Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Grækeren
Tass skrev, for 42 minutter siden:

syntes nu det giver et fint præg at kvinderne deltager, betydeligt bedre end kun at kunne læse mænds anmeldelser og udtalelser...

Så fortsæt endeligt tøser :-P 

det er jo ikke deres tilstedeværelse der er på banen, men den slibrige ping/pong imellen diverse liderbukke, og pigerne der er gået over gevind kan da godt forstå pigerne i deres stræben på at promovere dem selv de har trods alt en lille gesjæft kørende....men de mænd der sidder med lille pip Hans i hånden, og bliver tilfredsstillet på den både er sku ynkeligt..:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
Grækeren skrev, for 1 minut siden:

det er jo ikke deres tilstedeværelse der er på banen, men den slibrige ping/pong imellen diverse liderbukke, og pigerne der er gået over gevind kan da godt forstå pigerne i deres stræben på at promovere dem selv de har trods alt en lille gesjæft kørende....men de mænd der sidder med lille pip Hans i hånden, og bliver tilfredsstillet på den både er sku ynkeligt..:-D

Ja for det kan da umuligt være gammeldags hygge og sjov ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Tass skrev, for 13 minutter siden:

Ja for det kan da umuligt være gammeldags hygge og sjov ;-) 

joooo....så er det jo nok et forkert forum, man kan jo bruge PM systemet til pigerne så vi jordnære liderbukke kan slippe for jeres slibrige slikken røv ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
Grækeren skrev, for 1 minut siden:

joooo....så er det jo nok et forkert forum, man kan jo bruge PM systemet til pigerne så vi jordnære liderbukke kan slippe for jeres slibrige slikken røv ;-)

Tak for et godt grin :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kamilla K skrev, for 8 timer siden:

Uha , @Adelie er også øverst på min liste, sammen med @Frække Ida  og nogle andre, som jeg slet ikke kan sætte rækkefølge på,

fordi de er lige skønne på hver deres måde :wub: 

 

Jeg knalder "normalt" ikke med piger - men dem knaldede jeg gerne  igen og igen og igen og igen og igen og...

For kan man da få nok af dem ?

NOPE ! :D 

 

 jeg bukker , nejer og bøjer mig i støvet for at blive sat så højt på din liste @FrækkeMand :wub:  :) 

Endnu engang får du mine kinder til at blusse ....skønneste K ... DIG  skal jeg bare møde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
FrækkeMand skrev, for 21 timer siden:

Og det er du også, Adelie. Altså, min top 3.

Taaak skønne ....:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Adelie skrev, for 1 time siden:

Endnu engang får du mine kinder til at blusse ....skønneste K ... DIG  skal jeg bare møde 

De ord får du tilbage herfra

efterfulgt af et KÆMPE kram  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Grækeren skrev, for 8 timer siden:

det er jo ikke deres tilstedeværelse der er på banen, men den slibrige ping/pong imellen diverse liderbukke, og pigerne der er gået over gevind kan da godt forstå pigerne i deres stræben på at promovere dem selv de har trods alt en lille gesjæft kørende....men de mænd der sidder med lille pip Hans i hånden, og bliver tilfredsstillet på den både er sku ynkeligt..:-D

Hihi der skal ikke meget til, for at få dig til at stejle, hva` @Grækeren  :P 

Jeg elsker dine sarte grænser og finurlige kommentar :D 

Tak for alle de smil du så ofte bringer frem hos mig :D :wub:

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kamilla K skrev, 1 time siden:

Hihi der skal ikke meget til, for at få dig til at stejle, hva` @Grækeren  :P 

Jeg elsker dine sarte grænser og finurlige kommentar :D 

Tak for alle de smil du så ofte bringer frem hos mig :D :wub:

 

 

 

De grækere, de grækere. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
johanneseb skrev, for 1 minut siden:

De grækere, de grækere. :mrgreen:

hihi ja :P  :D 

Din kommentar minder mig om obelix yndlingsfrase : "De er skøre , de romere " :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kamilla K skrev, for 1 minut siden:

hihi ja :P  :D 

Din kommentar minder mig om obelix yndlingsfrase : "De er skøre , de romere " :D 

Det er de også - romerne. Grækerne er dog værre. De er så macho at de ikke selv kan se det for bare testoteron :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
johanneseb skrev, for 14 minutter siden:

Det er de også - romerne. Grækerne er dog værre. De er så macho at de ikke selv kan se det for bare testoteron :lol:

 Jeg troede ikke at testoteron havde noget med nationalitet at gøre i den forstand ? 

 Men sjov er han i hvert fald - selvom han måske ikke selv ved det  :P:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrækkeMand
Kamilla K skrev, den 13/8/2016 at 10:41:

Uha , @Adelie er også øverst på min liste, sammen med @Frække Ida  og nogle andre, som jeg slet ikke kan sætte rækkefølge på,

fordi de er lige skønne på hver deres måde :wub: 

 

Jeg knalder "normalt" ikke med piger - men dem knaldede jeg gerne  igen og igen og igen og igen og igen og...

For kan man da få nok af dem ?

NOPE ! :D 

 

 jeg bukker , nejer og bøjer mig i støvet for at blive sat så højt på din liste @FrækkeMand :wub:  :)

Suuk, ja, @Frække Ida er også én jeg ikke har fået krydset af endnu. Ligeledes @Emmas-fantasy

Ser frem til når det sker. Ha en lækker søndag derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrækkeMand
aarhussyd skrev, den 13/8/2016 at 11:02:

Kunne man ikke lave et forum hvor div. ludere kan skrive med deres kunder - og holde eroguide.dk som et forum hvor der deles erfaringer / advarsler / gode oplevelser mellem kunder/mænd :-)

Det virker efterhånden som "de grå sider" fra rapport her inde :-)

Modtaget, men ville blot udtrykke mig positivt om Kamilla K 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, den 22/6/2016 at 10:04:

Hehe , frække :-) Sexgyngen og trappestigen er bestilt. Så det bare at håbe , at loftet kan holde til de frække lege i gyngen :-D

 

He he Kamilla...problemet med loftet har du jo fået løst på smarteste måde ;-)..du behøver jo slet ikke et loft. Fuck hvor er den bare skide fræk at lege i den gynge. Blev sku næsten helt forstyrret over alle de muligheder der var med den,og hvordan man nåede hele turen rundt *GF*.

Håber sandelig du tager gyngen med til Esbjerg igen næste gang, for elsker at komme på den legeplads..specielt når der er sådan en lille skøn fræk sag som dig i den. uhmm siger jeg bare.

Stort knus fra ham den lille (mest i højde osv *GG*)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

TAk for de søde ord @Dellepude1970 og tak til jer andre i denne tråd :) 

Jeg kommer IKKE tilbage til stedet i Hornsyld. 

Jer der besøgte mig , gjorde det forfærdelige sted smukt, Jeg har haft de sødeste ,frækkeste og mest fantastiske oplevelser med jer der besøgte mig, hvilket gjorde at jeg forsøgte at holde ud at være på stedet.

Jeg kommer igen snart , men IKKE på stedet i Hornsyld. 

tak for alle jeres frække besøg   - jeg håber vi ses snart igen, på et meget bedre og mere egnet sted :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kamilla jeg håber du snart finder noget omkring Hornsyld/Hedensted området igen men jeg forstår godt du ikke gider det sted mere. Håber snart at se dig igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, den 2016-08-28 at 20:51:

TAk for de søde ord @Dellepude1970 og tak til jer andre i denne tråd :) 

Jeg kommer IKKE tilbage til stedet i Hornsyld. 

Jer der besøgte mig , gjorde det forfærdelige sted smukt, Jeg har haft de sødeste ,frækkeste og mest fantastiske oplevelser med jer der besøgte mig, hvilket gjorde at jeg forsøgte at holde ud at være på stedet.

Jeg kommer igen snart , men IKKE på stedet i Hornsyld. 

tak for alle jeres frække besøg   - jeg håber vi ses snart igen, på et meget bedre og mere egnet sted :wub: 

Forfærdelige sted???????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, den 2016-08-28 at 20:51:

TAk for de søde ord @Dellepude1970 og tak til jer andre i denne tråd :) 

Jeg kommer IKKE tilbage til stedet i Hornsyld. 

Jer der besøgte mig , gjorde det forfærdelige sted smukt, Jeg har haft de sødeste ,frækkeste og mest fantastiske oplevelser med jer der besøgte mig, hvilket gjorde at jeg forsøgte at holde ud at være på stedet.

Jeg kommer igen snart , men IKKE på stedet i Hornsyld. 

tak for alle jeres frække besøg   - jeg håber vi ses snart igen, på et meget bedre og mere egnet sted :wub: 

bare lige et spørgsmål Kamilla... er dette sted i hornsyld ikke godt??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
melani skrev, den 7/9/2016 at 11:15:

bare lige et spørgsmål Kamilla... er dette sted i hornsyld ikke godt??

Hvilket sted ? Og i forhold til hvad ?? :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
melani skrev, den ‎07‎-‎09‎-‎2016 at 11:15:

bare lige et spørgsmål Kamilla... er dette sted i hornsyld ikke godt??

Det eneste gode ved stedet var Kamilla...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 17 timer siden:

Hvilket sted ? Og i forhold til hvad ?? :) 

 

 

Kamilla K skrev, for 17 timer siden:

Hvilket sted ? Og i forhold til hvad ?? :) 

 

kamilla.... jeg har bare blevet tilbudt et værelse i hornsyld i et hus privat og diskret hvor kvinden er hjemme..;)...... tænkte om det kunne være der du hade været og at det ikke var godt siden du skrev **   forfærdelige sted **.........vil jo ikke leje det om det ikke er godt så findes det jo sikkert andre steder...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
melani skrev, for 1 time siden:

 

kamilla.... jeg har bare blevet tilbudt et værelse i hornsyld i et hus privat og diskret hvor kvinden er hjemme..;)...... tænkte om det kunne være der du hade været og at det ikke var godt siden du skrev **   forfærdelige sted **.........vil jo ikke leje det om det ikke er godt så findes det jo sikkert andre steder...;)

 

" jeg har bare blevet tilbudt et værelse i hornsyld i et hus privat og diskret hvor kvinden er hjemme."  Nåhh er du det ? :) 

Denne tråd er en anmeldelse om mig. 

 Adm har været på banen en gang , for at få folk til at holde sig til trådens emne. 

Emnet i denne tråd , er mig bekendt  IKKE stedet jeg var på.

Så du må afsted og se stedet på egen hånd

Rigtig god fornøjelse  "Melanie"

- ønsker dig masser af medvind og held og lykke på din vej :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...