hun startede hvis hendes alder i annoncerne er korrekt.

Der er vel heller ikke nogen der siger hun var 18? Ellers ved jeg ikke hvad du mener.

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I thought this was a anmeldelse about Charlotte?

No doubt you all have your opinions and all of your opinions are correct.

However, why the debate? Take the debate to the debate selection.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, man kan jo ligesom forstå, de kære GP syntes man skal fravige virkeligheden i pigebeskrivelsen. Hvad er det da for noget vrøvl søde Jennifer. Der er da stor forskel på et par små tusser og så være overtusset. Det er da vel ikke så svært at skrive i beskrivelsen man har mange tusser eller et par enkelte små eller ingen. I skal stadig huske på, vi er kunden og ikke gider købe katten i sækken. men man får den vare der svare til beskrivelsen. Længere er den ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, for 9 timer siden:

Der er vel heller ikke nogen der siger hun var 18? Ellers ved jeg ikke hvad du mener.

KF. 

Skal jeg forstå det sådan at du påstår at hun ikke var 18 da hun startede med at annoncer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 42 minutter siden:

Skal jeg forstå det sådan at du påstår at hun ikke var 18 da hun startede med at annoncer?

Naturligvis. 

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...