Hop til indhold
narpy

Destinationer

Recommended Posts

Hey,

Jeg overvejer at tage afsted på en weekendtur i Europa, hvor jeg vil krydre de kulturelle oplevelser med fornøjelse om aftenen. Jeg har besøgt Tyskland i flere omgange, da FKK konceptet er nemt og hyggeligt. Men set i lyset af, at jeg samtidig gerne vil opleve noget nyt i dagstimerne, så vil jeg også gerne besøge et andet land.

Mit spørgsmål lyder derfor: Kan i anbefale en destination (helst i Europa), hvor man nemt og risikofrit kan få selskab med kvinder om aftenen (gerne FKK)?

På forhånd tak :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
narpy skrev, for 22 minutter siden:

Hey,

Jeg overvejer at tage afsted på en weekendtur i Europa, hvor jeg vil krydre de kulturelle oplevelser med fornøjelse om aftenen. Jeg har besøgt Tyskland i flere omgange, da FKK konceptet er nemt og hyggeligt. Men set i lyset af, at jeg samtidig gerne vil opleve noget nyt i dagstimerne, så vil jeg også gerne besøge et andet land.

Mit spørgsmål lyder derfor: Kan i anbefale en destination (helst i Europa), hvor man nemt og risikofrit kan få selskab med kvinder om aftenen (gerne FKK)?

På forhånd tak :-)

Mit forslag er helt klart Prag

Læs evt denne tråd og andre om byen

https://www.eroguide.dk/forum/topic/53432-2-dag-på-turbo-i-prag/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for jeres forslag!

Jeg har undersøgt begge steder og læst en del om mulighederne. Jeg har besluttet mig for at starte med Prag og besøge Wien senere. Det gør jeg af primært to årsager:

  • Det er nemmere / billigere for mig at rejse til Prag.
  • Byen tiltaler mig mere - mange oplevelser i min smag.
Redigeret af narpy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
narpy skrev, for 7 minutter siden:

Mange tak for jeres forslag!

Jeg har undersøgt begge steder og læst en del om mulighederne. Jeg har besluttet mig for at starte med Prag og besøge Wien senere. Det gør jeg af primært to årsager:

  • Det er nemmere / billigere for mig at rejse til Prag.
  • Byen tiltaler mig mere - mange oplevelser i min smag.

Rigtig god tur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...