Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Gr8dane

Jeg har været i syv sind om jeg skulle skrive denne anmeldelse eller ej, men har besluttet mig for at gøre det alligevel.

Trods mit lange medlemskab på denne side var jeg indtil igår jomfru, men det blev så Dia Blue som fik fornøjelsen af at tage min mødom på dette område, og det har jeg ikke et sekund fortrudt.

En oplevelse som på mange måder næsten ikke kan beskrives og dermed osse svær at bedømme, men lad mig bare sige at den som vælger et besøg hos hende får en behandling grænsende til sjælelig forløsning.

Massagen er himmelsk og det er hun osse selv som kvinde, heltigennem dejlig pige som kun har din nydelse for øje og det mærkes fra start.

Det er bestemt ikke sidste gang jeg træder ind i hendes lille hule, hvor alt andet forsvinder og et øjeblik bliver helt overflødigt.

Mvh GreatDane:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gr8dane skrev, for 4 timer siden:

Jeg har været i syv sind om jeg skulle skrive denne anmeldelse eller ej, men har besluttet mig for at gøre det alligevel.

Trods mit lange medlemskab på denne side var jeg indtil igår jomfru, men det blev så Dia Blue som fik fornøjelsen af at tage min mødom på dette område, og det har jeg ikke et sekund fortrudt.

En oplevelse som på mange måder næsten ikke kan beskrives og dermed osse svær at bedømme, men lad mig bare sige at den som vælger et besøg hos hende får en behandling grænsende til sjælelig forløsning.

Massagen er himmelsk og det er hun osse selv som kvinde, heltigennem dejlig pige som kun har din nydelse for øje og det mærkes fra start.

Det er bestemt ikke sidste gang jeg træder ind i hendes lille hule, hvor alt andet forsvinder og et øjeblik bliver helt overflødigt.

Mvh GreatDane:-)

Besøgte Dia Blue for godt ½ år siden og kan fuldt ud bekræfte dine oplevelser. Efterfølgende har jeg dog været så frustreret over, at det ikke er tilladt at røre - kysse, kramme have sex med Dia, at jeg ikke har besøgt hende siden. Hun er den smukkeste danske kvinde jeg har set og været fysisk tæt på ever!! naturlig rødhåret smukkeste velplejede naturlige krop og de varmeste smukke øjne - suk suk, hun er ofte i mine drømme. - og nu har du vækket mig.......:-)

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gr8dane
Phister skrev, for 5 timer siden:

Så du fik ikke sex, men massage? Eller læser jeg hendes annonce forkert?

Sex er ikke en del af hendes sortiment, det er mere end sex, det er en helt igennem smuk oplevelse hvor det ikke handler om at præstere:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gr8dane skrev, for 7 timer siden:

Sex er ikke en del af hendes sortiment, det er mere end sex, det er en helt igennem smuk oplevelse hvor det ikke handler om at præstere:-)

Jamen, hvis det ikke er sex, så er du vel stadig jomfru.

Eller bruger du en anden definition end "en der ikke har haft samleje"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gr8dane
Harran skrev, for 5 timer siden:

Jamen, hvis det ikke er sex, så er du vel stadig jomfru.

Eller bruger du en anden definition end "en der ikke har haft samleje"?

Når jeg bruger dette ord henvises der til det faktum at jeg ikke tidligere har betalt en kvinde for nogen form for berøring:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gr8dane skrev, for 16 timer siden:

Når jeg bruger dette ord henvises der til det faktum at jeg ikke tidligere har betalt en kvinde for nogen form for berøring:-)

Så må du satme være lækker hvis det er kvinderne der betaler entre, drinks mm i byen for dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gr8dane skrev, den 6/6/2016 at 16:17:

Jeg er helt enig med dig her. Denne form for ydelse er rigtig dejlig og kan slet ikke sammenlignes med noget som helst :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan godt tilslutte mig, det er en oplevelse man skal unde sig selv... Selvom der ikke bliver tilbudt sexuelle ydelser 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror I at Jeres koner er enige i at det ikke er en sexuel ydelse? :-)

Jeg har mødt Dia en enkelt gang i anden sammenhæng, - hun er bestemt en dejlig kvinde.

-Nt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SanseForskeren
nielst skrev, for 2 timer siden:

Jeg har mødt Dia en enkelt gang i anden sammenhæng, - hun er bestemt en dejlig kvinde.

-Nt

Og hvad så? Undersøgelser har vist at nogen koner opfatter fodmassage som en sexuel handling. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
nielst skrev, for 2 timer siden:

-Nt

Du kan da ikke mene at dette er noget en hustru ikke kan unde sin husbond ? Godt der er forskel på kvinder. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...