Hop til indhold
frenchlover1

Sol, sommer og stangstivert - jeg elsker dette vejr :-)

Recommended Posts

Episode 1. Rema 1000

Bag mig i kassekøen står en lille italiensk pige. Lyshåret og dejlig solbrændt. 

Bagfra gennemsigtig top. Forfra gennemsigtig top. Men med to små cirkulære stykker ikke-gennemsigtigt stof, der er cirka 10 cm i diameter, og ikke mere end lige dækker det meste af et par meget velformede og faste bryster.

Men et par cm af brysternes runding, der hvor de 'hæfter' til kroppen, er ganske tydelig hele vejen rundt!

Vildt. Frækt. Så frækt, så frækt. Jeg elsker turister :-) 

Får sgu stådreng i køen. I Rema! Aldrig sket for før.

Sødt smil og dejlig blid selvbevidsthed. Wauuuuu.

På vej ud tænker jeg: Glem nu ikke noget ved kassen. Kikker tilbage,  og selvfølgelig har jeg glemt min jakke ved kassebåndet! :-) 

Episode 2. S-toget Billede herunder

Sidder i toget. Lige foran sidder tre unge piger.

Den ene med lyst hår, rød læbestift og et 1,5 cm bredt sort stramtsiddende 'halsbånd'.

Grå bomuldskjole. Helt stram. Desværre med bh, ellers havde det næsten også været for godt.

Hun lider i varmen. Meget. Så meget at hun hvert andet minut må stå op og trække ud i den stramme kjole.

Nøjjjj... hvor frækt at se, hvordan stoffet først klæber let til hendes hud, og derefter falder på plads igen på den smukke runde og velformede krop, når hun slipper stoffet igen.

Selv hendes to veninder kikker op ad ned ad hende flere gange, når hun rejser sig!

Helt sikkert kun g-streng under den stramme grå kjole.

Egentlig ret uskyldigt. Men får sgu stivert igen. 

I love it :-)

Venligst

French

PS: Har du en fræk eller erotisk sommeroplevelse, du vil dele, så gør der meget gerne herunder :-) 

Redigeret af Observator
fotos af to personer, det ene med ansigt taget i smug uden personernes samtykke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var engang i banken, den søde kassedame, der skulle udbetale lidt kontanter, var iført en hæklet top med et nydeligt hulmønster og man var ikke i tvivl om, at hendes flotte b-skål ikke blev holdt på plads af en BH. Den gik lige i jernet. Hun blev forøvrigt flyttet til en anden afdeling kort efter.

En anden gang var kassedamens frisure noget speciel, tror ikke håret var mere end 2 mm, men hun så sød og sexet ud.

Jo det kan være rart at gå i banken.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo, det er faktisk ulovligt at tage fotos af folk, hvor disse er i fokus og som sådan motiv, uden at have deres samtykke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...